Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 23, 2012, 02:41:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Harrastukset?  (Luettu 2880 kertaa)
dj jonex
Jäsen300

wnb

Profiili WWW
« Vastaus #15 : Syyskuu 24, 2006, 22:00:11 »

- Kitaransoittoa olen harrastanut n. 2.5 vuotta ja pidän harrastuksesta. En kylläkään soittele mitään biisejä tai muuta valmista roskaa, koska olen omien teitteni kulkija Cheesy
- Tietokoneohjelmointia olen harrastanut reilut viisi vuotta. Pelejä olen lähinnä ohjelmoinut, nyt lähiaikoina (2 viimeistä vuotta) olen jumittunut yhteen ainoaan projektiin. Alusta asti olen ohjelmoinut C:llä ja sillä ohjelmoin edelleenkin, vaikka joitain syrjähyppyjä olen Visual Basicinkin puolelle tehnyt löydettyäni VB 1:n asennuslevykkeen ehkä vuodelta '93. Allekirjoituksessani on linkki (tai osoite) sivuille, joilta muutamia pelejäni löytyy.
- Viime vuonna näihin samoihin aikohin kävin koulussani luovan kirjoittamisen kurssin. Sen loppumisesta parin kuunkierron jälkeen toisen äidinkielen kurssin innoittamana aloin kirjoittaa novelleja. Tähän mennessä olen kirjoitellut lähinnä psykedeelisiä scifistisiä tai muuten surrealistisia novelleja. Allekirjoituksessani on linkki myös sivuille, joilta tekstejäni voi lukea (ja jopa kommentoida).
- Olen harrastanut myös differentiaalisia määriä Warhammer 40k:ta. Aivan hävettää inaktiivisuuteni harrastuksen osalta.
tallennettu
Kari InterActive
Jäsen300

Sainigma

Profiili
« Vastaus #16 : Lokakuu 04, 2006, 22:27:23 »

Noh, suoranaisesti mitään harrastuksia ei ole, tulee vain välistä tehtyä sitä sun tätä, harrastusrutiineja ei ole.
Silloin kuitenkin jos teen jotain(pelaamisen ja irkkaamisen lisäksi), se melko usein on pikselitaiteiden, 3d:n, piirrosten/luonnosten
ja muiden epämääräisten grafiikanlajien tuottamista, lisäksi pyöräilyä ja kuvaamista tulee tehtyä välistä.
tallennettu

Woah, big!
Asor
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #17 : Lokakuu 05, 2006, 07:32:33 »

Ennen harrastin:
 Pöytätennis, n. 2v
 Aikido jotain, n. 3v ehkä (lopetin ku oli kammottavan tylsää ja alotin sulkapallon)

Nyt harrastan:
 Sulkapallo, n. 1,5v
 Frisbeegolf (Vapaa-ajalla), alotin just ja ostan kohta omat kiekotkin.
tallennettu
Chaos
ProJäsen

Koiraleuka

Profiili WWW
« Vastaus #18 : Lokakuu 05, 2006, 07:51:42 »

Joskus 8 vuotiaana harrastin judoa, ja 6 vuotiaana jalkapalloa. Mitään muuta vakituista harrastusta ei ole ollut.
tallennettu

~Nykyinen nimimerkki Raverider~
mikeful
Jäsen100
**

Noppa

Profiili WWW
« Vastaus #19 : Lokakuu 05, 2006, 12:13:47 »

Harrastelen koneella seuraavia:
Koneella pelaamista - Aloitin varmaan 5-vuotiaana ja harrastus on jatkunut isommitta tauoitta tähän asti, eli about 14 vuotta.
Koneella ohjelmointi - Olen harrastanut ohjelmointia erilaisilla kielillä kohta 10 vuotta. Olisin varmaan ammattilainen, jos en olisi niin laiska. Jatkuvasti on sellaisia  parin kuukauden taukoja.
Koneella piirtely - Koneella olen piirtänyt niin pitkään kun hiiri on pysynyt kädessä, mutta oikeastaan voin sanoa kiinnostuneeni siitä vasta kun tutustuin pixelartin ihmeelliseen maailmaan. Pari vuotta on tullut piirreltyä epäsäännöllisesti.

Ilman konetta:
Taikatemput - Minua on aina kiinnostanut taikatemput siitä asti kun ala-asteella ollessa koulussa kävi taikuri. Siitä asti olen epäsäännöllisesti harjoitellut pikkutemppuja, mutta en voi sanoa vieläkään osaavani yhtään temppu niin sujuvasti, että kehtaisin esittää yleisölle.
CCG/TCG - Magic The Gathering -pelistä ostin joskus aloituspaketin, mutta en ole koskaan saanut aikaiseksi että olisin kasannut omaa pakkaa. Syynä taitaa olla, että en ole löytänyt kotikaupungistani oikein kunnolla harrastajia.
tallennettu

MMOs are 95% tedium and 5% awesome.
heartless
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #20 : Lokakuu 18, 2006, 19:02:42 »

-jääpallo. Olen harrastanyt jotain yhden vuoden ja tämä on toinen...ööö no säännöt ovat yksinkertaiset: luistellaan oranssin pallon pelässä ja yritetään hosia sitä vastustajan maaliin. Peli on sinänsä huvittava, koska mailalla saa huitoa minkä jaksaa.
tallennettu
Suikka
Jäsen
*

Profiili WWW
« Vastaus #21 : Lokakuu 19, 2006, 08:54:56 »

Alkio, tuo muurahaisharrastus kuulostaa mielenkiintoiselta. Cool Olen aina ollut kiinnostunut muurahaisista mutta varsinaista kasvattamista ei ole tullut kokeiltua (mitä nyt pari kertaa ala-asteella, olivat kyllä melko epäonnistuneita kokeiluja mummon hillopurkilla ja kasalla hiekkaa, lehtiä ja kiviä).

Mutta asiaan.

Ennen harrastin:
Pianon soittoa - Aloitin n. 8-vuotiaana, lopetin viime keväänä. Ei oikein jaksanut innostaa enää kun koulukin painoi päälle.
Taidekoulu (perusopetus) - Aloitin 6-vuotiaana, suoritin loppuun muutama kuukausi sitten.

Nykyään harrastan:
Piirtäminen - Tärkein harrastukseni. Olen piirrellyt sarjakuvia sun muita pikkulapsesta asti, ala-asteella tuli piirreltyä enimmäkseen eläimiä, nykyään piirrän mangatyylisesti.
Pelaaminen - Tätäkin on tullut tehtyä pienestä asti, mutta lähinnä tietokoneella ja viime joulun jälkeen myös Gamecubella.

Harkitsen aloittamista:
Rumpujen soitto - En ole toistaiseksi soittanut muulloin kuin musantunneilla, mutta saa nähdä riittääkö innostus varsinaisen harrastuksen aloittamiseen.
tallennettu
Kiile
Jäsen
*

:f

Profiili
« Vastaus #22 : Lokakuu 19, 2006, 10:39:29 »

Harrastin jalkapalloa 3v, siihen kyllästyin kun oli vain yhet treenit viikossa  ja aina niissäkään en päässyt käymään.
Nykyään harrastan taekwondoa ja se viekin jo paljon aikaa =P.
tallennettu

:o
Torava
Valvoja

Profiili WWW
« Vastaus #23 : Lokakuu 19, 2006, 10:51:17 »

- Tietokone - Olen enimmäkseen ja tavallisesti aika kuluu tällöin pelinteon äärellä. Siihen ohelle myös mahtuu musiikintekoa (tracker) ja pelaamista. Tietokoneen käyttö alkoi, kun saatiin Amiga kotiin. (sehän oli 90-luvulla)
- Piirtäminen - Olen 5-6 vuotiaasta asti. Lyijykynä on kiva.
- Rumpujen soittoa - Harrastus on jatkunut 7-vuotiaasta asti, kun isoveli opetti harrastusta vähän eteenpäin. Pari kesää sitten sain rummut autotalliin ja soitto on ollut aktiivisempaa.
- Lukeminen - Aku Ankka-sarjakuvaa luen varsin aktiivisesti, sillä täällä siihen on hyvä mahdollisuus. (tarpeeksi taskareita, n. 30 kansiota)
- Liikunta - Jonkinlaista palloilua harrastan satunnaisin väliajoin, kun taas pyöräilyä lähes joka päivä 5-15 kilometrin matkoja.
- Kalastus - Käyn joskus kalassa, kun asun melko lähellä jokea. Joskus tulee käytyä kauempanakin kalassa.

Ja mitään aloittamaani harrastusta en ole lopettanut. Smiley
tallennettu
Mindhead
Jäsen300

Im up for good.

Profiili
« Vastaus #24 : Lokakuu 19, 2006, 14:31:16 »

Harrastin jalkapalloa 3v, siihen kyllästyin kun oli vain yhet treenit viikossa  ja aina niissäkään en päässyt käymään.
Nykyään harrastan taekwondoa ja se viekin jo paljon aikaa =P.

Heh. Asuisit Lempäälässä, ni tulisin pitään reenejä teille. Laittaisin pojat koville. Cheesy
tallennettu
Kiile
Jäsen
*

:f

Profiili
« Vastaus #25 : Lokakuu 19, 2006, 16:47:40 »

Heh. Asuisit Lempäälässä, ni tulisin pitään reenejä teille. Laittaisin pojat koville. Cheesy
Eläs nyt minäkin pidän reenejä melkein kerran viikossa, että tervetuloo kuopioon vaan =D.
tallennettu

:o
Ubba
ProJäsen

Prinsessa

Profiili
« Vastaus #26 : Lokakuu 19, 2006, 18:32:49 »

Piirtäminen. Josta stressaan aivan liikaa. Minulla on ollut tällainen tietoinen projekti ihmisten piirtämisen oppimiseksi jonku seitsemän vuotta, enkä vieläkään osaa... Uh oh kun ei osaa :/ Ja mainostusta mainostusta, töitä löytyy täältä!

Kirjoittaminen. Parhaimpia asioita tässä maailmassa minusta. <3 Olen harjoittanut innokkaasti tai vähemmän innokkaasti siitä asti kun sen opin. Smiley Tämänhetkinenkin keskeneräinen työ tässä täyttää idealtaan kaksi vuotta hiljattain, tämänhetkinen kirjoitusversio taas tuossa joulukuussa. (Taitaapi olla kolmas jopa Cheesy (Voi minua toivotonta...))

Ja näiden kahden asian ohessa tulee suunniteltua vähän kaikkea omaa; Hahmoja koko elämineen, tarinoita, välillä jopa maailmoja/ulottuvuuksia mantereineen, uskontoineen, kielineen jne. Näitä kaikkia sitten ilmaantuukin erityisesti kirjoituksissa. Tätä teen varsin paljon.

+ konejutut, peleistä mainittakoot Stepmania ja PM2 niin usein kuin tilaisuuden saa

Ja sitten tällaisia pienimuotoisia:
Turhien asioiden opiskelu ja lukeminen ihan vain oppimisen ja ajan tappamisen riemun eteen, välillä myös pohjatiedoksi kirjoituksille.
Vedon lyöminen vaikka panoksetta niin usein kun mahdollisuuden saa.
Kaksihaaraisten leikkeleminen.
Laulaminen, mutta evotan (tunnetusti) ja ääneni ei sovellu siihen.
Runoilu ja laulujen kirjoitus, sekä kirjoituksien tapahtumien sekä hahmojen pohjalta että tunteiden purkua sanoiksi silloin kun mieli tekee
Olen miljoona kertaa yrittänyt piirtää sarjakuvaa ja onnistunut yhtä monesti.
Yritän nyt saada Animecon V:hen valmiiksi Cosplay-asun. Näitäkin yrityksiä on ollut menneisyydessä yli 10...
Conit, toistaiseksi olen käynyt kyllä vain yhdessä, mutta Tracon on piakkoin!
Hullut säästämiset
Uiminen niin usein kuin mahdollisuuksia saa, erityisesti sukeltelua rakastan. Ennätys myöhemmin mainitussa mitattavissa olosuhteissa taitaa olla 25m jos muisti ei keksinyt pettää. :3
Taide, nyt siis eri mielessä kuin tuo piirtäminen.
tallennettu

Pluto on planeetta.
Proud Member of #TPOA crew >:3
Nollapiste
Jäsen100
**

ಠ_ಠ

Profiili
« Vastaus #27 : Lokakuu 19, 2006, 19:41:26 »

Kontrabasso - Sitä olen tässä soitellut nyt n. 5 vuotta.
tallennettu

ಠ_ಠ
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!