Tarviit kyllä kans jonkun, joka hoitaa noi tekstit suomeksi, meinaan posteistas päätellen suomen kielen taitos ei oo ihan parhaimmasta päästä.
Tjoo noh tuli kirjotettuu vaa nopeesti päästä. En jaksanu se enempää katsella mitä kirjotusvirheitä sielä nyt oli, mutta joo jos joku haluu kirjotella oikeaoppiset tekstit niin siitä vaan.

Uaargh mun silmät, noita sinisen teeman sävyjä pitää vähän säätää. Harmaakin tuntuu liian tummalta. Olisi kiva päästä tuolla testi-tililla testaamaan myös viestien lähetystä. Vaikuttaa aika phpbb tyyliseltä softalta. Voisit laittaa rekisteröitymisehdot admin-panelista kirjoitettavaksi, kuten kaikissa muissakin foorumisoftissa on. Myös tuommoisen perusteeman väriensäätö ja customteemojen luonti admin-panelista käsin olisi kiva.
Tuleeko tähän installeria, vai pitääkö mySQL kannat söheltää käsin, vai käyttääkö koko homma edes mysliä?
Joo noi teemat onkin vain tuollasia testejä, sen takia pyysin jonkun henkilön suunittelemaan uuden teeman. Tuolla testi tilillä onnistuu kyllä viesteihin vastaus, mutta toistaseksi olen estänyt aiheiden teon, koska aiheen luonti sivu on vähän vaiheessa. Tuo admin paneelin kautta tuleva muokkaus mahdollisuus on ihan kyllä tarkoitus tehdä, mutta tarvittaisiin silti aluksi sellainen yleispätevä ehtosivu jos joku laiska ihminen ei jaksa väsätä omaa.

Voin sanoo että kaikki ominaisuudet mitä löytyy phpbb admin paneelista tulee minun foorumiini sekä myös paljon enemmän.
rcmasta jos haluat, niin tule ihmeessä minun EFS kehitys tiimiini? Sinulla tuntuu olevan hyviä ideoita paljon.