Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 23, 2012, 02:40:42 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Harrastukset?  (Luettu 2880 kertaa)
Alkio
Ps.org Oldskool (alk.per.jäs.num.23)
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk

Profiili
« : Syyskuu 24, 2006, 01:29:08 »

En ole mitään aiheita oikein ehtinyt tehdä ja tuli mieleen udella vähän kaikkien elämästä Smiley..

Eli siis mitä teillä on tietokoneidenne lisäksi? Mitä harrastatte? Kertokaa vain vaikka onkin omituisia harrastuksia  hehheh. Ja pistäkää hieman tietoa myös ettette vain tylsästi luetteloi.

Itse nyt tämän tietokoneilun ja pelaamisen lisäksi harrastan:

-Karatea, kokemusta jo yli vuoden verran, vyöarvo on jo oranssi ja vihreää vyötä olen suorittamassa Smiley. Seurani ei kuulu suomen karateliittoon kuitenkaan kun ollaan ihan japanin karate shotokanin alajärjestö periaatteessa täällä suomessa. Vyöarvot voisi sanoa menevän jotenkuten valkoinen->keltainen->oranssi->vihreä->sininen/violetti->ruskea>mustat vyöt. (en muista mihin väliin se punanen tulee jos tulee.)

-Muurahaisia. Olen tutkinut jo jostain 6v saakka ja nyt kotona olen kasvattanut yhdyskuntia Smiley.
Kotimaisia muurahaisia minulla on sokerimuurahainen, lasius niger (pieni musta, semmoinen hiljainen ja rauhallinen laji). Sitten on toinen kotimainen laji nimeltä Myrmica Ryginodis. Eräs viholaisten laji, agressiivisia, ja pistävät Smiley.
Omana erikoisuutena etelä ranskasta laji joka syö siemeniä ja varastoi niitä erilaisiin osioihin pesässä.

Mjaaah, kitaraa yritän soitella. Soittokokemusta varmaan joku viikko.
tallennettu

No omfg.
rcmasta
Jäsen500

IT'S OVER NINE HUNDRED!!!

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 24, 2006, 02:21:56 »

Harrastan aktiivisesti vain muutamaa harrastusta. Tässäpä niitä:

-Airsoft eli muovikuulapyssysotaa. Nyt aktiivisesti vuoden verran on tullut pelailtua talvi, kevät, kesä ja syksy. Aseita ja rahaa on liikkunut jonkin verran, inspiraatioita tullut ja mennyt. Pukuna toimii Bundeswehrin käyttämä flecktarn-kuvioinnilla oleva kenttäpusero/parka ja housut henkseleillä. Pyssynä kädessä tietysti Bundeswehrin käyttämä G36c kolmella lippaalla, punapisteellä ja liukutukilla. Muitakin varusteita löytyy halpismaastopuvista toiseen sähköaseeseen, Steyr AUG:iin, maihareista shemaghiin. Joskus satun ottamaan viikonloppupeleihin mukaan kameran, kuvia neljän pelikerran ajalta voi katsella osoitteessa http://koti.mbnet.fi/rcmasta/kuvat/airsoft/. Kuvat eivät ole mitenkään kuvauksellisesti järisyttäviä, nopeasti otettuja otoksia vain.

-Kitaransoittoa tulee lähes joka päivä harjoitettua. Enimmäkseen muutaman kappaleen renkkausta, kerran kuussa uutta kappaletta. Sooloja en ole jaksanut opetella, kun vielä soittelen omaksi ja läheisten huviksi. Paranoidin osaan soittaa, mutta luultavasti en soita pyydettäessä, riippuu mielialasta. Marraskuussa tulee kitaransoittoon vuosi täyteen. Taitoa ei nyt hirveästi ole, mutta kyllä sitä nopeutta jo mielestäni kiitettävästi löytyy, tarkkuutta tosin ei. Mielelläni rämpyttelen perus bluesia erilaisilla sooloilla ja improvisoinneilla. Rokkiakin tulee soitettua samoissa kriteereissä, kuin bluesiakin. Mielestäni mielekkäin kappale soittaa on Hurriganesin I will stay tai Lodgerin Doorsteps.

-Kuvaamataidetta tulee aina koulussa harjoiteltua, vapaa-ajallakin olen tuhertanut jotain turhaa. Enimmäkseen vapaa-ajalla kuvailen abstrakteja ja surrealistisia kuvia tai videoklippejä.

-Filosofiaa tulee kaiken tämän keskellä harjoitettua, se tapahtuu kuin ikään passiivisesti. Pitää elämäniloja yllä, kun saan miettimisen aihetta.

-Kirjoittaminen on myös mukava harrastus. IRC-Gallerian päiväkirjaan tosiaan kirjoitan ironisia ja pakinoivia tekstejä. En ole mikään ironian mestari, mutta muutaman henkilön mielestä osaan käyttää retorisia keinoja hyvin. Vapaa-assosiaatio on myös kiva muoto kirjoittaa, silloin suoltaa mitä uskomattominta paskaa kynällä paperille.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
siiseli
Jäsen500

:|

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 24, 2006, 08:13:18 »

harrastan parkouria ja no-lifetystä Cheesy
tallennettu

Yarr~
Taimou
Foorumin kauhu
Valvoja

Seuraava..

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2006, 08:31:57 »

Eikös se "Paljon olet käyttänyt/käytät harrastuksiin?" -topik ajanut lähes saman asian?

Mutta joo:

Keilaamista, koska se on kivaa.
Roolipelejä/miniatyyrejä/CCG(TCG), koska ne on ihmeellisiä.
GO:ta, koska se on hassun hauskaa.
Ja.. öö.. ei tule muuta nyt mieleen..
tallennettu

I'm baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack..!
Wcd
Jäsen100
**

Folks just call him BUCKETHEAD.

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2006, 10:55:39 »

Airsoftia (kuten jo avasta voisi päätellä): Tullut harrastettua jo kait 4 vuotta tosin 1 vuosi niistä lähinnä ''kuulasotaa'' eikä mitään kunnollista airsoftia. BW asu kokonaisuutta olen kait tässä keräillyt ja nyt löytyy BW-maastopuku, CA:n G36K, PASGT-potta BW hupulla yms kakaa ja eilen lähti tilaukseen BW-lumipuku. Löytyy minulta tietenkin vielä raiskattu Beta Spetnaz, 3 vemppua ja jotain hämy tavaroita joista nyt kai saa jonkunlaisen ählämi varustuksen koottua, kuva: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Wcd&image_id=37574290.

Animeakin tullut katseltua ja tuolta näkee mitä olen katsonut: http://animewatcher.net/users/1133

Fantasia kirjoja luen millon jaksan, nyt se on kyllä jäänyt taka-alalle (ehkä vielä joskus!).
tallennettu
Mindhead
Jäsen300

Im up for good.

Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 24, 2006, 11:15:20 »

Harrastin ennen:
  • Karate (3v)
  • TaekWonDo (5v)
  • Judo (2v)

Harrastan:
  • Taido (1v tulee täyteen)
  • Parkour (2½v)
  • Stuntit (yhtä kauan kun parkour)

+ Dataaminen <3

P/S: Kyllä. Kisoja olen voittanu. ^^
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2006, 14:33:25 kirjoittanut Mindhead » tallennettu
Nurkka
Omistaja
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Syyskuu 24, 2006, 11:54:34 »

Harrastukset.

Noh:
-PS.org, koitan pyöritellä ja päivitellä. Eipä tämä nyt niin tärkeä harrastus ole, mutta tietyllä motivaatiobonuksella kykynen jotain saamaan aikaan.

-Luonto(+kuvas): Luonnossa liikkuminen ja sen kuvaaminen ovat harrastuslistallani kärkipäässä. Luontofilmejä ja lehtiä on tullut lueskeltua ja katseltua innolla jo alle kouluikäisestä asti, ja siksi oli luonnollista että otin myös kameran mukaan ja aloin tallettamaan näkemääni. Nyt olenkin sitten pyrkinyt ehtimään muilta harrastuksilta ja opiskeluilta ainakin kerran viikolla tarkastamaan lähimetsän nähtävyydet ja viikonloppuisin tyttöystävän kanssa pitkät kävelyt rannalla. Tai siis rantametsikössä ja kamera silloinkin mukana ihmeet tallettamassa. Smiley

-Koripallo: Myös jo ennen ala-astetta aloitettu harrastus, joka lähti kun pelailin samalla kujalla asuneen kaverini kanssa pihalla palloa. Siitä sitten koulun alettua heti ensimmäisestä ikäluokasta joukkueeseen ja reilut 10 vuotta UU-Korihaissa kaikki juniorisarjat läpi ja vielä vuosi kolmosena. Junnu vuosilta parhaina saavutuksena B-junioreiden SM-sarja ja koulujen Suomen mestaruus. Muutto jätti harrastuksen pariksi (=3-4) vuodeksi, kunnes viime syksynä löysin uuden joukkueen Tampereelta. Kausi vitosdivaria ja porukkaa nostamassa ylös ja nyt on alkamassa ensimmäinen kausi nelosta. Koska pituutta ei ole, pelaan takana aka. takamiehenä 1-3 paikkaa. Myöskin heittokäsi on varsin paska, mutta onneksi jaloista löytyy vielä nopeutta juoksemaan vastustajista ohi.

-Online-managerit: Tämä on myös varsin varteenotettava harrastus. Hattrickiin menee aikaa päivässä tunti tai pari suoraan ja välillisesti enemmän, vaikkei pelissä mitään tekemistä olekkaan. Lisäksi on muita online-pelejä, joita pelailen (Hockey Arena, GPRO, Charazay, Travian uutena).

Että tollasta, ja jotain pienempää myös. Kahvin juontia ja pikkupanoksilla pokeria vielä bonuksena.
tallennettu

Muistetaan taas ne säännöt
Arvis
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #7 : Syyskuu 24, 2006, 12:21:14 »

Thaiboxinkia olen harrastanut jonkun aikaa. Sen lisäksi on myös kaikkea muuta siistiä kuten rumpujen soitto. Futista harrastin noin 10 vuotta mutta lopetin koska olin liian hyvä.
tallennettu

Aina voi luovuttaa.
gokotti
Jäsen300

Khänädän majava...

Profiili
« Vastaus #8 : Syyskuu 24, 2006, 12:33:57 »

No tietokoneen ja pelinteon ohella...

- Prätkällä innostuin ajamaan sen jälkeen kun kaveri antoi ajaa pienen pätkän näsärillään.
- Piirtänyt olen jo ykkösluokasta. Nykyisin tulee ehkä tunneilla töhrittyä vihkoon aivan uskomattomat määrät pieniä kuvia. En tiedä mistä johtuu. Kyse ei ole kuitenkaan laiskuudesta.
- Jos nyt liikuntaakin harrastan, niin harvemmin tulee kuntosalilla käytyä. Pitäisi alkaa käymään vähän ahkerammin.
tallennettu

En minä ainakaan.
Alkio
Ps.org Oldskool (alk.per.jäs.num.23)
Ylläpitäjä

I'm ready for it, punk

Profiili
« Vastaus #9 : Syyskuu 24, 2006, 18:10:36 »

Eikös se "Paljon olet käyttänyt/käytät harrastuksiin?" -topik ajanut lähes saman asian?

Mutta joo:

Keilaamista, koska se on kivaa.
Roolipelejä/miniatyyrejä/CCG(TCG), koska ne on ihmeellisiä.
GO:ta, koska se on hassun hauskaa.
Ja.. öö.. ei tule muuta nyt mieleen..

Ei todellakaan, siihen ihmiset vain listas harrastuksiaan+rahamääriä. Tässä tarkoitus kertoa hieman sen lisäksi, kuten tämä sinun erinomainen informatiivinen viestisi osoittaa Cheesy
tallennettu

No omfg.
McEla
Kuningas
Valvoja

Keskustelija toisessa sukupolvessa..

Profiili
« Vastaus #10 : Syyskuu 24, 2006, 18:21:24 »

Jalkapalloa jopa 12 vuoden kokemuksella!
Kitaran soittoa vaihtelevalla aktiividuudella 5 vuoden ajan.
Röhnötys n.17 vuoden kokemuksella ja tässä olen omista harrastuksistani paras!
tallennettu

"Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen!"
Ihminen
Jäsen300

112

Profiili
« Vastaus #11 : Syyskuu 24, 2006, 18:38:58 »

Jaa-a datausta, koska olen beibe irkkaaja.

Savate, tuota ranskalaista tappelulajia. Koska jokaisen joka ei käy ulkona tarttee osaa puolustaa iteseänsä.

Esinahan venytystä... Tartteeko muuta kertoa...

Oon ollu salilla nyt vuoden, ja nyt pidän taukoa siitä... Ehkä keväällä sitten.
tallennettu
Sykopaatti
Jäsen
*

Perus elämän pilannut wowittaja

Profiili
« Vastaus #12 : Syyskuu 24, 2006, 20:17:20 »

Harrastan jalkapalloa, kesäisin tulee melkein joka päivä pelattua ja muutenkin joka päivä jotain jalkapalloon liittyvää. En pelaa joukkueessa, mutta jalkapallo on silti rakkain harrastukseni.

Talvisin jalkapallon sijaan harrastan jääkiekkoa, sitäkin melkein joka päivä talvisin pelailen. Kavereiden kanssa yleensä pelailen.

Jotta pysyisin hyvässä kunnossa käyn myös juoksemassa (4-10km) lenkkejä n.4 kertaa viikossa.

tallennettu
Dysposin
ProJäsen

enkeli

Profiili WWW
« Vastaus #13 : Syyskuu 24, 2006, 20:43:42 »

Piirtämistä, jossain määrin koripalloa, peliprojektien aloittamista, kaikkea turhaa.
tallennettu

crew #TPOA
ForTex
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #14 : Syyskuu 24, 2006, 20:46:21 »

Vithu mullei oo irl harrastuksia ;_;
Kaikki liittyy enemmän tai vähemmän tietokoneisiin.

-Ropettaminen on kivaa, vaikka omat kokemukset siitä on vain tietokonepeleinä Sad Täältäpäin en tiedä/ei löydy pen&paper pelaajia.

-DDR on kans kivaa, saa koneesta liitettyä televisioon kuvan ja siinä on hyvä danssar.

-Tietokoneella pelejä joista Dotaa pelaan nakki pystyssä.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!