Esa
Jäsen100

LAUMA
|
 |
« Vastaus #15 : Tammikuu 16, 2007, 18:10:58 » |
|
No ainakin sait ...drinkkejä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Wrrrryyyyyyy DSFARGEG FGSFDS Muhfuggen Bix Nood an Hero No U ~desu MOAR VTEC just kicked in yo uh-ooooooh nyoro~n epic fail sticky GET
|
|
|
|
Jango
|
 |
« Vastaus #16 : Tammikuu 17, 2007, 16:44:51 » |
|
...No voi itku.
Noi on ihan turhia, jos esim menee kapakkaan niin joutuu jo alkoholistin rakastajaksi ja sit saa vammaisen lapsen... Kirkkopropagandaa sanon minä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Entinen juniori
|
|
|
|
rcmasta
|
 |
« Vastaus #17 : Tammikuu 17, 2007, 16:48:37 » |
|
rcmasta, kyseistä peliä tuskin on tehty otettavaksi vakavasti, joten anna olla...
Kyllä minä sen huomasin, jokseenkin jälkeen päin selatessani kyseisen tekijän index sivustoa, mutta JOS peli olisi tehyt vakavasti otettavaksi... Joka tapauksessa ei moni sitä tunnu huomaavan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Liberate vos ex inferis.
|
|
|
Mindhead
Jäsen300

Im up for good.
|
 |
« Vastaus #18 : Tammikuu 17, 2007, 21:21:16 » |
|
Mä lähdin Tiian matkaan ja sain melkeen peshää, mutta 404 pilas mun suunnitelmat.  Ja liitin ei saa edes virtuaali tussua. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
dj jonex
|
 |
« Vastaus #19 : Tammikuu 17, 2007, 21:51:07 » |
|
Siis psykologisesti ajatellen Mattihan olisi lyönyt Hemppaa yhteisön paineen seurauksena -- Tämä nyt aika turhaa yleistämistä ja sitä paitsi pahaa tieteelliselle psykologialle ominaisten piirteiden laiminlyöntiä. On hieman paha sanoa, olisiko Matti lyönyt, sillä jokainen ihminen on yksilöllinen psykologinen kokonaisuus. Itse en ainakaan olisi lyönyt (enkä aikoinanikaan lyönyt, kun olin vastaavassa tilanteessa). Matin reaktioon vaikuttanisivat tässä tilanteessa mm. kasvatus, kokemukset aiemmista vastaavista/muuten sosiaalisista tilanteista ja tunteet kyseisessä tilanteessa (on aivan eri asiat, jos Matti on vihainen ja jos hän on peloissaan). Oma tulkintasi on vain yksi mahdollisista, ei ainoa oikea (jollet nyt ole kirjoittanut asiaasi epähavainnollisesti - niin että olen päässyt ymmärtämään sen väärin ja argumentoinut olematonta asiaa vastaan).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rcmasta
|
 |
« Vastaus #20 : Tammikuu 17, 2007, 22:21:21 » |
|
En ole koskaan sanonut, että tulkintani olisi oikea, sillä minä pidän aina avoimena jokaista mahdollisuutta, enkä koskaan ole yleistänyt yhtään mitään, sillä Matti on yksilö, johon kohdensin hyvin yleisen sosiaalipsykologisen käyttäytymismallin, en niitä miljoonaa. Itse en ehkä ole niin innokas näyttämään tietojani julkisesti hyväksynnän hakemisen toivossa, että olisin listannut edes kahta vaihtoehtoa Matin toiminnasta. Psykologisia ja filosofisia lähestymistapoja on monia, joten taidat itse luulla olevasi aina ainoastaan oikeassa melkein kaiken kattavalla vastauksellasi, joka kaatuu omaan laajuuteensa vain sen takia, että aihealueena on psykologia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Liberate vos ex inferis.
|
|
|
Lehti
Jäsen100

Tämä viesti tuhoutuu viiden sekunnin kuluttua
|
 |
« Vastaus #21 : Tammikuu 17, 2007, 23:49:26 » |
|
Ah, kaikkea keskustelua se uskonnollinen satiiri herättääkin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Promise her anything, but give her Synth Coke®
|
|
|
|
dj jonex
|
 |
« Vastaus #22 : Tammikuu 18, 2007, 18:35:27 » |
|
En hae kyseisellä toiminnalla julkista hyväksyntää toisin kuin itse tunnut nyt tekevän. Pidin vain huomionarvoisena asiana, että psykologisia olettamuksia ei lienisi hyvä esittää ainoina oikeina, perustelemattomina tulkintoina (lue viestisi uudelleen ja tarkista sen muoto, mikäli kuvittelet, ettei huomautukseni ollut aiheellinen, noin psykologisesti ajatellen). Enkä myöskään hyökännyt sinua, vaan väitettäsi vastaan.
Ja mitä ihmettä haet takaa seuraavalla virkkeellä: "Psykologisia ja filosofisia lähestymistapoja on monia, joten taidat itse luulla olevasi aina ainoastaan oikeassa melkein kaiken kattavalla vastauksellasi, joka kaatuu omaan laajuuteensa vain sen takia, että aihealueena on psykologia." Miksi argumenttini kaatuu sen vuoksi, että aihealueena on psykologia? Siksikö, että olet jotenkin ylempiarvoinen psykologian alalla, eivätkä muut voi olla oikeammassa kuin sinä? Vai siksikö, että sinua vain suunnattomasti ärsyttää se, että nyt ihmiset luulevat, ettet itse tullut ajatelleeksi muita vaihtoehtoisia tapahtumia? Vai siksikö, että minä esittelen oman kantani oikeana vaihtoehtona (mitä en kuitenkaan tee)?
Dysposin: se voi näyttää siltä, mutta ei todellakaan sitä ole. En tiedä, miten minun pitäisi keskustella keskustelufoorumilla, jottei se olisi "julkisen hyväksynnän hakemista".
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 18, 2007, 20:11:07 kirjoittanut dj jonex »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ForTex
|
 |
« Vastaus #23 : Tammikuu 18, 2007, 18:51:27 » |
|
Voe helevetti teiän kanssa :F
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dysposin
|
 |
« Vastaus #24 : Tammikuu 18, 2007, 19:34:46 » |
|
dj jonex ja rcmasta, stfu. jonex puhuu sontaa jos väittää ettei hae tuolla huomiota, mut ketään ei kiinnosta. Kyse on vain pelistä. Pelit ovat tekijänsä mielikuvituksen tuotetta, ja tekijän mielikuvitus ei aina vastaa todellisuutta, joten peleistä on turha alkaa väittelemään tuolla lailla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
crew #TPOA
|
|
|
|
liitin
|
 |
« Vastaus #25 : Tammikuu 18, 2007, 22:11:55 » |
|
Entä jos kaikki muut tukkisivat turpansa noine "Voe helevetti teiän kanssa :F"-kommentteineen, ja antaisivat niiden keskustella joilla on oikeasti jotakin keskusteltavaa?
Ps. Olen samaa mieltä dj jonexin kanssa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You're goddamn right I'm living in the fucking past!
|
|
|
|