Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 22, 2012, 06:24:52 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Coffeespire III  (Luettu 1001 kertaa)
Tomaatti
Jäsen
*

HumanCMS

Profiili WWW
« : Syyskuu 04, 2010, 22:09:51 »

http://coffeespire.com

Mjuu, loin kesällä tälläisen selainpelin aikani kuluksi. Tarkoituksena on grindata kahvipapuja.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2010, 20:46:52 kirjoittanut Tomaatti » tallennettu

pinstripe
Jäsen100
**

For Great Justice

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 10, 2010, 21:32:34 »

Ihan jänskältähän tämä vaikuttaa nyt kun olen tätä muutaman päivän pelannut. Peli alkaa käymään tosin melkoisen itseään toistavaksi: Odotetaan että pavut kasvavat, myydään pavut, kehitetään farmeja (tietysti pystyy rakentamaan kaikkea muutakin mutta peruskuvio toistuu harmillisen samankaltaisena).
Joku foorumin tynkä saattaisi tuoda peliin täysin uudenlaista interaktiivisuutta. Lisäksi jotkut random-eventit ja graafiset ominaisuudet toisivat huimasti eloa muuten melko kaavamaiseen konseptiin. Itse ainakin pidän lisäksi erilaisten statistiikkojen kanssa hinkkaamisesta joten toivoisin että peliin saataisiin myös esim. käyriä eri osa-alueiden kehityksistä.
Mutta jatka ihmeessä pelin kehittämistä!
tallennettu
Nurkka
Omistaja
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Syyskuu 13, 2010, 15:27:55 »

Sivulla ei ole yhtään kuvaa itse pelistä, ja pelaaminen vaatii rekisteröitymistä. Olisi mukava tietää etukäteen edes vähän mistä tässä on kyse, ennen kuin rekisteröityy "johonkin".
tallennettu

Muistetaan taas ne säännöt
dj jonex
Jäsen300

wnb

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Syyskuu 14, 2010, 19:04:34 »

Mistä syystä tää on Coffeespire III? Onko tästä kaks aiempaakin versiota olemassa, vai meneekö numerointi jotenkin mystisemmin, kuten Ramboissa?
tallennettu
Tomaatti
Jäsen
*

HumanCMS

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Syyskuu 14, 2010, 20:43:21 »

Sivulla ei ole yhtään kuvaa itse pelistä, ja pelaaminen vaatii rekisteröitymistä. Olisi mukava tietää etukäteen edes vähän mistä tässä on kyse, ennen kuin rekisteröityy "johonkin".
Ollos hyvä: http://imgur.com/pOWk9.png

Lainaus
Ihan jänskältähän tämä vaikuttaa nyt kun olen tätä muutaman päivän pelannut. Peli alkaa käymään tosin melkoisen itseään toistavaksi: Odotetaan että pavut kasvavat, myydään pavut, kehitetään farmeja (tietysti pystyy rakentamaan kaikkea muutakin mutta peruskuvio toistuu harmillisen samankaltaisena).
Joku foorumin tynkä saattaisi tuoda peliin täysin uudenlaista interaktiivisuutta. Lisäksi jotkut random-eventit ja graafiset ominaisuudet toisivat huimasti eloa muuten melko kaavamaiseen konseptiin. Itse ainakin pidän lisäksi erilaisten statistiikkojen kanssa hinkkaamisesta joten toivoisin että peliin saataisiin myös esim. käyriä eri osa-alueiden kehityksistä.
Mutta jatka ihmeessä pelin kehittämistä!
Sinälläänhän eri keinoja pärjäämiseen on (farmit eivät sinällään ole edes pakollisia, vaan pavut voi ostaa vaikka muilta pelaajilta), mutta en kiellä sitä, etteikö peli-idea kaipaisi vähän uutta näkökulmaa. Muutama idea minulla onkin, mutta nyt on vähän kiirettä YO-kirjoitusten vuoksi.

Lainaus
Mistä syystä tää on Coffeespire III? Onko tästä kaks aiempaakin versiota olemassa, vai meneekö numerointi jotenkin mystisemmin, kuten Ramboissa?
Tästä on ollut olemassa vanhoja versioitakin, jotka vähemmän ja enemmän ovat muistuttaneet tätä.
tallennettu

Harlad
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 16, 2010, 22:04:54 »

En pidä siitä ett joutuu tekemään turhaan tunnuksen, jos pelillä ole muuta merkitystä kuin papuja jalostaa niin suotta siihen tarvitse enää registeröintiä lisäillä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!