Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 23, 2012, 18:47:25 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Uskotko Maya intiaanien kalenterin ennustukseen?
Kyllä - 7 (14.6%)
En, humpuukkia - 25 (52.1%)
Fifty fifty - 16 (33.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 48

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maailmanloppu 22.12.2012?  (Luettu 11155 kertaa)
SanX
Jäsen100
**

"Hei poika!" *ottaa olkapäästä kiinni*

Profiili WWW
« : Maaliskuu 14, 2008, 14:18:58 »

http://iportti.com/.4b2889d4

en itse usko, mutta en malta myöskään odottaa xD
tallennettu

rcmasta
Jäsen500

IT'S OVER NINE HUNDRED!!!

Profiili
« Vastaus #1 : Maaliskuu 14, 2008, 15:31:43 »

Kyllä ja en. Terence McKenna (mun lemppari ihqdaa sankari) ennusti jotain suurta tapahtumaa vuodelle 2012, jolloin ihmiskunta kokee suuren tajunnanmuutoksen. En tiedä sitten siirrytäänkö me tallaajat astraaliuniversumiin, vai mitä tapahtuu, mutta myös NASA on ilmoittanut planeettojen olevan suorassa linjassa vuonna 2012. Itse en kyllä ota mitään pulttia vaikka maailmanloppu tulisi, pääsisin lopultakin siihen rauhantilaan, josta olen uneksinut jo pitkään - vain minä, ympärillä tyhjyyttä, johon voin luoda mitä tahansa, olen jumala.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
Alkio
Ps.org Oldskool (alk.per.jäs.num.23)
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk

Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 14, 2008, 15:39:12 »

No vaikka totaalista tuhoa tuliskin, niin ei maapallo mihinkään ole katoamassa eikä kaikki elämä, eli korkeintaan odotan jtn katastrofia, mutta en oikeastaan näe ainakaan maailmansotaa kovinkaan todennäköisenä.. Eli ei tule ;)
tallennettu

No omfg.
rcmasta
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #3 : Maaliskuu 14, 2008, 15:44:35 »

Nostradamus ennusti kolmannen maailmansodan välille 2007-2012. Ihan mielenkiintoista sinänsä, uutisia kun olen seurannut, niin Venäjällä ja Yhdysvalloilla tuntuu vielä olevan kylmä sota käynnissä, mikä ei periaatteessa kyllä koskaan loppunutkaan, mutta nyt tuo tuntuu olevan kärjistymässä. En yhtään ihmettele, vaikka Yhdysvallat pudottaisi H-pommin Venäjälle, joka vastaisi ydinpommilla, johon Pohjois-Koreakin liittyisi. Kyllä se siellä kolkuttaa.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
Jussi91
Jäsen300

Profiili
« Vastaus #4 : Maaliskuu 14, 2008, 16:07:45 »

Uskon että jotain tapahtuu. Miljoonat ihmiset pettyy kun sitä ei tullutkaan.
tallennettu
liitin
ProJäsen

Your favourite clown

Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 14, 2008, 16:09:16 »

joo kyl mä uskon.
tallennettu

You're goddamn right I'm living in the fucking past!
Dysposin
ProJäsen

enkeli

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Maaliskuu 14, 2008, 17:56:15 »

joo kyl mä uskon.
tallennettu

crew #TPOA
Esa
Jäsen100
**

LAUMA

Profiili
« Vastaus #7 : Maaliskuu 14, 2008, 19:32:43 »

Durr se kalenteri on vain kalenteri. Loppuu kun loppuu ja sit aloitetaan taas ykkösestä.

Enemmän mua pelottaa Large Hadron Collider juttu mikä laitetaan päälle tos keväällä.
tallennettu

Wrrrryyyyyyy DSFARGEG FGSFDS Muhfuggen Bix Nood an Hero No U ~desu MOAR VTEC just kicked in yo uh-ooooooh nyoro~n epic fail sticky GET
rcmasta
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #8 : Maaliskuu 14, 2008, 21:40:05 »

No mitä pelottavaa yhdessä hiukkaskiihdyttimessä on? Onhan noita jo vaikka kuinka ja antimateriaakin on onnistuttu niillä luomaan.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
Shadé
Jäsen100
**

MADNESS

Profiili
« Vastaus #9 : Maaliskuu 15, 2008, 02:19:36 »

Ko. aiheesta on myös tehty mielenkiintoinen dokumentti joka tuli tuossa parisen viikkoa sitten katsottua.

Kiinnostuneille http://www.youtube.com/watch?v=ecTE6lXI-m0&eurl=
tallennettu
Alkio
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk

Profiili
« Vastaus #10 : Maaliskuu 15, 2008, 13:47:36 »

Nostradamus ennusti kolmannen maailmansodan välille 2007-2012. Ihan mielenkiintoista sinänsä, uutisia kun olen seurannut, niin Venäjällä ja Yhdysvalloilla tuntuu vielä olevan kylmä sota käynnissä, mikä ei periaatteessa kyllä koskaan loppunutkaan, mutta nyt tuo tuntuu olevan kärjistymässä. En yhtään ihmettele, vaikka Yhdysvallat pudottaisi H-pommin Venäjälle, joka vastaisi ydinpommilla, johon Pohjois-Koreakin liittyisi. Kyllä se siellä kolkuttaa.

Menee hieman offtopic mullakin mutta antaa olla.. Miksi ihmeessä Yhdysvallat venäjälle hyökkäisi? Kun on tuo venäjä jo ihan oikeasti länsimaalaistunut niin paljon ja kauppasuhteet aika tiivisti kytkee sen eurooppaankin.. Ja eivät ne yhdysvaltalaiset niin idiootteja ole että haluaisivat sotaan koko loppu maailmaa vastaan, kun en usko että Nato ja Eu ja kukaan muukaan hyvää tykkäisi jos ne lähtivisivät "kaveria" puukottamaan selkään?

Ja yksinkertaisesti ei nykyisin ole länsimailla kannattavaa alkaa sotimaan toista länsimaata/länsimaalaistunutta "kaveria" vastaan, tuottaisi liikaa tappioita taloudelle kun ollaan niin sitoutuneita kauppasuhteisiin ja linkitetty isoihin verkostoihin..

Ja kyllä maailmansodat vaativat hieman enemmän mitä ehtisi edes 4v tapahtua, voidaan lyödä vaikka 5 eurosta vetoa, että tuleeko sitä maailmansotaa Nostradamuksen ennusteiden mukaan ;)
tallennettu

No omfg.
rcmasta
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #11 : Maaliskuu 15, 2008, 17:42:52 »

Jos vähänkään uutisia olet seurannut, niin tässä on ollut muutamia kiistoja Venäjän ja Yhdysvaltojen välillä (ohjustorjuntatukikohta ja ohjustestailut). En yhtään epäile, että kiistat jatkuisivat ja syntyisi konflikteja ja lopulta sota.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
Alkio
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk

Profiili
« Vastaus #12 : Maaliskuu 15, 2008, 17:53:43 »

Jos vähänkään uutisia olet seurannut, niin tässä on ollut muutamia kiistoja Venäjän ja Yhdysvaltojen välillä (ohjustorjuntatukikohta ja ohjustestailut). En yhtään epäile, että kiistat jatkuisivat ja syntyisi konflikteja ja lopulta sota.

Jos yhtään olet koonnut yhteen näitä viimeisen 6 vuoden tapahtumia, niin kiistoja kyllä riittää jokaiselle vuodelle ihan tarpeeksi ja riitelyjä maiden välillä, eikä se tarkoita että täysimittainen sota olisi tulossa, varsinkaan näin ison mittakiivan ja näin isojen kauppamahtien välille.. ;)
tallennettu

No omfg.
sami
Ylläpitäjä

Lisää Mandelbrotia

Profiili
« Vastaus #13 : Maaliskuu 15, 2008, 20:18:05 »

Joo, onhan se maailmanloppu tullut tässä aikojen saatossa jo ainakin 17 kertaa ja Internet on romahtanut ainakin 4 kertaa viimeisten muutaman vuoden aikana. Eipä taida olla tulossa tälläkään kertaa. Wink
tallennettu

OHI ON! TJ 0
miksu
Jäsen100
**

Profiili WWW
« Vastaus #14 : Maaliskuu 16, 2008, 13:09:44 »

Eikös Saatanan olisi pitänyt ilmestyä 6.6.2006?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!