En kyllä tiedä miten yhdistättte sivut Freewebseihin...
Ja toiseksi nimi on ehkä hieman humoristinen mutta selvästi se meni teiltä yli.

Sivupohjat on otettu hemiplacesta, sillä en Runescape klaania varten vaivautunut edes yrittämään itse, ja minulle on muutenkin yksi ja sama ovatko ne valmiista sivupohjista vai eivät. Vertailkaa klaanimme sivuja muihin runescapeklaaneihin joille ei ole sivuja ollenkaan/Freewebs.
Pyytäisin ystävällisesti myös kaikki "runescapevihaajia" lopettamaan se whinetys; Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, turha sitä tänne on purkaa...
Ainiin! Cjb.netillä en enää sivujani mainosta, sillä huomasin kyllä että mainoshelvettihän se oli! Itse en vain huomannut sillä käytän Firefoxia. En itse nähnyt ainuttakaan mainosta. Kun kokeilin IE:llä niin johan pomppasi =P
Pyydän myös syvästi anteeksi niiltä, jotka eivät Topicin nimenkään avulla pystyneet olla sekoittamatta klaania Rune- nimiseen peliin. Rune on siis klaanin nimessä lyhenne sanasta Runescape jos se ei tullut vielä selväksi. N00bs taas on ärsyke nimessä varsinkin niille klaaneille ketkä voitamme sodassa. Muutenkin kiva. Täällä löysin ensimmäiset ihmiset joiden huumorintaju ei siihen riittänyt, tai sitten olette vain hyviä kriitikkoja jotka valittavat tehokkaasti kaikesta.
Kiitos kuitenkin ja liittykää klaaniin!