Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Tammikuu 07, 2009, 13:49:30 pm *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PELINTEKOKILPAILU kesä 2007  (Luettu 7823 kertaa)
Nurkka
Omistaja
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« : Kesäkuu 08, 2007, 13:40:43 pm »

Nyt on aika aloittaa!

Säännöt

Viimeinen palautuspäivä
: 31.7.2007 klo 23:59:59
Aihe: Kaksi ääripäätä: Järjetöntä verenvuodatusta tai ällön lällyä söpöilyä
1) Verta, verta, verta, ampumista, räjähdyksiä ja vähän suolenpätkiäkin (huom sääntöjen kohta 8)
2) Aurinkoa, sateenkaria, söpöjä eläimiä, tikkareita, karkkeja, pastellinsävyjä

Palautus: Sähköpostitse osoitteeseen pelikilpailu@pelisivut.org
Peli joko liitetiedostona (koko max. 5 MB) tai URL osoitteella linkki peliin (ei koko rajoitusta).
Jos lähetät URL osoitteen, voit päivittää sen takaa löytyvää pakettia aina viimeiseen palautushetkeen asti, vaikka olisit lähettänyt osoitteen aiemmin
PÄIVITYS:
Palautuksen saa tehdä myös yksityisviestillä keskustelussa. Näin tehdessä täytyy kuitenkin lähettää palautus myös sähköpostilla.
Yksityisviestillä saa myös ilmoittaa jo lähetetyistä sähköpostipalautuksista. (Käyttäjälle Nurkka)
Näin varmistetaan palautuksen löytyminen spämmin seasta ja vältetään mahdollisia ongelmia postinkulussa.
Vastaan kaikille sähköpostitse palauttaneille vielä. Palautuspäivämäärän lähestyessä tiuhemmin.

Säännöt

1) Vain palautusajankohtaan mennessä palautetut pelit hyväksytään
2) Kilpailulla on aihe, jotta sitä noudatetaan. Saat itse valita kummasta päästä pelin teet.
3) Pelille ei ole kokorajoitusta. Toivottu paketin pakkaustapa on joko .zip .rar tai itse avautuva .exe Installereista miinusta
4) Palautus sähköpostilla. a) Joko liitetiedostona, jolloin max. koko 5MB tai
b) Linkkinä pelin ladattavaan pakettiin. Linkki tarkistetaan vasta palautusajalla ja paketti ladataan silloin, jolloin kyseinen versio on peliversio. Osoitteen voi siis lähettää hyvissä ajoin, vaikkapa jo ennen kilpailua
Pyrin lähettämään varmistusviestin jokaisesta vastaanotetusta paketista
5) Kilpailun voittajan päättää joku (tuomaristo tai yleisöäänestys. Päätös tapahtuu ennen palautuspäivää). Nurkalla lopullinen sananvalta.
6) VAIN materiaalia, joka on itse tehtyä tai sinulla on siihen lupa. Muualta haetusta materiaalista toivotaan tietoa pelin mukana tulevissa crediteissä
7) Pelistä täytyy olla ohjeet txt muodosta, josta käy ilmi pelintekijä, peli-idea ja käyttöohjeet eli näppäimet yms.
8) Ei alastomuutta tai muuta K-18 materiaalia. Ei siis aitoja kuvia joissa verta, suolenpätkiä tai vastaava.
9) Sääntöjä voidaan muokata kilpailun kuluessa ja niin tullaan todennäköisesti tekemäänkin. Muutoksista tulee ilmoitus sääntösivulle.
10) Pelin saa puolestani julkaista ennen palautuspäivää ja päiväkirjan pitäminen projektit alueella on erittäin suositeltavaa.

----

Kommentit ja tarkennuspyynnöt sääntöihin
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2007, 11:26:23 am kirjoittanut Nurkka » tallennettu

Muistetaan taas ne säännöt
Torava
Valvoja

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2007, 13:53:29 pm »

Saako pelistä löytyä yhtään söpöilyä (0%), jos valitsee aiheen numero yksi? Tai päinvastoin.
tallennettu
Nurkka
Omistaja
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2007, 14:04:51 pm »

No ei kai sitä nyt voi mitään nollalinjaa vetää, mutta mitään hybridi söpöilyräiskintää ei ole tarkoitus tehdä.

edit. Aiheessa lukee järjetöntä verenvuodatusta, mutta ei se tarkoita sitä ettei kyseessä saisi olla "järkevää" verenvuodatusta... Smiley
tallennettu

Chaos
ProJäsen

Koiraleuka

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2007, 14:23:59 pm »

Tohon K-18 merkintä juttuun ja 1-aiheeseen liittyenn kysyisin, että missä vedetään se raja, mikä on veristä räiskintää, ja mikä sairasta k-18 räiskintää?

EDIT: Niin, ja minä olisin sitä mieltä, että tuomaristo päättämään virallinen voittaja, ja yleisön suosikki äänestyksellä.

EDIT2: Niin siis 1, eikä 2 aiheeseen. Vastaus tulikin jo..
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2007, 19:10:35 pm kirjoittanut Chaos » tallennettu

~Nykyinen nimimerkki Raverider~
Kraton
ProJäsen

Profiili
« Vastaus #4 : Kesäkuu 08, 2007, 14:37:34 pm »

Kakkoseen menee aihe(voi tulla myös OVELAA hybrid Wink)  ja saatan tehdä pelin tässä kisan puoles välis tai aloittaa nyt. On nimittäin paljon muutakin tekemistä Smiley
tallennettu

Nurkka
Omistaja
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Kesäkuu 08, 2007, 14:38:16 pm »

Niin kauan kuin toteutus on puhtaasti tietokonegrafiikka niin siitä on vaikea saada niin todellista että se itselläni menisi yli. Mutta olenhan jo reilusti yli 18 Smiley
Tuo jää aika pitkälle pelintekijän harkittavaksi. Jos koen palautuksen jälkeen että peli on liian HardCore pidätän oikeuden hylätä sen.
tallennettu

Startti
Valvoja

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Kesäkuu 08, 2007, 15:46:55 pm »

Saako pelin tekijä olettaa tuomaristolla olevan käytössä Internet-selain (tässä yhteydessä Opera) ja siihen asennettuna tarvittavia selainlaajennuksia (esimerkiksi Flash)?
Entä nämä kuuluisat CN[..].dll:t? ;-)
tallennettu

tekiä
Nurkka
Omistaja
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Kesäkuu 08, 2007, 16:01:37 pm »

Mielestäni on kohtuullista olettaa tuomaristolla olevan jokin selain ja siinä hyvin todennäköisesti Flashin toistamiseen soveltuva plugini.
tallennettu

Chaos
ProJäsen

Koiraleuka

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Kesäkuu 08, 2007, 17:09:15 pm »

Täytyykö kaiken materiaalin olla varta vasten kisaa varten tehty. Esim. jos mulla on joku vanha omatekemä sprite, niin voinko käyttää sitä kisassa?
tallennettu

~Nykyinen nimimerkki Raverider~
liitin
ProJäsen

Your favourite clown

Profiili
« Vastaus #9 : Kesäkuu 08, 2007, 17:19:03 pm »

Täytyykö kaiken materiaalin olla varta vasten kisaa varten tehty. Esim. jos mulla on joku vanha omatekemä sprite, niin voinko käyttää sitä kisassa?
Lainaus
6) VAIN materiaalia, joka on itse tehtyä tai sinulla on siihen lupa. Muualta haetusta materiaalista toivotaan tietoa pelin mukana tulevissa crediteissä
Koska on maininta muualta haetusta materiaalista, niin voisipa olettaa, että ei tarvitse olla kisaa varten tehtyä. Eli se riittää, kunhan on matskuun oikeudet.
tallennettu

Muistetaan taas ne säännöt, joo.
erasmies
Jäsen
*

:I

Profiili WWW
« Vastaus #10 : Kesäkuu 08, 2007, 18:16:39 pm »

No ei kai sitä nyt voi mitään nollalinjaa vetää, mutta mitään hybridi söpöilyräiskintää ei ole tarkoitus tehdä.

Ei ole tarkoitus vai eikö saa? Lähteekö jostain hellokittyräiskinnästä tai teletapinteurastuksesta pisteitä pois?
tallennettu

:I
TooMuch
Jäsen300

DD

Profiili
« Vastaus #11 : Kesäkuu 08, 2007, 18:19:40 pm »

Olin varma etten osallistu, en edes yritä, mutta toi kakkosaihe jotenkin kutkuttaa. Cheesy Yritän jos saisin jotain irti mutten pidä liikaa melua itsestäni ennen julkasupäivää koska sellaista ei välttämättä tule omalla kohdalla. Enemmän sais irti yhdistelmästä mutta on se mahdollista pelkästään toisestakin.
tallennettu

Toomuch-> liikaako?
Nurkka
Omistaja
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #12 : Kesäkuu 08, 2007, 19:34:40 pm »

Ei ole tarkoitus vai eikö saa? Lähteekö jostain hellokittyräiskinnästä tai teletapinteurastuksesta pisteitä pois?
No mikäs minä olen teitä estämään tekemästä sellaisia pelejä kuin haluatte tehdä.
Tällä asettelulla hybridin tekeminen on kuitenkin mahdollisimman paljon ohi aiheen.
tallennettu

Nurkka
Omistaja
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #13 : Kesäkuu 08, 2007, 19:36:15 pm »

Kuten Liitin jo sanoi.

Eli materiaaliin tulee olla käyttöoikeus ja siten että julkaisemaasi peliä voidaan levittää vapaasti ainakin pelisivuilta käsin.
tallennettu

SanX
Jäsen100
**

Waativan waatimaton kaveri.

Profiili WWW
« Vastaus #14 : Kesäkuu 10, 2007, 10:28:57 am »

Jipii, nyt on kisa mutta ei ideaa... Do´h!
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!