Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 23, 2012, 02:26:20 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Pidätkö blogia?
Kyllä - 1 (5.6%)
En - 16 (88.9%)
Päiväkirjaa - 1 (5.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 18

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: blogit  (Luettu 1364 kertaa)
siiseli
Jäsen500

:|

Profiili
« : Syyskuu 20, 2006, 14:47:17 »

pitääkö täällä kukaan blogia? itse en pidä mutta ajattelin ehkä jossain vaiheessa aloittaa
tallennettu

Yarr~
rcmasta
Jäsen500

IT'S OVER NINE HUNDRED!!!

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 20, 2006, 15:01:11 »

En kirjoita blogia. Kirjoitan päiväkirjaani, kun minua vituttaa. Tänään kirjoitin viimeksi päiväkirjaani. Irkissähän tuli todettua hotson mielipiteestä "blogi ja päiväkirja eivät ole sama asia", että blogi ottaa kantaa ajankohtaiseen, ja esittelee uusia asioita. Päiväkirja taas on omaa ironista angstia varten.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
samuli
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Syyskuu 20, 2006, 16:15:37 »

Itse en kirjoita blogeja / päiväkirjaa. Mutta toisten blogeja missä ihmiset kertovat kuinka elämä potkii päähän ja haukkuvat nyky-yhteiskuntaa on mukava lueskella. Tosin unipäiväkirjaa olen ajatellut alkavan kirjoittaa, meinaan käy meitsinkin unet päivä päivältä omituisemmeksi. Oishan niitä sitten joskus mukava lueskella ja ajatella "Jep, mä sekoon ihan just".

Jos jotkut nyt kirjoittaa blogeja niin pistäkäähän ihmeessä linkkiä.
tallennettu

Sitä sun tätä, enimmäkseen sitä.
rcmasta
Jäsen500

IT'S OVER NINE HUNDRED!!!

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 20, 2006, 16:24:10 »

http://irc-galleria.net/blog.php?nick=rcmasta

Vaikka tekstit ovat kirjoitettu pahansuopaan ja tiukkaan sävyyn, niin niitä ei tule lukeman sellaisinaan kuin ne ovat. Sisältävät pienen tujauksen ironiaa.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
dj jonex
Jäsen300

wnb

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Syyskuu 20, 2006, 17:55:39 »

http://jonex.livejournal.com

Tuolla yritän jotain blogin tapaista väkertää... vielä ei hyvältä näytä.
tallennettu
Flatus
Jäsen
*

Finish the fight. 2007.

Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 20, 2006, 18:40:02 »

Tästä tuli mieleen yksi juttu, tietääkö kukaan mitään sellaista saittia, minne voisi pistää vain yksinkertaisen muistion. Kun sinne kirjautuisi sisään, niin saisi vaan kirjoittaa vaikka muistiinpanoja yksinkertaiseen teksilaatikkoon, tallentaa se ja siinä kaikki. Itse olen käyttänyt irc-gallerian päiväkirja toimintoa linkkejen ja muiden juttujen säilömiseen mutta olisi kiva jos olisi ihan kunnollinen sellainen sivusto.
tallennettu

In this world, is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the hand of God hovering above?
At least it is true... that man has no controll, even over his own will.
ForTex
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #6 : Syyskuu 20, 2006, 19:48:26 »

Tästä tuli mieleen yksi juttu, tietääkö kukaan mitään sellaista saittia, minne voisi pistää vain yksinkertaisen muistion. Kun sinne kirjautuisi sisään, niin saisi vaan kirjoittaa vaikka muistiinpanoja yksinkertaiseen teksilaatikkoon, tallentaa se ja siinä kaikki. Itse olen käyttänyt irc-gallerian päiväkirja toimintoa linkkejen ja muiden juttujen säilömiseen mutta olisi kiva jos olisi ihan kunnollinen sellainen sivusto.
Sitä kutsutaan notepadiksi ja se on offline-sovellus
tallennettu
Eicca
Jäsen300

bris

Profiili
« Vastaus #7 : Syyskuu 20, 2006, 20:02:50 »

Siis tommosen vois ittekki värkkää, ei ois kovin vaikee. Joku yksinkertanen salasanasuojaus omalle kotisivutilalle, niin voila. Itte en tommoselle keksi oikein mitää käyttöä, mutta jollekkin varmaan hyödyllinen [/offtopic]
tallennettu
PainMachine
Jäsen100
**

Profiili
« Vastaus #8 : Syyskuu 20, 2006, 20:08:00 »

Topicin aloituksia pitäisi todellakin parantaa. Itse en pidä minkäänlaista blogia tai muuta päiväkirjaa, eikä ne kiinnosta.
tallennettu

I feel like Kirk and Spock.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!