Sanoit että linerartissa oli virheitä, niin missäs ne muut virheet o?
Jaa nyt koetki tarpeelliseks saada palautetta? Eipä siinä sen suurempia ongelmakohtia ole, kunhan totesin noin kun aattelin ettei se kuitenkaan ketään niin paljoa kiinnostais kun mainitsen asiasta.
Mulla on 1280x1024 reso ja lähes täydellinen näkö, enkä sitä huomaa edelleen vaikka kuinka läheltä ruutua katson(ilman suurennusta).
Niin no mulla on tapana zoomata pikselikuvia niinku skeneen kuuluu. Katotaan asioita semmosena ku mitä ne on eli läheltä.
Eka korjataan kirjoitusvirhe ja ja sit aapelilla kovistellaan, vaikka ei edes osoitetietoja oo kysynyt.
Se oli harmiton juttu jonka sanoin, ei mua ny oikeesti kiinnostais antaa sulle yhtään mitään, mut
aapelin voin linkittää :)
Sit valitetaan paletista, joka on minusta mielipide asia ja vinetään pikselin virheestä, jota ei ei edes näe!
Wait. Sulla on selvästi joku ongelma tän "valituksen" kanssa. Sanoin lähtökohtasestikin vaan oman mielipiteeni kuten on tapana tehdä. Valittamisella todennäkösesti pyritään korjaamaan asioita mut ei mua oikeesti kiinnosta kahen paskan vertaa teetkö sille loppujen lopuks mitään vai etkö.
Lisäksi väitetään, että se on sivuseikka miltä se kuulostaa, vaikka siltähän se kuulostaa kun kuulostaa.
No kainy. Liitin vaan tarttu siihen lauseeseen jonka sanoin kun en kännykällä jaksanu näpytellä tarkemmin ja taas, en uskonu että siitä tulee iso juttu. Kysehän oli vaan siitä että se sun ruskea väris on siinä missä pitäis olla mustaa. Big deal.
Sit vielä vinetään AK:n anatomiasta kuin sen pitäisi olla 100% tarkka väännös, vaikka sitä asetta pitää apina kainalossa tiukasti tähdäten.
Hei beibi kerro jo vähän tästä sun liiotteluvietistäs. Jos oot piirtäny Kalashnikovin paskasti ni paska homma.
Voisit sä selittää mitä sä tarkotat tolla martyyrielämän kokemisella!?
En, mitenni?
Sit vaan jatkuu vitutus ja väittää, että jotain isoa ja aapelista valittaa lisää! Mä en siedä tätä enää. Huomenna joensuun torilla Klo 21.00.
Jaa haluuks sen aapisen (psst. ei aapelin) sillo?
Täähän on sulle jo aivan ylettömän suuri ongelma :D
Joo no Kraton on ihan oikeessa kyllä musta tässä asiassa. Jos tämä no joku hiton varasto ja selvästi sanotaan, että on jotain vanhoja kaapista kaiveltuja spritejä, ei varmaan kovin paha juttu ole jos siellä on joku pikseli "VÄÄRIN". (ihmettelen edelleen miten jossain piirretyssä 'taideteoksessa' voi olla virhe jos ei ole mitään mallia...)
Ei se oo mulle mikään paha juttu, enkä oo sanonu et Kraton ois tehny mitään suoranaisesti väärin. Kyllä sen nyt huomaa vaikka se oliskin pikkuvirhe ja onhan sekin sanomattakin selvää ettei se ollu siihen selvästikään tarkotettu, niinku Kraton itekki myöhemmin totes.
Ja toisaalta ei aapinen korjaa typoja. Vähän tyhmää tulla aina jokainen toisen tekemä topikki pilaamaan just jollain pikkujutuilla ja alotaa kauhee taistelu.
Paska homma, mun oma postaus on edelleenki mun mielestä ihan asiallinen.
Ja tunnistaahan ton aseen ihan itekseen, vaikka ei se ole tarpeellista jos otetaan huomioon se, että kuka sitä käyttää.
Se taas on irrelevanttia.
Edit:Huomenna joensuun torilla Klo 21.00.
Nii tänäänkö haluut kohdata mut?
Edit 2: Tuu sit kans :D