Shadé
Jäsen100

MADNESS
|
 |
« Vastaus #285 : Marraskuu 16, 2009, 14:36:11 » |
|
GTA 4, jäi joskus vuonna keppi kesken, nyt tekemisen puutteessa pelasin loppuun.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mikeful
Jäsen100

Noppa
|
 |
« Vastaus #286 : Marraskuu 16, 2009, 16:00:40 » |
|
Borderlands ensimmäisen kerran läpi. Nyt aloitin Playthrough 2:n, joka nostaa vihujen leveleitä ja lootin laatua aika reippaasti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MMOs are 95% tedium and 5% awesome.
|
|
|
Alkio
Ps.org Oldskool (alk.per.jäs.num.23)
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk
|
 |
« Vastaus #287 : Marraskuu 16, 2009, 16:52:24 » |
|
Call Of Duty: Modern Warfare 2 Suosittelen, erittäin intensiivinen ja koukuttava yksinpelikampanja. Peruskampanjan läpäisyssä tosin kesti vain noin 5 tuntia.
Todellakin samaa mieltä, itse pelailin kans toissapäivänä kampanjan läpi yhteen putkeen, oli senverran koukuttavaa menoa. Pelin tunnelmat oli kyll aivan mahtavat :). Moninpelissäkin riittää iloa pitkiksi ajoiksi, cooppia kaverin kanssa en ole vielä päässy kokeilemaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No omfg.
|
|
|
|
Pico
|
 |
« Vastaus #288 : Joulukuu 30, 2009, 08:45:40 » |
|
ESP RA.DE. ja Dodonpachi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tärkkelysperunan Kosto Cheesy
|
|
|
|
metalfusion
|
 |
« Vastaus #289 : Joulukuu 30, 2009, 11:12:40 » |
|
GTA: Chinatown Wars PSP:llä Ihan mukavaa vaihtelua tämmönen "2D" GTA pitkästä aikaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
metalfusion
|
 |
« Vastaus #290 : Tammikuu 04, 2010, 14:06:29 » |
|
The saboteur PC:llä, yllättävän hyvä. GTA + natsit + vapaa kiipeily Sit kait kans PSP:n ridge racer, satuin pitkästä aikaa ajamaan siinä jonkun kisasarjan loppuun ja sit tulikin yht'äkkiä "you are the riiiiidge racer" ja creditsit. Joku 2/3 kaikista toureista ehkä pelattu niin aika kumma :/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pico
|
 |
« Vastaus #291 : Tammikuu 04, 2010, 19:38:33 » |
|
Zone of the enders Sexy Parodius
mulla meni miljoona crediittiä mutta pääsin läpi :OOOOOO
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2010, 18:20:58 kirjoittanut Pico »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
liitin
|
 |
« Vastaus #292 : Tammikuu 07, 2010, 22:40:10 » |
|
En oo vissiin postannut tähän threadiin vielä mitään koskaan. Hienoo.
Uncharted 2, kaunein peli mitä olen nähnyt. Hyvin putkimainen ja vähän niinkuin interaktiivisuudella höystetty elokuva, mutta eipä tuo paljoa eronne muista nykypeleistä sen suhteen. Paras tämän konsolisukupolven peli (jota olen pelannut) hands down.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You're goddamn right I'm living in the fucking past!
|
|
|
|
Pico
|
 |
« Vastaus #293 : Tammikuu 26, 2010, 18:53:52 » |
|
Battle Circuit
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TimVolt
|
 |
« Vastaus #294 : Tammikuu 31, 2010, 21:58:54 » |
|
VVVVVV-pelin demo tuli pelattua läpi useampaan kertaan. Ihan mukava pikkupeli, mutta en tuota ostamaan lähtisi. Musiikista (erityisesti Laboratory level) plussaa.  Perinteisestä tasoloikasta poiketen, pelin päähahmo ei osaa hypätä ollenkaan. Sen sijaan hahmon painovoiman suuntaa voi vaihtaa napin painalluksella. Demon voi joko ladata koneelle pelin kotisivuilta: http://thelettervsixtim.es/ tai pelata selaimella osoitteessa: http://www.kongregate.com/games/TerryCavanagh/vvvvvv-demo
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rcmasta
|
 |
« Vastaus #295 : Helmikuu 01, 2010, 18:45:02 » |
|
Itse pelasin tuon VVVVVV pelin 4chaniin vuotaneen betan lävitse taannoin. Varsin laadukas "tasoloikka". Eilen illalla tuli pelattua Shadowgrounds läpi. Varsin mukavaa ajanvietettä, mutta melko lyhyt ja loppu ärsyttävää sahausta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Liberate vos ex inferis.
|
|
|
Alkio
Ps.org Oldskool (alk.per.jäs.num.23)
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk
|
 |
« Vastaus #296 : Helmikuu 02, 2010, 00:38:31 » |
|
Mass Effect 2, erinomainen peli! Suosittelen tätä ja ykkösosaa lämpimästi kaikille tarinavetoisista roolipeleistä tykkääville, vaikka itse olenkin suht laiska tutustumaan kaikenlaiseen fluffiin, niin upposi silti erinomaisesti hyvien dialogien ja juonikulun ansiosta.
Moitteita suht yksinkertaisesta hahmokehityksestä ja muutamista bugeista joissa hahmo jumittui paikoilleen näkymättömien seinien sisäpuolelle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No omfg.
|
|
|
John_Edward
Jäsen100

The Dwa
|
 |
« Vastaus #297 : Helmikuu 02, 2010, 23:38:03 » |
|
Mass Effect 2 tuli itsellänikin pelattua läpi. Miksei Tali voi tykätä tytöistä ;_;
|
|
|
|
|
tallennettu
|
A world... Not of my making... Yet a world... Of my design... So strange... And so familiar... But no matter how distant... In time or space... One constant remains... CHAOS.
|
|
|
|
Pico
|
 |
« Vastaus #298 : Helmikuu 03, 2010, 05:11:45 » |
|
Klonoa harmi kun oli niin lyhyt 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
gokotti
Jäsen300

Khänädän majava...
|
 |
« Vastaus #299 : Helmikuu 16, 2010, 11:39:20 » |
|
Command and conquer renegade...
Quicksave, quickload... Toista 1000 kertaa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En minä ainakaan.
|
|
|
|