Tähän väliin voisi heittää sen vanhan totuuden (joka foorumin historian aikana joskus ennenkin on kuultu), ettei välttämättä tarvitse osata tehdä parempaa voidakseen arvostella. Itse en osaa tehdä online-roolipeliä, mutten silti pidä Runescapesta. Kuvasi eivät ole kauniita. Jos et jaksa parempaa tehdä, valmistaudu kritiikkiin.
Olet oikeassa - myönnettäköön, täysinkin. Kritiikkiä toki kuunnellaan, turha sen on silti suoraan julmaa ja ilkeilevää, kuten sinun edellinen esimerkkiarviointisi. Perustanen tuon hetkellisen purkauksen jonkinlaiseksi takaisin keljuiluksi

Joten no hard feelings.. hopefully.
Jos et osaa itse tehdä parempaa, älä arvostele. Vanha itä-ruotsalainen sananlasku. Naabib ei näin.
Vähän epäselko asetelma. Näin luettunahan tämä kieltää Dysposinin väitteen joka kertoo että vaikkei osaisikaan tehdä parempaa voi silti arvostella.
Mutta, eipäs nyt tunteilla liikaa ystävät hyvät. Tarkoitus olisi muutakin sakkia innostaa tekemään jotain uuden ulkoasun puolesta, eikä vain keljuilemaan toisen töistä. Kyllähän se astetta paremmin kirpaisi kun toinen heittäisi kunnon selkeät pixel-art hymiöt häpäisemään minun hetken hurman painttityöni.