Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 23, 2012, 03:30:00 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PS2-ohjain PC:hen  (Luettu 3166 kertaa)
Ruzrox
Jäsen
*

Profiili
« : Lokakuu 23, 2006, 15:04:50 »

Elikkä onko joillakin kokemusta liittimistä, joita tarvitaan Ps2 ohjaimen liittämiseen tietokoneeseen. Muutamia vaihtoehtoja olen netistä löytänyt, mutta ajattelin kysyä, että ovatko toimivia/kannattavia ostoksia.
tallennettu
Taimou
Foorumin kauhu
Valvoja

Seuraava..

Profiili
« Vastaus #1 : Lokakuu 23, 2006, 15:09:09 »

Kyllähän ne lähes kaikki adapterit toimii.
tallennettu

I'm baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack..!
John_Edward
Jäsen100
**

The Dwa

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2006, 06:41:02 »

Joissain kaksoisadaptereissa on bugeina ettei voi painaa monia samoja nappeja pohjaan eri ohjaimissa.
Yhden ohjaimien adaptereissä en ole kuullut olevan.
tallennettu

A world... Not of my making... Yet a world... Of my design...
So strange... And so familiar... But no matter how distant... In time or space...
One constant remains...
CHAOS.
Shadé
Jäsen100
**

MADNESS

Profiili
« Vastaus #3 : Lokakuu 31, 2006, 20:34:52 »

Jos kokemusta ja vakaata kättä on niin halvin vaihtoehto on modata PS2-Ohjaimeen USB jatkojohdon uros-pää. Itse olen tehnyt tämän X-laatikon ohjaimelle ja pienten (suurten) ajuritaisteluiden jälkeen se toimii hyvin. Itse en ole tosiaankaan tehnyt tätä PS2 ohjaimella, mutta oon nähnyt monia modauksia siihenkin ohjaimeen. Pitäisi onnistua jos löydät vain kunnon ohjeet. (EDIT. Ja ajurit.)
tallennettu
John_Edward
Jäsen100
**

The Dwa

Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 31, 2006, 21:00:48 »

Haha Cheesy
Ei muuten toimi.
Josset satu tietämään, niin Xbox on tietokone, ja Xboxin ohjainportit on erinäköisiä USB portteja.
Mutta PS2 on pelikonsoli, ja tuollainen yksinkertainen modi ei muuten toimi Cheesy
tallennettu

A world... Not of my making... Yet a world... Of my design...
So strange... And so familiar... But no matter how distant... In time or space...
One constant remains...
CHAOS.
Shadé
Jäsen100
**

MADNESS

Profiili
« Vastaus #5 : Marraskuu 01, 2006, 13:16:10 »

Kylläpäs toimii. Olit kyllä oikeassa tuosta ettei sitä saa USB-porttiin kuten Xboin ohjainta, mutta printteriporttiin sen voi modata varsin simppelisti. Kylläpäs satun tietämään että Xboxin liitin on muokattu USB-kaapeli.

Itselläni sattui vain pieni sekaannus tuon Xbox ja Ps2 ohjaimen välillä ja sekotin ne USB-liittimet siihen, mutta tosiaan se on mahdollista printteriportin kautta.

EDIT. Lyhyellä googlettamisella löytyi tämä - http://www.emulatronia.com/reportajes/directpad/psxeng/, mutta en suosittele sen modaamista jos ei ole kokemusta kolvaamisesta ja elektroniikasta yleensä.
tallennettu
Jango
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 03, 2006, 22:19:55 »

Itsellänihän on tietokoneeseen ps2 ohjain joissa tosin näppäimet ovat numeroidut. Nimeltään Logitech Dual Action
tallennettu

Entinen juniori
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!