Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 23, 2012, 03:41:58 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rap/hiphop  (Luettu 6888 kertaa)
dj jonex
Jäsen300

wnb

Profiili WWW
« Vastaus #75 : Tammikuu 04, 2007, 23:56:42 »

En tiedä. Nyt on tullut kuunneltua joitain biisejä ruotsalaisartisti Grioaa, joista osasta olen kyllä pitänytkin. Tämä uusi kokemus on laajentanut käsitystäni räpistä mtv-hömpän ulkopuolelle. Vaikka pääsääntöisesti kuuntelenkin death (/ thrash) -metallia, uskaltauduin kokeilemaan myös jotain uutta. Sitä suosittelisin myös suurelle osalle "räp on yksiselitteisesti paskaa, kun 50 centkin on" -henkilöistä.

Edit: Ja mielestäni Kraton voisi työntää puolet viesteistään hanuriin, sillä niissä toistuvat samat asiat viestistä toiseen ja koska niistä aiheutuu puolet paskanjauhannasta.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2007, 02:23:26 kirjoittanut dj jonex » tallennettu
Kraton
ProJäsen

Profiili
« Vastaus #76 : Tammikuu 05, 2007, 16:26:15 »

Kai nyt ihmisillä on oikeus mielipiteeseen kuitenkin? Yleisesti en kyllä arvosta, että annetaan vain mielipide ilman perusteluja, mutta kun aiheena on jokin tietty musiikkilaji, on selvää, että kaikki eivät siitä pidä, joten negatiivisiinkin kommentteihin pitää varautua. Eli jos joku tässä topikissa kirjoittaa "räppi on paskaa" niin olkoon se hänen mielipiteensä ja minusta sen saa kuitenkin tässä topikissa ilmaista, koska sitä kuitenkin käsitellään. Ja jos toinen ei välttämättä ole täysin perillä "hiphop-kulttuurin" tapahtumista tai kuvioista, ei hänen niskaan tarvitse kaataa sankollista paskaa. Se on yksinkertaisesti typerää.

no lol. Katso nyt noiden viestien tasoa. Osa on täysin pelkkää roskapostia ym.."Rap on lapsellista, kuunnelkaa miehekästä musaa + [Monien mielestä miehetöntä musiikkia]", "Saunan takana on vielä tilaa" PLUS paljon muita ihan ihme viestejä. Mielipidettä en kiellä, mutta voisitte olla edes roskaamatta tätä topicia kiitos.
tallennettu
Jango
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #77 : Tammikuu 05, 2007, 19:10:03 »

Kraton puolustat vain mielipiteitäsi huonosti. Sen sijaan että perustelisit miksi pidät räpistä, alat haukkua räpin arvostelijoita koska he eivät pidä räpistä.

Osoittaa huonoa itsetuntoa ja henkistä kypsymättömyyttä.
tallennettu

Entinen juniori
Kraton
ProJäsen

Profiili
« Vastaus #78 : Tammikuu 05, 2007, 19:25:14 »

Kraton puolustat vain mielipiteitäsi huonosti. Sen sijaan että perustelisit miksi pidät räpistä, alat haukkua räpin arvostelijoita koska he eivät pidä räpistä.

Osoittaa huonoa itsetuntoa ja henkistä kypsymättömyyttä.

Minä en puolusta nyt mitään. Minä en esitä mielipidettäni. Minä en osoita huonoa itsetuntoa(Minulla huono itsetunto? lol?). Minä en hauku muita arvostelijoita.

PYYDÄN VAIN, että jättävät nuo turhat ja asiattomat viestit vaikka hikipediaan kunhan vain ei enää niitä enää tänne ilmesty, varsinkin kun osa niistä ei liity mihinkään kiitos ja näkemiin.

Waah ;_;
tallennettu
Pico
Jäsen500

z0r

Profiili
« Vastaus #79 : Tammikuu 07, 2007, 21:19:46 »

no lol?
tallennettu

Tärkkelysperunan Kosto Cheesy
Jango
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #80 : Tammikuu 07, 2007, 21:37:27 »

"Tuskin tiedät mistään mitään"

Luepas noita sun postejas kraton.
tallennettu

Entinen juniori
Alkio
Ps.org Oldskool (alk.per.jäs.num.23)
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk

Profiili
« Vastaus #81 : Tammikuu 07, 2007, 23:07:08 »

Alkaa topikki mennä hieman riitelyksi, laitan lukkoa nyt ainakin väliaikaisesti jos jäähdyttely auttais.
tallennettu

No omfg.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!