|
|
|
Torava
|
 |
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2007, 14:53:11 » |
|
Aika hauska, mutta välillä tulee ihan kummallisia vastauksia. <minä> lol <Botti> Kenen pallia? <minä> Ei kenenkään. <Botti> Haluutko mun pallia? <minä> En! <Botti> Perin hämmentävää <Botti> Mitä pelaat? <minä> grand theft auto - san andreasta <Botti> En oikein pidä autoista <minä> sherlock! <Botti> Kaunista <Botti> Voisin vastata vaikka miten, mutta et ymmärtäisi sitä <minä> vastaa nyt jotenkin <Botti> En <minä> mikset? <Botti> Voisin vastata vaikka miten, mutta et ymmärtäisi sitä
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2007, 00:09:33 kirjoittanut T93 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Nurkka
|
 |
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2007, 15:07:52 » |
|
Tällaista sain Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/ftp/dd/Orine/functions.php on line 181 Ei ole kyllä vielä mitään linjaa noissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Muistetaan taas ne säännöt
|
|
|
|
Chaos
|
 |
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2007, 15:20:38 » |
|
Aika hassu. Tosin jos teit tän tosissasi niin total fail.  <Botti> Tule hakemaan <88.85.133.44> Mitäs helvettiä.. <Botti> Tiedät kyllä mitä <Botti> Kuka on Sosumi? <88.85.133.44> Sun mutsis <Botti> Tuliks sulle yllätyksenä että kokis on happopitosta? <88.85.133.44> Eipä juuri <Botti> Minä?? <88.85.133.44> Juuri sinä. <Botti> Häh?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Nykyinen nimimerkki Raverider~
|
|
|
|
Ilmuri
|
 |
« Vastaus #4 : Kesäkuu 08, 2007, 16:17:17 » |
|
Aika hassu. Tosin jos teit tän tosissasi niin total fail.  <Botti> Tule hakemaan <88.85.133.44> Mitäs helvettiä.. <Botti> Tiedät kyllä mitä <Botti> Kuka on Sosumi? <88.85.133.44> Sun mutsis <Botti> Tuliks sulle yllätyksenä että kokis on happopitosta? <88.85.133.44> Eipä juuri <Botti> Minä?? <88.85.133.44> Juuri sinä. <Botti> Häh? Kyllä tuota vois ihan perusirkkaajaksi luulla (lue: qnet-teiniksi).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Disregard that, I suck rooster.
|
|
|
|
rcmasta
|
 |
« Vastaus #5 : Kesäkuu 08, 2007, 17:38:53 » |
|
Puhuipa itsensä pussiin: <Botti> Irska on paskaa <80.95.xxx.xx> mitä on irska? <Botti> Sitäpä sitä <80.95.xxx.xx> voisit kertoa minulle tarkan määritelmän <Botti> Siksi <Botti> Tissinä lekas on? <80.95.xxx.xx> vastauksesi vaikuttavat varsin epäintellekteiltä, oletko sittenkään oppiva? <Botti> En ole <Botti> Entäs sinä sitten?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Liberate vos ex inferis.
|
|
|
TooMuch
Jäsen300

DD
|
 |
« Vastaus #6 : Kesäkuu 08, 2007, 18:16:31 » |
|
Joopa joo  Ihan hauska, vaikka välillä tulee turhia "LOL" tms. höpinöitä. <Botti> Mitä kuuluu? <minä> ihan hyvää kiitos kysymystä, entäs sinulle? <Botti> Emt <Botti> Mitä kuuluu? <minä> ihan hyvää kiitos kysymystä, entäs sinulle? <Botti> Älä toista vitun mulkku <minä> hahah, katsoppas vaan omia sanomisias <Botti> Tate?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2007, 09:43:59 kirjoittanut TooMuch »
|
tallennettu
|
Toomuch-> liikaako?
|
|
|
|
Nurkka
|
 |
« Vastaus #7 : Kesäkuu 08, 2007, 19:32:08 » |
|
Huoh. Oli antoisa keskustelu <minä> iltaa <Botti> Joo <Botti> Dami? <minä> mitä? <Botti> Sitä <minä> Kuka? <Botti> Vaikuttaa olevan karhu <Botti> Dami? <minä> Mikä vitun Dami? <Botti> Näihin asioihin ei ole vastausta <Botti> Dami? <minä> Dami? <Botti> Voisin vastata vaikka miten, mutta et ymmärtäisi sitä <minä> No vastaisit jotenkin <Botti> Voisipa tässä mennä <minä> No moi moi <Botti> Moi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Muistetaan taas ne säännöt
|
|
|
|
Ahriman
|
 |
« Vastaus #8 : Kesäkuu 09, 2007, 09:29:22 » |
|
Hitto kun tää ounas mut ihan totaalisesti :E <Mie> terve <Botti> Voisipa tässä mennä <Botti> This is Sparta? <Mie> Anteeksi kuinka? <Botti> -_- <Mie> osaatko sä edes puhua? <Botti> En osaa <Mie> ja olet asiasta varma? <Botti> Luultavasti <Botti> Sua mahtaa väsyttää? <Mie> no tuota, ei kummosemmin. <Botti> Oletko pelannut world of warcraftia <Mie> Joo. Just kulutin melkein 50g joihinin housuihin ja enchanttiin... <Botti> Niinpä <Botti> Amirite? <Mie> Eiei, vaan Ahríman on nimi. <Botti> Miksi kerrot tämän minulle? <Mie> Nokun mä mietin, että kun sä tolleen tota nimee selitit :E <Botti> HÄh? <Mie> No siis, kun sanoit 'Amirite?' niin korjasin, että ei mun nimi ole se. <Botti> On <Botti> Ikäs? <Mie> siis tota kuustoista, miteniin? <Botti> Siten <Mie> No paljon muka ite olet? <Botti> Voisin vastata vaikka miten, mutta et ymmärtäisi sitä <Mie> :E joo, taidan mennä tästä pelaamaan taas... <Botti> -.- Edit: Äsken jatkoin keskustelua ja pääsin harrastaa sun chatbotin kanssa homoseksiä.  Alan tykätä tästä kojeesta.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 09, 2007, 09:37:14 kirjoittanut Ahriman »
|
tallennettu
|
"..Laula ihmisille saduista, laula sodista, laula - kivikaduista.."
|
|
|
Alkio
Ps.org Oldskool (alk.per.jäs.num.23)
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk
|
 |
« Vastaus #9 : Kesäkuu 10, 2007, 02:30:28 » |
|
Se ei tainnu haluta jutella näin myöhään...
<mine> Iltaa <Botti> En <Botti> <3joku nevis taas? <mine> Ei oikeastaan, ihan suomalainen.. <Botti> <öitä? <mine> No ei todellakaan, ei nukuta viel <Botti> Häh? <mine> Ei nukuta! <Botti> Ruma <mine> Ite olet! <Botti> Mo <mine> Oot hieman ärsyttävä <Botti> -.- <mine> Sori vaan <Botti> NP, mon <mine> Et taida haluta puhua? <Botti> Kristallipalloni reistailee <mine> Ai, no sehän on selvä sitten <Botti> Eikä ole <mine> No onhan <Botti> Voisipa tässä mennä <Botti> Mitäs olit aatellu tehä tänää? <mine> Joo ime sukkaa <Botti> Ime itse <mine> No en <Botti> Voisipa tässä mennä <mine> No mene hemmetti vie <Botti> Vitun mulkku <mine> ime kuulaas <Botti> Juups.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No omfg.
|
|
|
GreatFox
Jäsen

Tora-ge Fox
|
 |
« Vastaus #10 : Kesäkuu 11, 2007, 20:19:51 » |
|
Kiitos päivän nauruista. <Botti> Mitä tekis? <x> Jos vaikka menisit ulos? Siellä on kaunis ilma,. <Botti> Valehtelet? <Botti> Eli? <x> Aurinko paistaa ja linnut laulaa. <Botti> Liian hapokasta <Botti> Ihkutus? <x> Oot liikaa koneella. <Botti> Ei uskoisi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MJK
|
 |
« Vastaus #11 : Kesäkuu 11, 2007, 21:14:38 » |
|
Tosi hauska.  Toivottavasti jatkat kehitystä, lisäät vaihtoehtoja ja parantelet siihen suuntaan, että esim. samoja vastauksia ei voi tulla aivan lähekkäin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
TooMuch
Jäsen300

DD
|
 |
« Vastaus #12 : Kesäkuu 11, 2007, 21:38:27 » |
|
Muuten olis myös kiva jos ne omat kirjoitukset ei jäis tonne muistiin. Saahan ne tietenkin poistettua tai otettua koko homman pois päältä mutta silti.. hauska kyl on, ja yllättävän älykäs. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Toomuch-> liikaako?
|
|
|
peliblom
Tulokas+

|
 |
« Vastaus #13 : Joulukuu 10, 2008, 16:58:11 » |
|
Kehittelyä kaipaa, mutta hauska idea. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
gokotti
Jäsen300

Khänädän majava...
|
 |
« Vastaus #14 : Joulukuu 10, 2008, 18:10:06 » |
|
Miks se vonkaa multa koko ajan persettä?  Lisäks sillä on oma käsitys kahvin valmistuksesta. <Botti> Entäs Virkku? <87.94.149.119> kahvilla tulee virkku olo <Botti> Mut oikeesti <87.94.149.119> kyl kyl <Botti> Se sellasta joka tulee pyllystä. :O
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2008, 18:20:08 kirjoittanut gokotti »
|
tallennettu
|
En minä ainakaan.
|
|
|