Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 22, 2012, 06:43:08 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko kenelläkään Fusen koko versiota? (Huomasin että tää aihe poistettiin)  (Luettu 638 kertaa)
Tuomo
Tulokas+
*

Profiili
« : Joulukuu 03, 2010, 23:24:24 »

Joo mä huomasin että tää mun aihe poistettiin ja mun mielestä mä toimin ihan sääntöjen mukaisesti ja jos luulitte että mä halusin Fusen koko version laittomasti, niin mulla ei ollut mitään laittomuuksia mielessä, sillä mä ihan oikeasti oon ostanut tän pelin, mutta niin kuin mä kirjoitin mä menetin sen pelin kun mä annoin mun koneen veljelleni ja hän päätti formatoida sen jotta se olisi nopeampi.

Täytyyks mun jotenkin todistaa että mä oon ostanut tän pelin? Mä voin vaikka ostaa sen uudestaan ja lähettää tilaus kirjeen mikko ratilaiselle ja pyytää hänen todistamaan että mä oon ostanut tän pelin jos se on siitä kiinni. Tosta vielä että miksi mä pyydän että joku lähettäis tän pelin mun sähköpostiini on kun mä yritin ostaa tän pelin toisen kerran kun se sivu jonka hän antoi mun ensimmäisen pelin oston yhteydessä ei enää toiminut ja hän lähetti kirjeessä vastauksen että sitä peliä ei enää ole hänellä ja hän ei tiedä onko tän koko versiota enää missään saatavissa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 04, 2010, 10:58:54 kirjoittanut Startti » tallennettu
Dysposin
ProJäsen

enkeli

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Joulukuu 04, 2010, 10:50:55 »

Ostin Gran Turismo 5:n, mutta pikkuveli poisti sen levyltään kun se tarvi sitä levyä musiikin polttamista varten. Voisko joku lähettää mulle sähköpostissa GT5:n kokoversion? Koitin ostaa sitä uudestaan, mutta sen kokoversiota ei myydä enää missään.
tallennettu

crew #TPOA
Torava
Valvoja

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Joulukuu 04, 2010, 10:54:00 »

Kyseessä on siis tämä peli? Näyttäisi olevan ostettavissa 10 dollarilla, joten et saa keltään laillisesti ilmaista kopioita, vaikka itse olisit ennen muinoin omistanut miljoona kopiota kyseisestä pelistä.
tallennettu
Startti
Valvoja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Joulukuu 04, 2010, 10:55:54 »

(..) Täytyyks mun jotenkin todistaa että mä oon ostanut tän pelin? Mä voin vaikka ostaa sen uudestaan ja lähettää tilaus kirjeen mikko ratilaiselle ja pyytää hänen todistamaan että mä oon ostanut tän pelin jos se on siitä kiinni. (..)
Shareware-pelien kehittäjät yleensä lähettävät tällaisissa tapauksissa uuden kopion pelistä kunhan heille lähettää omat tietonsa (omakohtaista kokemusta asiasta on). Sitä, onko pelin kehittäjä vielä tavoitettavissa en tiedä, mutta näkemykseni mukaan ps.org ei ole kanava "kokoversioiden" levitykseen. Muut valvojat voivat avata ketjun uudelleen jos kokevat sen tarpeelliseksi.

Ps. Torava: Fuse
tallennettu

Varo ninjaa!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!