Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 23, 2012, 01:39:20 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ettisin uutta scifi rtssää..  (Luettu 624 kertaa)
Tuomo
Tulokas+
*

Profiili
« : Helmikuu 09, 2011, 21:44:54 »

Eli onko mitään hyviä ehdotuksia?

Joo, starcraft sitä varmaan monet tulee ehdottaan mutta mä oon pelannut, kattonut, tehyt kenttiä siinä mä oon saanut oman osuuteni starcraftistä.

Muita scifi rtssiä mitä mull on ovat: command & conquerit, ground controllit, total annihilation, Dune 2000, Dark Reign, Darwinia ja Ufo enemy unknown.

Mä aattelin että tää kyseinen rts peli poikkeaisi näistä peleistä tarpeeksi moottoriltaan esimerkiksi jos verrataan company of heroesia command & conqueriin, joten luettelen loputkin mun strategia peleistä mistä se poikkeaisi tarpeeksi tää kyseinen mahdollinen peli mitä mä etiskelen, eli tässä on loput mun strategia peleistä mitä en äsken maininnut: Black & white, axis & allies, Hearts of Iron 2 doomsday ja sen lisäosa armageddon, Hearts of Iron 3 ja sen lisäosa semper fi(ja tuun lähiaikoina ostaan sen seuraavan lisäosan for the motherland.), victoria ja sen lisä osa revolutions, Victoria 2, Europa universalis 3 ja kaikki sen lisäosat paitsi divine wind (aion kumminkin ostaa sen tulevan magna mundi the game pelin mikä on fanien tekemä versio europa universalis 3sta.) ja company of heroes ja kaikki sen lisäosat.

Mä ettisin vähän semmosta perinteisempää rtssää ei mitään tyyliin civilization tai mitään semmosta tyyliin, kyll siinä semmonen dymaaninen kampanja voi olla niin kuin timegate studiosin Axis & alliesissa (Voi olla hearts of iron tasoinen se dynaaminen kampanja jossa voi olla seassa mukana perinteinen rts osuus, mutta kunhan pelissä on erikseen myös vain perinteinen rts osuus niinkuin tässä kyseisessä Axis & alliesissa.). Kyllä siinä voi myös semmost starcraftin tyylinen monipuolinen kenttä editorikin voi olla ja muutenkin että peli on hyvin muokattavissa modeilla muutenkin.

Aiheeltaan mä aattelin et se olisi vähän niinkuin ground controllin tapainen mutta ei nyt ihan mikään klooni aiheeltaan. Kumminkin että en eti tyyliin niinkuin puoleina ihmiset, bio örkit tai tekno alienit tyyliin vaan eri ihmis puolueita alieneita liittyisi tarinaan mutta ei tule olemaan ingamessa niinkuin ground controllissa.

Sit semmosta scifi tarinaa en eti mikä vaan painottuu maapalloon vaan jossa on siirtokuntia muissa planeetoissa.

Kiitoksia etukäteen.

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2011, 22:00:57 kirjoittanut Tuomo » tallennettu
Pico
Jäsen500

z0r

Profiili
« Vastaus #1 : Helmikuu 10, 2011, 00:01:45 »

kokeile Dawn of War ja Dawn of War 2
tallennettu

Tärkkelysperunan Kosto Cheesy
Shadé
Jäsen100
**

MADNESS

Profiili
« Vastaus #2 : Helmikuu 10, 2011, 16:53:03 »

Dawn of Warit, kuten jo mainittu, sekä:

Homeworld 2, Supreme Commander 1 & 2, sekä Sins of a Solar Empire.

Viimeisenä mainitussa tosin ei ole sen kummempaa kampanjaa, vaan pelkät skirmishit.
tallennettu
rcmasta
Jäsen500

IT'S OVER NINE HUNDRED!!!

Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 10, 2011, 17:38:41 »

Itsekin suosittelen Dawn of Wareja ja Supreme Commander ykköstä, kakkonen oli melkoista kuraa. Sins of a Solar empire on myös mukava peli, jonka parissa hurahtaa helposti ilta ja mahdollisesti yökin, mutta siitä tosiaan puuttuu järkevä kampania. Sword of the Stars löytyy itseltäni, en vain ole vielä kokeillut, se on 4X (explore, expand, exploit, and exterminate) scifi-strategia.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
metalfusion
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #4 : Helmikuu 11, 2011, 08:51:47 »

Universe at war oli muistaakseni kans ihan ok scifinaksu.

Total warit ovat aivan mahtavia, ei tosin scifiä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!