Sivulla ei ole yhtään kuvaa itse pelistä, ja pelaaminen vaatii rekisteröitymistä. Olisi mukava tietää etukäteen edes vähän mistä tässä on kyse, ennen kuin rekisteröityy "johonkin".
Ollos hyvä:
http://imgur.com/pOWk9.pngIhan jänskältähän tämä vaikuttaa nyt kun olen tätä muutaman päivän pelannut. Peli alkaa käymään tosin melkoisen itseään toistavaksi: Odotetaan että pavut kasvavat, myydään pavut, kehitetään farmeja (tietysti pystyy rakentamaan kaikkea muutakin mutta peruskuvio toistuu harmillisen samankaltaisena).
Joku foorumin tynkä saattaisi tuoda peliin täysin uudenlaista interaktiivisuutta. Lisäksi jotkut random-eventit ja graafiset ominaisuudet toisivat huimasti eloa muuten melko kaavamaiseen konseptiin. Itse ainakin pidän lisäksi erilaisten statistiikkojen kanssa hinkkaamisesta joten toivoisin että peliin saataisiin myös esim. käyriä eri osa-alueiden kehityksistä.
Mutta jatka ihmeessä pelin kehittämistä!
Sinälläänhän eri keinoja pärjäämiseen on (farmit eivät sinällään ole edes pakollisia, vaan pavut voi ostaa vaikka muilta pelaajilta), mutta en kiellä sitä, etteikö peli-idea kaipaisi vähän uutta näkökulmaa. Muutama idea minulla onkin, mutta nyt on vähän kiirettä YO-kirjoitusten vuoksi.
Mistä syystä tää on Coffeespire III? Onko tästä kaks aiempaakin versiota olemassa, vai meneekö numerointi jotenkin mystisemmin, kuten Ramboissa?
Tästä on ollut olemassa vanhoja versioitakin, jotka vähemmän ja enemmän ovat muistuttaneet tätä.