Mie en ole mitenkään sulle tai kellekkään tilivelvollinen kirjoittaa suomea oikein saati puhua tämän nätimmin, jos olet herkkä tai sokea näkee asian pointtia niin voit olla kommentoimatta ja yrittää olla hermostumatta.
Kyllähän sitä jokainen saa kirjoittaa miten haluaa, mutta vaikka murtava kirjoitusasusi sivuutettaisiin, itse virkkeet, niiden sanavalinnat ja tietenkin itse sisältö, ovat kuin juuri kirjoittamaan oppineen lapsen käsialaa. Ja tietenkin voin olla kommentoimatta väärinä pitämistäni asioista, mutta näen tärkeänä että jokainen käyttää Jumalan suomaa oikeutusta epäkohtiin tarttumisesta. Täten kykenen sekä lievittämään henkistä tuskaani, että tuomaan esille oireita joita tulevaisuuden vanhemmat saattavat lapsissaan. Siten he osaavat mahdollisesti pysäyttää virheelliset ajattelumallit ajoissa, koska he tietävät millainen lapsesta kasvaa jos tyhmyyttä ei kitketä ajoissa.
Tässä tulee pointti esille: Miksi piirtää sellaista mitä ei "tarvitse" ? Jos haluaa/toivoo grafiikan olevan jolleki hyödyksi niin voisi tarjoutua tekemään toiveiden mukaisesti grafiikkaa sille pelin/ohjelman/muun viihteen tekijälle.
Kuten olen jo kahdessa edellisessä viestissä selittänyt, niin turhaa taidetta syntyy kun asiat eivät aina mene odotetusti. Tietty taidetta syntyy myös puhtaan luovuuden tuloksena.
Mutta koska olen jo kahdessa viestissä joutunut selittämään samaa asiaa enkä usko kykeneväni lakonisempaan suoritukseen, piirrän keskuudessamme oleville lukutaidottomille soveltuvan kuvasarjan mikä selittää yksinkertaistetusti mitä haluan sanoa.

nei nei Kari
Oletko sattumoisin viisi-vuotias?
pico on niitä poikia jotka piirtelee omaksi huvikseen ja tuhlaa lahjansa random pikku töihin.
"Pico on niitä poikia", jotka tuottavat taidetta pelkästä luomisen tarpeesta. Tämä saattaa tulla sinulle ehkä yllätyksenä, mutta kaikki ihmiset eivät tee sitä mitä he tekevät vain siksi, että heidät huomattaisiin tai että heidän ihmisarvonsa mystisesti kasvaisi heidän teoksiensa perässä.
Paradoksaalista kyllä, ne taiteilijat jotka tuottavat taidetta pelkästään itsensä vuoksi, saavat huomattavasti enemmän huomiota kuin ne "taiteilijat" jotka tekevät mitä tekevätkään pelkästään maineen ja kunnian perässä. Ehkä tässä piilee syy miksi sinulta puuttuu kyky kehittyä ja vastaanottaa kritiikkiä, sekä yrityksesi kaikessa, ainankin pikselitöissä ja kirjoittamisessa, ovat aina niin ala-arvoisia.