Piirtäminen. Josta stressaan aivan liikaa. Minulla on ollut tällainen tietoinen projekti ihmisten piirtämisen oppimiseksi jonku seitsemän vuotta, enkä vieläkään osaa... Uh oh kun ei osaa :/ Ja mainostusta mainostusta, töitä löytyy
täältä!
Kirjoittaminen. Parhaimpia asioita tässä maailmassa minusta. <3 Olen harjoittanut innokkaasti tai vähemmän innokkaasti siitä asti kun sen opin.

Tämänhetkinenkin keskeneräinen työ tässä täyttää idealtaan kaksi vuotta hiljattain, tämänhetkinen kirjoitusversio taas tuossa joulukuussa. (Taitaapi olla kolmas jopa

(Voi minua toivotonta...))
Ja näiden kahden asian ohessa tulee suunniteltua vähän kaikkea omaa; Hahmoja koko elämineen, tarinoita, välillä jopa maailmoja/ulottuvuuksia mantereineen, uskontoineen, kielineen jne. Näitä kaikkia sitten ilmaantuukin erityisesti kirjoituksissa. Tätä teen varsin paljon.
+ konejutut, peleistä mainittakoot Stepmania ja PM2 niin usein kuin tilaisuuden saa
Ja sitten tällaisia pienimuotoisia:
Turhien asioiden opiskelu ja lukeminen ihan vain oppimisen ja ajan tappamisen riemun eteen, välillä myös pohjatiedoksi kirjoituksille.
Vedon lyöminen vaikka panoksetta niin usein kun mahdollisuuden saa.
Kaksihaaraisten leikkeleminen.
Laulaminen, mutta evotan (tunnetusti) ja ääneni ei sovellu siihen.
Runoilu ja laulujen kirjoitus, sekä kirjoituksien tapahtumien sekä hahmojen pohjalta että tunteiden purkua sanoiksi silloin kun mieli tekee
Olen miljoona kertaa yrittänyt piirtää sarjakuvaa ja onnistunut yhtä monesti.
Yritän nyt saada Animecon V:hen valmiiksi Cosplay-asun. Näitäkin yrityksiä on ollut menneisyydessä yli 10...
Conit, toistaiseksi olen käynyt kyllä vain yhdessä, mutta Tracon on piakkoin!
Hullut säästämiset
Uiminen niin usein kuin mahdollisuuksia saa, erityisesti sukeltelua rakastan. Ennätys myöhemmin mainitussa mitattavissa olosuhteissa taitaa olla 25m jos muisti ei keksinyt pettää. :3
Taide, nyt siis eri mielessä kuin tuo piirtäminen.