Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Helmikuu 09, 2012, 04:14:21 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: [GRAFIIKKA] Joitakin spritejä  (Luettu 6246 kertaa)
Kraton
ProJäsen

Profiili
« : Heinäkuu 01, 2007, 10:54:39 »

Koira spritejä eri ilmeillä

Lilliputti isolla miekalla

Erilaisia apinoita. Suunittelin alun perin johonkin joulupeliin ^^

Kuvia saa käyttää vapaasti mutta
muistakaa antaa credittiä jumalauta!

//Päivittelin ja korjasin tuon kauhean kirjoitusvirheen, kun se haittasi niin älyttömästi tota painia.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2007, 19:05:20 kirjoittanut T93 » tallennettu
PainMachine
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #1 : Heinäkuu 01, 2007, 14:36:56 »

Erinlaisia apinoita. Suunittelin alun perin...
Sulle tulee huomenna postissa Aapinen.

Koirista sen verran, että paletti on aika randomi ja lineartissa on virheitä. Dithering/anti-aliasing -combo näyttää ärsyttävältä varsinkin kun toinen tai kummatkin puuttuvat useista kohdista. Sinivaatteisissa ei ole paljoakaan detaileja eikä pehmennyksiä. Näyttää terävältä ja sopimattomalta raajoihin.

Apinoista nyt ei ole paljoa muuta sanottavaa kuin että Kalashnikovin anatomia on heikohkoa.

Edit: Ois aika jees jos noilla ois animaatioita.
tallennettu

I feel like Kirk and Spock.
Kraton
ProJäsen

Profiili
« Vastaus #2 : Heinäkuu 01, 2007, 15:06:13 »

Koirista sen verran, että paletti on aika randomi ja lineartissa on virheitä.
randomia ja lineartissa virheitä? Se on ihmiskoira perkele Cheesy. Noiden kuuluu olla tuon näköisiä, joten turha edes luulla mikä niissä on oikein tai väärin ._.
Dithering/anti-aliasing -combo näyttää ärsyttävältä varsinkin kun toinen tai kummatkin puuttuvat useista kohdista. Sinivaatteisissa ei ole paljoakaan detaileja eikä pehmennyksiä. Näyttää terävältä ja sopimattomalta raajoihin.
Jos käyttäjä halusi kommentteja töistään niin eikös hänen pitänyt tehdä ne topicit tuonne toiselle alueelle?

Apinoista nyt ei ole paljoa muuta sanottavaa kuin että Kalashnikovin anatomia on heikohkoa.

Edit: Ois aika jees jos noilla ois animaatioita.
Kalashnikovit voivat olla, mutta kävivät tuohon parhaimin kuin mikään muu pyssy ja nuo anatomiaskin ovat sun oma mielipide. Animaatioita en vanhoihin spriteihini jaksa tehdä tai lisätä, vaikka saattaisi ollakkin tuolla nuo animaatiot jossain tiedostossa o_o
tallennettu
Nurkka
Omistaja
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2007, 10:33:05 »

Jos käyttäjä halusi kommentteja töistään niin eikös hänen pitänyt tehdä ne topicit tuonne toiselle alueelle?
Siis vain kommentteja töistä. En näe mitään syytä miksei täälläkin voisi kommentteja antaa mikäli työt sitä ansaitsevat. Kommentit nyt eivät ole alueen tarkoitus, muttei keskustelu kiellettyäkään ole.

Ei sillä. Huomautukset pienistä kirjoitusvirheistä eivät mielestäni kuuluu mihinkään keskusteluun ja niitä tulisi lähettää korkeintaan yksityisviestillä, mikäli se on huomauttajan mielestä niin tärkeää.
tallennettu

Muistetaan taas ne säännöt
Kraton
ProJäsen

Profiili
« Vastaus #4 : Heinäkuu 03, 2007, 11:16:53 »

Siis vain kommentteja töistä. En näe mitään syytä miksei täälläkin voisi kommentteja antaa mikäli työt sitä ansaitsevat. Kommentit nyt eivät ole alueen tarkoitus, muttei keskustelu kiellettyäkään ole.

njuu, mutta jos on jotain vanhoja spritejä, joita tekee mieli antaa muille, niin pitää kritisoida noin tarkasti ja vielä laittaa vineemis lauseen alkuun, niin alkaa tuntua jo vittuilulta. Ei silleen, että en kritiikkiä kestäs. >.<

Mut sepä siitä.
tallennettu
PainMachine
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #5 : Heinäkuu 03, 2007, 12:50:11 »

Jos väripaletti ulottuu muuten yhtenäisen lineartin päälle niin sillon siinä on virhe. Anatomialla tarkotin nimenomaan sitä Kalashnikovia, joka ei ole oikein piirretty. On ihan omasta asennoitumisestas kiinni, että miten luet tekstiä. Mitä tarkotat tolla "vineemisellä"? Niinku se ois mulle joku henkeen-ja-vereen -asia, että miten työs teet. Ei mulla oo mitään sanavaltaa tai aikomusta "valittaa" siitä mitä teet.
tallennettu

liitin
ProJäsen

Your favourite clown

Profiili
« Vastaus #6 : Heinäkuu 03, 2007, 15:04:00 »

Jos väripaletti ulottuu muuten yhtenäisen lineartin päälle niin sillon siinä on virhe.
Jos paletti ulottuu lineartin päälle HÄH???

Ihan kelpo graffaa, mutta ilman animointia noista ei paljoa iloa irtoa. Tuo lilliputti-kama näyttää ihan hauskalta. Voisit tehdä sitä lisääkin.
tallennettu

You're goddamn right I'm living in the fucking past!
Kraton
ProJäsen

Profiili
« Vastaus #7 : Heinäkuu 03, 2007, 17:24:01 »

Jos paletti ulottuu lineartin päälle HÄH???

Ihan kelpo graffaa, mutta ilman animointia noista ei paljoa iloa irtoa. Tuo lilliputti-kama näyttää ihan hauskalta. Voisit tehdä sitä lisääkin.
Huomasin itse tuon painmachinen löytämän virheen 1000% suurennuksen avulla. Jossain tuossa koiran päässä mulla on tullut joku huolimattomuus ja mulla on mennyt vahingossa pikseli tuota ihoa noihin ääriviivoihin.

Kattelin myös noita animaatioita, niin noihin apinoihin on jotkut hyppy % kävelyanimaatiot tehty, mutta ne on niin yksinkertaisia(and they suck), että kuka vain pystyy siihen, joten en niitä tänne nosta.

PS. Vineemisellä tarkoitan tuota kirjoitusvirheistä huomauttamista ja kovistelua aapelilla Smiley
tallennettu
liitin
ProJäsen

Your favourite clown

Profiili
« Vastaus #8 : Heinäkuu 03, 2007, 20:38:39 »

Huomasin itse tuon painmachinen löytämän virheen 1000% suurennuksen avulla. Jossain tuossa koiran päässä mulla on tullut joku huolimattomuus ja mulla on mennyt vahingossa pikseli tuota ihoa noihin ääriviivoihin.
Mun pointtini ei ollut kuitenkaan se, että oliko siellä virhettä vai ei, vaan se kuinka älyttömältä tuo "Jos väripaletti ulottuu muuten yhtenäisen lineartin päälle niin sillon siinä on virhe." kuulostaa. Smiley

Ei muuta sanottavaa.
tallennettu

PainMachine
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #9 : Heinäkuu 03, 2007, 22:36:55 »

On ihan sivuseikka miten älyttömältä se turha selitys kuulostaa, kun pitäisi olla jo sillä selvä että sanoo, että siinä on virhe, ja jos on silmää niin sen näkee. Omaan silmääni se sattui ensimmäisellä vilkaisulla, ja ajattelin että ihmisillä on sen verran realistisuutta, ettei tee siitä näin isoa juttua. Kraton kokee taas marttyyrielämää kun katsoo tarpeelliseks puolustaa itseään, jos työstä löydetään virhe(itä). Ja son vittu aapinen @:D
tallennettu

Kraton
ProJäsen

Profiili
« Vastaus #10 : Heinäkuu 03, 2007, 23:59:05 »

On ihan sivuseikka miten älyttömältä se turha selitys kuulostaa, kun pitäisi olla jo sillä selvä että sanoo, että siinä on virhe, ja jos on silmää niin sen näkee. Omaan silmääni se sattui ensimmäisellä vilkaisulla, ja ajattelin että ihmisillä on sen verran realistisuutta, ettei tee siitä näin isoa juttua. Kraton kokee taas marttyyrielämää kun katsoo tarpeelliseks puolustaa itseään, jos työstä löydetään virhe(itä). Ja son vittu aapinen @:D
Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti Tähti
Sanoit että linerartissa oli virheitä, niin missäs ne muut virheet o? Mulla on 1280x1024 reso ja lähes täydellinen näkö, enkä sitä huomaa edelleen vaikka kuinka läheltä ruutua katson(ilman suurennusta). Mä en puolusta itseäni ja mistä hitosta mä puolustaisin itseäni? Mä en välitä lainkaan mielyttääkö nuo spritet muita, mutta tuo sun eka viesti kuulosta niin vittuilulta että ei mitään rajaa. Eka korjataan kirjoitusvirhe ja ja sit aapelilla kovistellaan, vaikka ei edes osoitetietoja oo kysynyt. Sit valitetaan paletista, joka on minusta mielipide asia ja vinetään pikselin virheestä, jota ei ei edes näe! Lisäksi väitetään, että se on sivuseikka miltä se kuulostaa, vaikka siltähän se kuulostaa kun kuulostaa. Sit vielä vinetään AK:n anatomiasta kuin sen pitäisi olla 100% tarkka väännös, vaikka sitä asetta pitää apina kainalossa tiukasti tähdäten. Voisit sä selittää mitä sä tarkotat tolla martyyrielämän kokemisella!?

Sit vaan jatkuu vitutus ja väittää, että jotain isoa ja aapelista valittaa lisää! Mä en siedä tätä enää. Huomenna joensuun torilla Klo 21.00.

tallennettu
Ahriman
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #11 : Heinäkuu 04, 2007, 17:54:54 »

Joo no Kraton on ihan oikeessa kyllä musta tässä asiassa. Jos tämä no joku hiton varasto ja selvästi sanotaan, että on jotain vanhoja kaapista kaiveltuja spritejä, ei varmaan kovin paha juttu ole jos siellä on joku pikseli "VÄÄRIN". (ihmettelen edelleen miten jossain piirretyssä 'taideteoksessa' voi olla virhe jos ei ole mitään mallia...)

Ja toisaalta ei aapinen korjaa typoja. Vähän tyhmää tulla aina jokainen toisen tekemä topikki pilaamaan just jollain pikkujutuilla ja alotaa kauhee taistelu. Omasta mielestäni noi on ihan kelpo spritejä, ei mitenkään erikoisen hienoja mutta ei yhtään huonojakaan. Ja tunnistaahan ton aseen ihan itekseen, vaikka ei se ole tarpeellista jos otetaan huomioon se, että kuka sitä käyttää.
tallennettu

"..Laula ihmisille saduista, laula sodista, laula - kivikaduista.."
PainMachine
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #12 : Heinäkuu 04, 2007, 19:00:33 »

Sanoit että linerartissa oli virheitä, niin missäs ne muut virheet o?
Jaa nyt koetki tarpeelliseks saada palautetta? Eipä siinä sen suurempia ongelmakohtia ole, kunhan totesin noin kun aattelin ettei se kuitenkaan ketään niin paljoa kiinnostais kun mainitsen asiasta.
Mulla on 1280x1024 reso ja lähes täydellinen näkö, enkä sitä huomaa edelleen vaikka kuinka läheltä ruutua katson(ilman suurennusta).
Niin no mulla on tapana zoomata pikselikuvia niinku skeneen kuuluu. Katotaan asioita semmosena ku mitä ne on eli läheltä.
Eka korjataan kirjoitusvirhe ja ja sit aapelilla kovistellaan, vaikka ei edes osoitetietoja oo kysynyt.
Se oli harmiton juttu jonka sanoin, ei mua ny oikeesti kiinnostais antaa sulle yhtään mitään, mut aapelin voin linkittää :)
Sit valitetaan paletista, joka on minusta mielipide asia ja vinetään pikselin virheestä, jota ei ei edes näe!
Wait. Sulla on selvästi joku ongelma tän "valituksen" kanssa. Sanoin lähtökohtasestikin vaan oman mielipiteeni kuten on tapana tehdä. Valittamisella todennäkösesti pyritään korjaamaan asioita mut ei mua oikeesti kiinnosta kahen paskan vertaa teetkö sille loppujen lopuks mitään vai etkö.
Lisäksi väitetään, että se on sivuseikka miltä se kuulostaa, vaikka siltähän se kuulostaa kun kuulostaa.
No kainy. Liitin vaan tarttu siihen lauseeseen jonka sanoin kun en kännykällä jaksanu näpytellä tarkemmin ja taas, en uskonu että siitä tulee iso juttu. Kysehän oli vaan siitä että se sun ruskea väris on siinä missä pitäis olla mustaa. Big deal.
Sit vielä vinetään AK:n anatomiasta kuin sen pitäisi olla 100% tarkka väännös, vaikka sitä asetta pitää apina kainalossa tiukasti tähdäten.
Hei beibi kerro jo vähän tästä sun liiotteluvietistäs. Jos oot piirtäny Kalashnikovin paskasti ni paska homma.
Voisit sä selittää mitä sä tarkotat tolla martyyrielämän kokemisella!?
En, mitenni?

Sit vaan jatkuu vitutus ja väittää, että jotain isoa ja aapelista valittaa lisää! Mä en siedä tätä enää. Huomenna joensuun torilla Klo 21.00.
Jaa haluuks sen aapisen (psst. ei aapelin) sillo?

Täähän on sulle jo aivan ylettömän suuri ongelma :D

Lainaus käyttäjältä: Ahriman
Joo no Kraton on ihan oikeessa kyllä musta tässä asiassa. Jos tämä no joku hiton varasto ja selvästi sanotaan, että on jotain vanhoja kaapista kaiveltuja spritejä, ei varmaan kovin paha juttu ole jos siellä on joku pikseli "VÄÄRIN". (ihmettelen edelleen miten jossain piirretyssä 'taideteoksessa' voi olla virhe jos ei ole mitään mallia...)
Ei se oo mulle mikään paha juttu, enkä oo sanonu et Kraton ois tehny mitään suoranaisesti väärin. Kyllä sen nyt huomaa vaikka se oliskin pikkuvirhe ja onhan sekin sanomattakin selvää ettei se ollu siihen selvästikään tarkotettu, niinku Kraton itekki myöhemmin totes.
Ja toisaalta ei aapinen korjaa typoja. Vähän tyhmää tulla aina jokainen toisen tekemä topikki pilaamaan just jollain pikkujutuilla ja alotaa kauhee taistelu.
Paska homma, mun oma postaus on edelleenki mun mielestä ihan asiallinen.
Ja tunnistaahan ton aseen ihan itekseen, vaikka ei se ole tarpeellista jos otetaan huomioon se, että kuka sitä käyttää.
Se taas on irrelevanttia.

Edit:
Lainaus käyttäjältä: Kraton
Huomenna joensuun torilla Klo 21.00.
Nii tänäänkö haluut kohdata mut?
Edit 2: Tuu sit kans :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2007, 19:15:57 kirjoittanut PainMachine » tallennettu

Mindhead
Jäsen300

Im up for good.

Profiili
« Vastaus #13 : Heinäkuu 04, 2007, 19:21:18 »

Kraton. Kasva aikuiseksi, kestä kritiikki ja lopeta whine. Tässä on nyt kyse PainMachinen mielipiteestä, ei koko ps.org yhteiskunnan.
tallennettu
liitin
ProJäsen

Your favourite clown

Profiili
« Vastaus #14 : Heinäkuu 04, 2007, 20:36:19 »

Kraton. Kasva aikuiseksi, kestä kritiikki ja lopeta whine. Tässä on nyt kyse PainMachinen mielipiteestä, ei koko ps.org yhteiskunnan.
Paskaa kritiikkiä ei ole ikinä pakko kestää.
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!