McEla
Kuningas
Valvoja

Keskustelija toisessa sukupolvessa..
|
 |
« : Syyskuu 01, 2006, 17:04:52 » |
|
Eli vakio aihe! Monella meistä on jotain outoja, lähes yliluonnollisia  kykyjä tai asioita, jotka tapahtuu itsellään tai aina samanlaisissa tilanteissa.. Asiaa on vaikea selittää, mutta esimerkkejä löytyy: Monella rupeaa esimerkiksi silmä nykimään tai jotain vastaavaa kun syö jäätelöä.. Joillakin taas nivelet taittuvat yliluonnolisen paljon.. Osa saa korviaan heilutettua ja osa sormiaan normaalista poikkeavasti.. Eli mitäs teiltä löytyy vai löytyykö mitään? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen!"
|
|
|
Mindhead
Jäsen300

Im up for good.
|
 |
« Vastaus #1 : Syyskuu 01, 2006, 17:08:13 » |
|
hmm... no mulla normaali lämpötila on 37.8 ^^ ja parkouraan, joten mulla on saletistin kestävä jalat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Wcd
Jäsen100

Folks just call him BUCKETHEAD.
|
 |
« Vastaus #2 : Syyskuu 01, 2006, 17:20:01 » |
|
Osaan mie niitä korvia jonkun verran heilutella... :O ja myös osaan laitta kielen rullalle!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Torava
|
 |
« Vastaus #3 : Syyskuu 01, 2006, 17:44:50 » |
|
Saan kielen nenään asti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dysposin
|
 |
« Vastaus #4 : Syyskuu 01, 2006, 17:48:23 » |
|
Voin niellä pääni. Se sattuu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
crew #TPOA
|
|
|
Mindhead
Jäsen300

Im up for good.
|
 |
« Vastaus #5 : Syyskuu 01, 2006, 17:58:15 » |
|
Voin niellä pääni. Se sattuu.
reps. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ilmuri
Jäsen100

yhdys sana sankari
|
 |
« Vastaus #6 : Syyskuu 01, 2006, 19:40:13 » |
|
Hmm, pystyn tekemään kaikennäköistä vaistojen varassa ihanko mulla ois siinä hommassa jotain skilliäkin. Olen myös aika hyvä lukemaan ihmisten liikkeitä. Meikällä on myös ilmiömäinen paska tukiranka (selkäranka+jalkojen nivelet jne), jollonka joku vois luulla mua (varhais)eläkeläiseksi.
Ja niin joo, osaan olla varsin vähän huomiota herättävä kohtuu pienessäkin väkijoukossa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2006, 01:52:45 kirjoittanut Ilmuri »
|
tallennettu
|
Disregard that, I suck rooster.
|
|
|
|
samuli
|
 |
« Vastaus #7 : Syyskuu 01, 2006, 22:32:22 » |
|
Pystyn ottamaan hatsin tupakasta ja puhaltamaan savut nenästä, ilman että imasen niitä savuja keuhkooni. Oon löytänyt tähän mennessä vasta yhden lajitoverin :o
Ja sitten osaan lonksuttaa leukojani siten, että siitä lähtee jännä ääni. Eipä muuta ._.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sitä sun tätä, enimmäkseen sitä.
|
|
|
Ihminen
Jäsen300

112
|
 |
« Vastaus #8 : Syyskuu 01, 2006, 22:46:10 » |
|
Sormet vääntyy hieman yli ja oon ärsyttävä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rcmasta
|
 |
« Vastaus #9 : Syyskuu 02, 2006, 13:10:05 » |
|
Moniko muistaa Copperfieldin kädenpyöritystempun? Samaahan mullakin ranteessa. Menee 360 astetta ympäri. Onneksi ei mene enempää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Liberate vos ex inferis.
|
|
|
Lehti
Jäsen100

Tämä viesti tuhoutuu viiden sekunnin kuluttua
|
 |
« Vastaus #10 : Syyskuu 02, 2006, 14:30:51 » |
|
Pystyn ottamaan hatsin tupakasta ja puhaltamaan savut nenästä, ilman että imasen niitä savuja keuhkooni. Oon löytänyt tähän mennessä vasta yhden lajitoverin :o
Tuohan on naurettavan helppoa :\
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Promise her anything, but give her Synth Coke®
|
|
|
|
Kraton
|
 |
« Vastaus #11 : Syyskuu 02, 2006, 16:27:54 » |
|
Ikinä ei ole mikään paikka murtunut, vaikka tilanteita on ollut paljon. Olen ollut viiden vuoden aikana koulu aikaan alle 37.5 kuumeessa vain kerran.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rcmasta
|
 |
« Vastaus #12 : Syyskuu 02, 2006, 17:00:39 » |
|
Tuohan on naurettavan helppoa :\
Äärettömän helppoa. Tulee luontaisesti ylimääräiset savut nenästä ja tarvittaessa (eli ei koskaan) saan puhallettua kokonaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Liberate vos ex inferis.
|
|
|
McEla
Kuningas
Valvoja

Keskustelija toisessa sukupolvessa..
|
 |
« Vastaus #13 : Syyskuu 02, 2006, 17:17:23 » |
|
- Minäkin saan naksuteltua leukaani sellaisella sivuttais liikkeellä - Solisluuni murrettiin synnytyksessä, eikä se ilmeisimmin luutunutkaan kunnolla, nimittäin saan liikutettua sitä vielä normaalia enemmän, eli enemmän kuin vain sen pään näkymään - Saan kulmakarvat silleen hienosti Õ.õ - Saan kielen rullalle ja poikittain - Saan liikutettua olka päätä oudosti ja se naksahtaa aina =o - Mun alkaa aina pää särkemään Fantasta Siinä oli muutamia oudotuksia.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen!"
|
|
|
Mephisto
Jäsen100

ex. Kallo
|
 |
« Vastaus #14 : Syyskuu 02, 2006, 18:45:59 » |
|
Osaan kävellä hetken ilmassa (alle sekunti) se onnistuu aika harvoin mutta yleensä sen jälkee on komeesti turvallaan. Tämä "ilmassa kävelyn" toinen nimi on haamu askelma(t) eli ajatuskissaan vaan portaisiin ja paikkaamaan nenua pojat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
PSP 3.90 M33-2 [32][2GB][4GB] korteilla. WIP: <<nimetön RPG>> [|.........]:0,7%
|
|
|
|