Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 23, 2012, 02:55:49 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muurahaiset.net  (Luettu 1668 kertaa)
Alkio
Ps.org Oldskool (alk.per.jäs.num.23)
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk

Profiili
« : Syyskuu 26, 2006, 22:14:49 »

Tiivistetysti, sivusto joka kertoo muurahaisista.(Ei etusivun perusteella kuitenkaan pelkkä foorumi, foorumi vain toimii etusivuna josta pääsee myös linkillä muurahaiswikiin ja galleriaan.)

Sivustosta löytyy mukavasti kuvia sekä kotimaisista että ulkomaisista lajeista, sivusto on vahvasti keskittinyt foorumiin, mutta sivustolle sisäänmentyäsi yläpaneelissa on linkki muurahaiswikiin, joka toimii aivankuin wikipedia, mutta on keskittinyt tarkemmin muurahaisiin entä isänsä.

Sivuston kautta löydät paljon tietoa muurahaisista, ja jopa niiden kasvatuksesta. Eli siis jos on koskaan innostanut tai mietityttänyt voisiko muurahaisia kasvattaa kotona, niin kyllä voi! Smiley. Ja se ei edes ole vaikeaa, hoito periaatteessa lähelle huonekasvin tasoa.

Yritän tätä kautta saada rekrytoitua lisää väkeä ja informoida vähän minkälaista muurahaisten kasvatus on, sekä kuinka mukavia ja monipuolisia otuksia ne ovat Smiley. Foorumilta löytyy paljon neuvoja aloittelijoille jos kiinnostusta tai mielenkiintoa löytyy! Itsekkin ilomielin vastailen jos on jotain kysyttävää Smiley

Muurahaiset.net
http://www.muurahaiset.net/
tallennettu

No omfg.
Prototailz
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 26, 2006, 22:37:36 »

Ja sit mua sanotaan nolifeks.
tallennettu

I'll let you know, I'm perfect.
HavoCast
Jäsen100
**

Profeetta

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Syyskuu 27, 2006, 10:08:40 »

Varmasti kiva sivusto muurahaisista kiinnostuneille, joihin en itse kuitenkaan lukeudu.
Ja yläosan kuva+linkit on laitettu hienosti.

[offtopic]
Ei oikeen voi sanoa ketään nolifeks (perustellusti siis). Joku sanoi minua nolifeksi ja hän itse VAIN urheilee.
Itse sanoisin häntä nolifeks.  Smiley
[/offtopic]
tallennettu

C++ / CoolBasic / HTML-CSS / PHP

FlyFF (Fly For Fun)
WoW (World of Warcraft)
DarkMaker
Jäsen100
**

------

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 27, 2006, 13:39:40 »

Hinoja kuvia ainakin.. Mutta sivustosta kiinnostuneiden määrä ei välttämättä ole kovin suuri Cheesy
tallennettu

Lunta sataa ja kaikkia vituttaa.
Alkio
Ps.org Oldskool (alk.per.jäs.num.23)
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk

Profiili
« Vastaus #4 : Syyskuu 27, 2006, 14:29:54 »

Tarkoituksena oli kuitenkin lähinnä herättää hieman mielenkiintoa asiaan, ei minulla itsellänikään ollut mitään muuta kuin kiinnostus muurahaisia kohtaan 1v sitten. Ja sitten tarvittiin vain muutama tapahtumasarja joka ohjasi minut harrastuksen pariin viime keväänä Smiley..

Ja ei sitä koskaan tiedä, jos sinua ei kiinnosta, ei se tarkota ettei ketään muuta kiinnosta ;O
tallennettu

No omfg.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!