Sykopaatti
Jäsen

Perus elämän pilannut wowittaja
|
 |
« Vastaus #15 : Syyskuu 02, 2006, 21:10:11 » |
|
Osaan naksauttaa niskaani milloin haluan. Pystyn taivuttelemaan varpaita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sirkumfleks
Jäsen100

Nisäkäs
|
 |
« Vastaus #16 : Syyskuu 02, 2006, 21:27:27 » |
|
Osaan kävellä hetken ilmassa (alle sekunti) se onnistuu aika harvoin mutta yleensä sen jälkee on komeesti turvallaan. Tämä "ilmassa kävelyn" toinen nimi on haamu askelma(t) eli ajatuskissaan vaan portaisiin ja paikkaamaan nenua pojat.
Ei tuo taida mikään erityistaito olla... Tuo onnistuu kaikilta ketkä ovat joskus astuneet harhaan, esim. tiessä olevaan monttuun. Vai ymmärsinkö väärin ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
[AMD64 X2 5600+@2,8Ghz, 4GB 800Mhz DDR2 HyperX, X1950Pro Ultimate+Zalman, 24" TFT + 42" FullHD, 320GB + 500GB + 500GB HDD + 320GB, WinXP]
Kuiskauksen päässä kuolemasta.
|
|
|
Mephisto
Jäsen100

ex. Kallo
|
 |
« Vastaus #17 : Syyskuu 02, 2006, 21:47:42 » |
|
Ei tuo taida mikään erityistaito olla... Tuo onnistuu kaikilta ketkä ovat joskus astuneet harhaan, esim. tiessä olevaan monttuun. Vai ymmärsinkö väärin ?
Mites nyt selittäis, se on harha askelma mut 1 tai 2 askelta ilmassa (en osaa kuvailla) ja sitten hups.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
PSP 3.90 M33-2 [32][2GB][4GB] korteilla. WIP: <<nimetön RPG>> [|.........]:0,7%
|
|
|
|
Ubba
|
 |
« Vastaus #18 : Syyskuu 02, 2006, 23:14:23 » |
|
Eivät mitään kovin ihmeellisiä, mutta ei se mitään: - Osaan imitoida kissaa hyvin - Osaan taivutella muita ihmisiä (ja itseänikin oikeastaan) erittäin hyvin - Osaan liikutella kulmakarvojani joidenkin mielestä hämmästyttävällä nopeudella (joskin väsyn) - Saan sormeni taipumaan melko rankasti yli. Kaikki sormet. - Ultimaattinen kaksi- ja useampihaaraisten hiusten metsästystaito (Tottahan toki se lasketaan, miten edes voit kyseenalaistaa tätä! ^^)
Lisää saattaa tulla jos hatara muistini päättää toimia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pluto on planeetta. Proud Member of #TPOA crew >:3
|
|
|
Kari InterActive
Jäsen300

Sainigma
|
 |
« Vastaus #19 : Syyskuu 03, 2006, 00:53:03 » |
|
Hmmhmm, eipä näitä ainankaan luulisi olevan kovinkaan paljon, mietimpä hetken ja kirjaan niitä ylös tähän...
-Saan naksuteltua oikean käden sormien niveliä tahdon alaisesti. -Vasen peukalo XYZ:n sijasta vain XY akselilla, sekä kääntyy myös kämmenselän päälle :3 (eli liikkuu oikeastaan vain sisäänpäin). -Osaan pyörittää kynää kummallakin kädellä, erityisesti oikealla. -Leuka naksahtelee. -Sormien uloimmat nivelet liikkuu tahdon alaisesti. -On enemmän kuin todennäköistä, että kahvia juodessani sitä läikkyy muuallekkin kuin suuhun.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esa
Jäsen100

LAUMA
|
 |
« Vastaus #20 : Syyskuu 03, 2006, 09:41:17 » |
|
Olen selkeästi jonkin sortin psyker.
1) Tamzilla ollessani tamz kertoili minulle MMORPG ideoitansa jotka oli 99% samanlaisia kuin olin itse suunnitellut, enkä ole kenellekään näitä ideoita kertoillut tai kirjannut.
2) Seuraavana päivänä junassa minulle annetaan lippu oikeaan määränpäähän vaikka en sanonut mihin olin menossa.
Sitten on joitakin muitakin mitä en tässä nyt jaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Wrrrryyyyyyy DSFARGEG FGSFDS Muhfuggen Bix Nood an Hero No U ~desu MOAR VTEC just kicked in yo uh-ooooooh nyoro~n epic fail sticky GET
|
|
|
|
purja
|
 |
« Vastaus #21 : Syyskuu 04, 2006, 21:30:55 » |
|
No empä tiedä mistään erikoisista tai oudoista kyvyistä, mutta olen aina ollut erinomainen manipuloimaan muita ihmisiä saadakseni oman tahtoni lävitse tai vältettyä ei tahdottuja tilanteita. Niin ja osaan myös puhua aivan helvetin nopeasti, mutta silti selkeästi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Minulla on terve suhde alkoholiin. Minä pidän siitä ja se minusta.
|
|
|
Eicca
Jäsen300

bris
|
 |
« Vastaus #22 : Syyskuu 09, 2006, 15:53:47 » |
|
Niinku viime voorumille postasin, ni jos juon jotai ja puhallan nenään, ni silmästä sinkoaa ne juomat  Edit: Ikinä ei ole mikään paikka murtunut, vaikka tilanteita on ollut paljon. Olen ollut viiden vuoden aikana koulu aikaan alle 37.5 kuumeessa vain kerran.
Mulla ei oo ikinä mikää paikka murtunu ja alle 37.5 ei ees oo kuumetta ^^ Että muuten hyvät kyvyt.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lakupatukka
Jäsen

Hooray!
|
 |
« Vastaus #23 : Syyskuu 09, 2006, 16:34:36 » |
|
Saan jalan niskan taakse. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Prototailz
|
 |
« Vastaus #24 : Syyskuu 09, 2006, 18:11:27 » |
|
Saan jalan niskan taakse.  Sama.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I'll let you know, I'm perfect.
|
|
|
skull
Jäsen

Jag har en palm :)
|
 |
« Vastaus #25 : Syyskuu 09, 2006, 19:42:00 » |
|
Samoin ja minä saan sen poiskin sieltä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No se on sama sana, kuin hissi -Elevator? Toinen hissi -Second elevator *reps lol* lift skull@englannin tunti
|
|
|
Lakupatukka
Jäsen

Hooray!
|
 |
« Vastaus #26 : Syyskuu 09, 2006, 20:29:16 » |
|
Samoin ja minä saan sen poiskin sieltä :D
Mä en saanut sitä pois. =(On vielkin siellä, vois jonain päivänä koittaa ottaa irti.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2006, 21:03:46 kirjoittanut Lakupatukka »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pico
|
 |
« Vastaus #27 : Syyskuu 09, 2006, 23:18:18 » |
|
- Saan kosketettua kielellä kyynärpäätä - Pystyn kääntämään kieleni ympäri - Saan kieleni kitalaen taakse, eli sinne missä kaikki räkä on - Voin naksutella leukaani - Osaan lentää
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tärkkelysperunan Kosto Cheesy
|
|
|
gokotti
Jäsen300

Khänädän majava...
|
 |
« Vastaus #28 : Syyskuu 10, 2006, 14:27:12 » |
|
Olen niitä harvinaisia jotka kirjoittavat YO:ssa biologian ja pitkän matikan... Osaan taikoa bongin (= vesipiipun) lähes mistä tahansa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En minä ainakaan.
|
|
|
Flatus
Jäsen

Finish the fight. 2007.
|
 |
« Vastaus #29 : Syyskuu 12, 2006, 07:24:06 » |
|
- Mun alkaa aina pää särkemään Fantasta
Minulla alkaa särkemään päätä Fanta Lightista o.O Hoo, selvisi ettei olekkaan pelkästään minun suvussani tuota fanta-allergiaa. -Itse osaan alkaa fanittamaan sitä sun tätä aina uskomattomalla innolla, on pakko pelata/katsoa aihetta niin kauan kunnes kaikki katsomisen/pelattavan arvoinen on tehty.(Mgs, stargåte, Stepmania, Halo, animet...) -Teen lähes aina hirmuisen vaikutuksen netissä tapaamiini tyttöihin, niin suuren että he ovat valmiita tapaamaan minut jo päivän juttelun jälkeen. Ilman että valehtelen tai liioittelen mitään. Tai jätän kertomatta. - Plus sitäsuntätä pientä jota en muista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
In this world, is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the hand of God hovering above? At least it is true... that man has no controll, even over his own will.
|
|
|
|