Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Helmikuu 09, 2012, 19:29:48 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: EasyForumSystem v0.1(Beta)  (Luettu 3520 kertaa)
Nail_Eye
Jäsen
*

Profiili
« : Maaliskuu 17, 2008, 10:44:48 »

Terveppä vaan kaikille. Elikkäs olen työstänyt tässä viikon ajan tälläistä EFS foorumi järjestelmää.

Foorumi järjestelmä on vielä hieman vaiheessa, mutta uskon että kohta se on valmis jaettavaksi. Eli foorumi järjestelmä on täysin ilmainen ja mikä parasta se on kotimainen.  Wink

Tarvitsisin tosin vielä hieman teidän apua. Olisi kiva jos joku halukas voisi piirtää foorumille oman hymiöpaketin sekä joku voisi tehdä foorumille englanti kielipaketin. Eli et foorumia voitaisiin jakaa myös muille kuin suomalaisten käyttöön. Pitäisi myös kehitellä jokinlainen yleis sopiva käyttäjä sopimus/ehdot. Eli kun käyttäjä rekisteröityy, niin hänen pitää hyväksyä ehdot, mutta en ole saanut päähäni mitä ehtoja hänen pitäisi hyväksyä.  Cheesy

Jos olet kiinostunut saamaan mainetta ja kunniaa ja haluat EFS:än developer tiimiin, niin kirjoita siitä vaikka tuonne EFS testi aiheeseen. Smiley

...tietenkin kaikki muutkin kiinostuneet voivat muuten vain testailla EFS:ää osoitteessa: http://metalserver.sytes.net/~samu/forum/index.php

Testi tunnukset:

Käyttäjätunnus: testi
   Salasana: salasana

Edit:

Joo eli tarvittas vielä henkilö, joka tekisi graafisen teeman foorumille sekä tarvittas myös logo sekä iconi paketti, kuten muokkaa iconi poista iconi uusia viestejä iconi jne jne.  Wink
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2008, 10:53:34 kirjoittanut Nail_Eye » tallennettu
Prototailz
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #1 : Maaliskuu 17, 2008, 15:07:16 »

Tarviit kyllä kans jonkun, joka hoitaa noi tekstit suomeksi, meinaan posteistas päätellen suomen kielen taitos ei oo ihan parhaimmasta päästä.
tallennettu

I'll let you know, I'm perfect.
rcmasta
Jäsen500

IT'S OVER NINE HUNDRED!!!

Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 17, 2008, 16:50:43 »

Uaargh mun silmät, noita sinisen teeman sävyjä pitää vähän säätää. Harmaakin tuntuu liian tummalta. Olisi kiva päästä tuolla testi-tililla testaamaan myös viestien lähetystä. Vaikuttaa aika phpbb tyyliseltä softalta. Voisit laittaa rekisteröitymisehdot admin-panelista kirjoitettavaksi, kuten kaikissa muissakin foorumisoftissa on. Myös tuommoisen perusteeman väriensäätö ja customteemojen luonti admin-panelista käsin olisi kiva.

Tuleeko tähän installeria, vai pitääkö mySQL kannat söheltää käsin, vai käyttääkö koko homma edes mysliä?
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
Nail_Eye
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #3 : Maaliskuu 18, 2008, 09:14:49 »

Tarviit kyllä kans jonkun, joka hoitaa noi tekstit suomeksi, meinaan posteistas päätellen suomen kielen taitos ei oo ihan parhaimmasta päästä.

Tjoo noh tuli kirjotettuu vaa nopeesti päästä. En jaksanu se enempää katsella mitä kirjotusvirheitä sielä nyt oli, mutta joo jos joku haluu kirjotella oikeaoppiset tekstit niin siitä vaan.  Wink

Uaargh mun silmät, noita sinisen teeman sävyjä pitää vähän säätää. Harmaakin tuntuu liian tummalta. Olisi kiva päästä tuolla testi-tililla testaamaan myös viestien lähetystä. Vaikuttaa aika phpbb tyyliseltä softalta. Voisit laittaa rekisteröitymisehdot admin-panelista kirjoitettavaksi, kuten kaikissa muissakin foorumisoftissa on. Myös tuommoisen perusteeman väriensäätö ja customteemojen luonti admin-panelista käsin olisi kiva.

Tuleeko tähän installeria, vai pitääkö mySQL kannat söheltää käsin, vai käyttääkö koko homma edes mysliä?

Joo noi teemat onkin vain tuollasia testejä, sen takia pyysin jonkun henkilön suunittelemaan uuden teeman. Tuolla testi tilillä onnistuu kyllä viesteihin vastaus, mutta toistaseksi olen estänyt aiheiden teon, koska aiheen luonti sivu on vähän vaiheessa. Tuo admin paneelin kautta tuleva muokkaus mahdollisuus on ihan kyllä tarkoitus tehdä, mutta tarvittaisiin silti aluksi sellainen yleispätevä ehtosivu jos joku laiska ihminen ei jaksa väsätä omaa. Smiley Voin sanoo että kaikki ominaisuudet mitä löytyy phpbb admin paneelista tulee minun foorumiini sekä myös paljon enemmän. Cheesy

rcmasta jos haluat, niin tule ihmeessä minun EFS kehitys tiimiini? Sinulla tuntuu olevan hyviä ideoita paljon. Smiley
tallennettu
Dysposin
ProJäsen

enkeli

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Maaliskuu 18, 2008, 10:26:47 »

Onko vika minussa, vai toimiiko tuo linkki? Itse en pääse siitä kuin tänne.
tallennettu

crew #TPOA
Nail_Eye
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 18, 2008, 10:58:00 »

Onko vika minussa, vai toimiiko tuo linkki? Itse en pääse siitä kuin tänne.

Ei toimi nytten, vaihdoin serverin sisäistä ip:tä ja en pääse vaihtamaan reitittimestä virtual serverin ohajusta. Eli nytten ip ohjataan väärääin ip seen ja serveriin ei pääse käsiksi. Olen nytten töissä ja en pääse muokkaamaan tuota ennen kuin vasta kotona. Eli tuo osoite ei toistaiseksi toimi. Tongue

Edit1:

Tottakai tulee installeri ja mitäköhän luulet että käyttäiskö toi Myslii? Tottakai se käyttää!!! Ei kukaan muu kuin tyhmä tee esim. tekstitiedosto pohjaista foorumia.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2008, 12:10:59 kirjoittanut Nail_Eye » tallennettu
metalfusion
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #6 : Maaliskuu 18, 2008, 17:25:30 »

Tottakai tulee installeri ja mitäköhän luulet että käyttäiskö toi Myslii? Tottakai se käyttää!!! Ei kukaan muu kuin tyhmä tee esim. tekstitiedosto pohjaista foorumia.
Ehkä ei, mutta semmoselle ois ainakin jonkin verran kysyntää. (myslit yleensä maksaa)
tallennettu
rcmasta
Jäsen500

IT'S OVER NINE HUNDRED!!!

Profiili
« Vastaus #7 : Maaliskuu 18, 2008, 19:12:39 »

rcmasta jos haluat, niin tule ihmeessä minun EFS kehitys tiimiini? Sinulla tuntuu olevan hyviä ideoita paljon. Smiley

No mitään en koodata osaa javan alkeiden lisäksi, javastakaan en muista paskaakaan. Ideoita voin kyllä kertoa, jos mieleen jotain pälkähtää.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
metalfusion
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #8 : Maaliskuu 19, 2008, 14:48:05 »

Foorumin etusivu:
This page is not Valid HTML 4.0 Transitional!
Result:   Failed validation, 20 Errors

Ehkä voi tuntua pilkunviilaamiselta mutta foorumeiden olettaisi puskevan validia koodia.
Esim. Profiili-boxi ei näy oikein uusimmalla Operalla.
tallennettu
Nail_Eye
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #9 : Maaliskuu 20, 2008, 23:47:57 »

Ottakaapas nytten huomioon, että Foorumi ei todellakaan ole läheskään valmis. Cheesy tottakai on hyvä saada kritiikkiä ja sitä lähdin hakemaankin, mutta en ole väittänyt että foorumi olisi vielä läheskään valmis. Tongue Kirjoitin tämän kun porukka oli kirjoitellut tuonne että aika "palikka", nin onhan se totta että softa on vielä aika palikka mutta kaikki softat on tuossa vaiheessa ollut aika "palikoita"

Paljon on vielä tekemistä ja voin sanoo että melkein mikään foorumi / isompi softa sivusto ei ole html validi.  Wink

Esim. Profiili-boxi ei näy oikein uusimmalla Operalla.

Tosiaan, ongelmahan on se että on aika vaikee saada koodi olemaan sellaista että kaikki selaimet  hyväksyisivät sen. Minusta tuollaset ongelmat ovat sitten peräpään juttuja, eli niitä lähetään työstämään vasta kun itse foorumi on valmis.

...mutta hyvä että kerroit., ois varmasti muuten jäänyt huomaamati Wink
tallennettu
Ihminen
Jäsen300

112

Profiili
« Vastaus #10 : Maaliskuu 21, 2008, 22:41:10 »

Öh, sellaista juttua voisin neuvoa, eli jos on olemassa kuvia jotka ovat 1 pikseliä leveitä tai/ja 1 pikseliä korkeita, niin silloin safari ei osaa näyttää niitä oikein.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!