Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 23, 2012, 15:50:11 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: [PELI] Battle of Kings - earth  (Luettu 2530 kertaa)
SanX
Jäsen100
**

"Hei poika!" *ottaa olkapäästä kiinni*

Profiili WWW
« : Joulukuu 28, 2006, 16:44:19 »

http://www.freewebs.com/kalloweb/Battle%20of%20kings%20-%20earth.rar  elikkäs arvostelkaa peliä ja jotai
lisä tietoa pelistä www.kalloweb.urli.net Smiley

antakaa vaikka tähtiä:
 Tähti Tähti Tähti PuoliTähti Tyhjä tähti
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 07, 2007, 14:13:08 kirjoittanut Startti » tallennettu

metalfusion
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 28, 2006, 19:05:02 »

PuoliTähti
tallennettu
Pico
Jäsen500

z0r

Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 09, 2007, 00:39:07 »

Peli oli tylsää jopa kahdestaan (kun ei tätä voi oikein yksin pelatakkaan, ainakaan itse en löytänyt yksinpeliä). Miksi ihmeessä olit tunkenut sen lataus ruudun alkuun vaikka click teamin tuotteilla tehdyt pelit eivät mitään latauksia tarvitse (ainakin mitä minä olen pelannut ja tehnyt itse). Grafiikka oli varsin kehnoa, melkein kehnointa mitä olen nähnyt ja pelattavuus argh. Pelissä pelaajan hahmo ampui ylös kun hyppäsi ja alas kun tippui jostain? mitä järkeä tässä on? ei mitään. Musiikki oli hyvää, harmi vain sitä oli vain se yksi kipale. Pelissä oli todella huonoa englantia ja suomea sekaisin joka häiritsi älyttömästi.

Koko homma lyhyemmässä koossa:

Huono peli
 + Musiikki
 - Kaikki muu

PuoliTähtiTyhjä tähtiTyhjä tähtiTyhjä tähtiTyhjä tähti
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2007, 20:54:57 kirjoittanut Pico » tallennettu

Tärkkelysperunan Kosto Cheesy
gokotti
Jäsen300

Khänädän majava...

Profiili
« Vastaus #3 : Tammikuu 09, 2007, 17:18:00 »

Idea on sinäänsä hyvä mutta toteutus vähän niin ja näin. Ja mikä ihmeen idea pelin nimeksi on laittaa battle of kings jos siinä tappelee jotain "space marineja" punaisten pallojen ja ihmetussareiden kanssa? Latauspalkki taitaa olla yliturha, ei sellasia ole nähnyt click-peleissä (paitsi ufo hunter V:ssä, missä siinäkin se on turhaan). Ja kuinka counter-striken äänet liittyvät netistä ladattaviin ilmaisiin ääniin?
 PuoliTähti Tyhjä tähti Tyhjä tähti Tyhjä tähti Tyhjä tähti
tallennettu

En minä ainakaan.
pinstripe
Jäsen100
**

For Great Justice

Profiili
« Vastaus #4 : Tammikuu 09, 2007, 18:43:28 »

Latauspalkki oli täydellisen turha ja ärsyttävä. Harkitsin jo tässä vaiheessa Alt+F4 -näppäinyhdistelmää, kunnes sitten hermoja raastavien sekuntejen jälkeen alkuvalikko avautui. Silmiin pisti ensimmäisenä suomen ja englannin sekaisuus. Aluksi en oikein edes tajunnut miten peliin pääsee. Karttavalikossa olisit voinut edes Windows-osoittimen näkymättömäksi.
Itse peli oli toisaalta "ihan jees"-tavaraa. Ase tosin jäi graafisesti pelaajasta hieman tämän liikkuessa, mutta tämä olikin ärsyttävyyksistä pienin (tgf-bugi). Hyppiessä ja ampuessa samaan aikaan panokset lensivät ties minne, pelaaja saattoi jäädä roikkumaan kattoon hypätessä ja edes kiipeämisanimaatiota ei näkynyt pelissä olevan. Tosin oli peli graafisesti muutenkin täyttä härän paskaa.
Musiikki oli ihan hyvää, ehkä siksi, että se ei ollut sinun tekemääsi.

En pelaa uudestaan.

PuoliTähti Tyhjä tähti Tyhjä tähti Tyhjä tähti Tyhjä tähti Tyhjä tähti

Tästä on hyvä parantaa.
tallennettu
Chaos
ProJäsen

Koiraleuka

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Tammikuu 09, 2007, 19:48:16 »

No ei tuo mikään mestariteos ollut, mutta ihan hyvä alku. Oman platform-moottorin ja paremman grafiikan kanssa tämä olisi voinut olla jopa ihan mukaavaakin pelattavaa. Ja kuten monet ovat maininneet niin alun latauspalkki häiritsi todella. Mutta kyllä se siitä.
tallennettu

~Nykyinen nimimerkki Raverider~
Bearz
Jäsen
*

Har yar!

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Toukokuu 24, 2007, 20:35:35 »

Im gonna shoot myself with a shotgun.  Embarrassed
 Tyhjä tähti Tyhjä tähti Tyhjä tähti Tyhjä tähti Tyhjä tähti
tallennettu

MUDA DA!
Torava
Valvoja

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Toukokuu 29, 2007, 22:04:56 »

Itseasiassa pidin tästä pelistä. Smiley

Mutta oliko kuitenkaan järkeä tunkea kaikkia mahdollisia DLL:iä mukaan? Joo, varmuuden vuoksi, mutta nekin lisäävät paketin kokoa. Hienoa erityisesti on se, että olet laittanut sorsankin mukaan.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 13, 2007, 12:44:16 kirjoittanut T93 » tallennettu
SanX
Jäsen100
**

"Hei poika!" *ottaa olkapäästä kiinni*

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Kesäkuu 13, 2007, 12:31:43 »

edes joku pitää Tongue
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!