Mindhead
Jäsen300

Im up for good.
|
 |
« : Syyskuu 02, 2006, 17:27:07 » |
|
Tämmöinen taisi olla vanhalla foorumilla, mutta se on historiaa se. Eli minkä näistä konsoleista meinaat ostaa? (Paitsi XBox 360 joka on tullut jo.) Vai ostatko ollenkaan? Kotisivut:Nintendo Wii | WikiPlaystation 3 | WikiXBox 360 | WikiHinnat:XBox 360 CS - 255€ XBox 360 - 399€ --------------------------------- Playstation 3 - 500 - 600€ --------------------------------- Nintendo Wii - 245€ (päivitetty)--------------------------------- Itse ajattelin jatkaa Playstation -konsoleissa. PS ja PS2 omistan. PS3 pakollinen itselläni. EDIT: Eikä sitten vinetystä, jos jo amistaa XBox 360.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2006, 18:43:13 kirjoittanut Mindhead »
|
tallennettu
|
|
|
|
b_utton
Jäsen

|
 |
« Vastaus #1 : Syyskuu 02, 2006, 17:34:03 » |
|
Ps3 kiinnostaa kyllä, mutta enpä tiedä aionko ostaa... Saapi nähdä sitten kun hinnat vähän alenee 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
:I
|
|
|
McEla
Kuningas
Valvoja

Keskustelija toisessa sukupolvessa..
|
 |
« Vastaus #2 : Syyskuu 02, 2006, 17:39:25 » |
|
Äsh.. Yksi konsoli riittänee minulle. Nintendo 8-bit! <3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen!"
|
|
|
Kari InterActive
Jäsen300

Sainigma
|
 |
« Vastaus #3 : Syyskuu 02, 2006, 17:45:35 » |
|
Luultavasti en osta mitään näistä, pelaaminen on muutenki jo lähes loppunut omalta osalta. Tosin jos jokin näistä pitäisi valita, niin Nintendo Wii oletetun alhaisen hinnan ja naivististen minipelien takia. (lue: pelien mitkä ei syö paljon aikaa)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sirkumfleks
Jäsen100

Nisäkäs
|
 |
« Vastaus #4 : Syyskuu 02, 2006, 17:51:05 » |
|
Jos joskus mahdollisesti jonkun ostaisin, niin kyllä se olisi Wii. En ole pelimaailman uutisia seurannut, joten tarjoaako PS3 mitään "mullistavaa" ? Vai onko se vain PS2, mutta tehokkaampi ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
[AMD64 X2 5600+@2,8Ghz, 4GB 800Mhz DDR2 HyperX, X1950Pro Ultimate+Zalman, 24" TFT + 42" FullHD, 320GB + 500GB + 500GB HDD + 320GB, WinXP]
Kuiskauksen päässä kuolemasta.
|
|
|
Taimou
Foorumin kauhu
Valvoja

Seuraava..
|
 |
« Vastaus #5 : Syyskuu 02, 2006, 17:55:30 » |
|
Pistimpä niin että voit valita kaikki kolme, mikäli mieli tekee jokaista.
Itse olen Wii:tä hankkimassa ja luultavasti Xbox360, kun Vista ilmestyy ja lootan viat saadaan korjattua.
//EDIT niin ja Wii:n hintahan on siis $245 paikkeilla, kun se tuosta taulukosta puuttui.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2006, 18:13:10 kirjoittanut TaMz »
|
tallennettu
|
I'm baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack..!
|
|
|
|
liitin
|
 |
« Vastaus #6 : Syyskuu 02, 2006, 18:08:36 » |
|
Wii, muita konsoleita ei ole edes mitään syytä harkita. Jo viime konsolisukupolvessa alkoi vituttamaan tämä "more polygons >> better games !"-asenne.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You're goddamn right I'm living in the fucking past!
|
|
|
Kari InterActive
Jäsen300

Sainigma
|
 |
« Vastaus #7 : Syyskuu 02, 2006, 18:20:08 » |
|
Wii, muita konsoleita ei ole edes mitään syytä harkita. Jo viime konsolisukupolvessa alkoi vituttamaan tämä "more polygons >> better games !"-asenne.
Tämähän riippuu kuitenkin loppujen lopuksi vain pelejä kehittävistä yrityksistä eikä alustasta. Tosin Nintendo taitaa olla ryhmän ainoa joka on tukenut näiden "erilaisten" pelien valmistusta ja on todennäköisempää että heiltä tulevat nämä "erilaiset" pelit.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pii
Jäsen

The Cable Guy
|
 |
« Vastaus #8 : Syyskuu 02, 2006, 18:21:25 » |
|
Xbox360 ostan varmaankin kun Halo3 julkaistaan, mutta odotan muitakin pelejä kyseiselle alustalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"I tought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes."
|
|
|
|
Dysposin
|
 |
« Vastaus #9 : Syyskuu 02, 2006, 18:24:55 » |
|
Wiin ostaisin, jos olisi ylimääräistä rahaa... Ja sitä ei ole niin kauan kuin pc on niin vanhentunut kuin tämä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
crew #TPOA
|
|
|
|
Chaos
|
 |
« Vastaus #10 : Syyskuu 02, 2006, 18:31:30 » |
|
En mitään/ Wii. Koska Wii tuntuu kaikista kiinnostavimmalta, mutta toisaalta Pc/Ps2 ovat riittäneet tähän asti aivan hyvin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Nykyinen nimimerkki Raverider~
|
|
|
|
liitin
|
 |
« Vastaus #11 : Syyskuu 02, 2006, 18:53:21 » |
|
Tämähän riippuu kuitenkin loppujen lopuksi vain pelejä kehittävistä yrityksistä eikä alustasta.
Tosin Nintendo taitaa olla ryhmän ainoa joka on tukenut näiden "erilaisten" pelien valmistusta ja on todennäköisempää että heiltä tulevat nämä "erilaiset" pelit.
Pointtihan oli siis se, että kun rauta ei muutu niin on myös vaikea luoda mitään uutta, kun ns. "kaikki" on jo saavutettu muodossa tai toisessa. Itse en ole sitten Doomin ja Duke Nukemin pelannut todellisella antaumuksella yhtäkään fps-peliä. Nyt Wiin myötä saatan pelatakkin, kun vihdoinkin päästään kymmenen vuoden paikallaanpolkemisesta irti ja genreen tulee oikeastikkin jotakin uutta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pinstripe
Jäsen100

For Great Justice
|
 |
« Vastaus #12 : Syyskuu 02, 2006, 18:56:27 » |
|
Luultavasti Wii. Nintendon pelit ovat muutenkin aina omaa luokkaansa (ei jaksa selittää. Mieti itse). Toi ohjain tsydeemi kiinnostaa myös. Ja kyllä. On totta, että Microsoft tekisi samanlaiset palikat viidessä minuutissa, mutta näille lisälaitteille olisi kuitenkin vain muutamia pelejä toisin kuin Wiillä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hotso
Jäsen100

Magnum
|
 |
« Vastaus #13 : Syyskuu 02, 2006, 19:05:40 » |
|
Luultavasti olen Wiin hankkimassa. Jostain muuten luin että se tulisi maksamaan alle 200e.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
liitin
|
 |
« Vastaus #14 : Syyskuu 02, 2006, 19:18:10 » |
|
Luultavasti olen Wiin hankkimassa. Jostain muuten luin että se tulisi maksamaan alle 200e.
Nintendo on jo kertonut Wiin maksavan alle 250e, mutta lopullista hintaa ei ole vielä julkistettu. Eli nämä "jostakin" luetut tiedot ovat puhdasta spekulointia. Alle 200e tuntuu kuitenkin varsin realistiselta, mutta lopullista tietoa saamme odotella luultavasti vielä parisen viikkoa (ja samalla saanemme tietää myös julkaisupäivänkin).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|