Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Helmikuu 09, 2012, 05:02:29 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko murhaaja?  (Luettu 2086 kertaa)
Pico
Jäsen500

z0r

Profiili
« : Kesäkuu 09, 2010, 17:31:05 »

Koska viimeksi ootte tappaneet jotain? Pidättekö mitään listaa tapoistanne? Mitä tapoit viimeksi?

Itse tapoin vähän aikaa sitten 2 kärpästä ja itikoita on tullut tapettua ihan vitusti. Pienempänä näin kun kaverin autistinen pikkuveli hakkasin jonkun koiran kuoliaaksi kepillä, se oli awesome.

Olen myös tappanut muurahaisia, viimeksi kun kävin suihkussa yritin saada muurahaiset veteen ja liu-uttaa ne viemäriin. Se oli hauskaa.

Pienempänä laitoimme pieniä sammakoita kokispulloon ja pistimme papaattimattoja perään, kaikki sammakot kuolivat. Löysimme myös todella suuren rupikonnan jota ammuimme airsoftaseilla kunnes se kuoli.

Yritimme myös tappaa fasaaneja mutta ne olivat liian nopeita. Ammuin ilmakiväärillä pikkulinnulta pään semi-irti.

Kertokaa omista tappokokemuksistanne.

tallennettu

Tärkkelysperunan Kosto Cheesy
Dysposin
ProJäsen

enkeli

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Kesäkuu 09, 2010, 17:36:35 »

Viimeks tapoin kolme cripsiä, ku ne eksy meidän bloodsien huudeille. sit kerran olin niiden huudeilla, nii yhtäkkiä tuli vaan ainakin sata luotia päin naamaa mut ehin väistää ja ammuin sit sen ampujan ja kerran drive byssa ammuin viis yhtä aikaa
tallennettu

crew #TPOA
Noby
Jäsen
*

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Kesäkuu 09, 2010, 22:38:24 »

Siiseli tappo just pari hyttystä :<
tallennettu

rcmasta
Jäsen500

IT'S OVER NINE HUNDRED!!!

Profiili
« Vastaus #3 : Kesäkuu 10, 2010, 00:46:11 »

Listin itikoita päivittäin, kun käyn tupakalla. En voi sietää hyttysiä ja muita hämähäkkejä kuin lukkeja. En pidä listaa, se olisi niin pitkä, että sekoaisin varmasti laskuissani. Merkittäviä tappoja ei varsinaisesti ole, mutta olen listinyt hiiren ja muutaman sammakon warstompilla.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
Kraton
ProJäsen

Profiili
« Vastaus #4 : Kesäkuu 10, 2010, 10:33:19 »

Pahin varmaan oli se, että tapoin pienenä poikana kokonaisen lintueen linnunpoikasina, jotka oli tippunut pöntöstä  Undecided

Pari sisiliskoa on tullut nuorempana tapettua. Työntämällä keppejä perseeseen ja irrottamalla raajoja  Embarrassed

Sitten perus hyönteisiä nyt tulee aina teilattua, mutta muuten olen aika kuivilla näistä murjaaja-puuhista ainakin toistaiseksi.
tallennettu
gokotti
Jäsen300

Khänädän majava...

Profiili
« Vastaus #5 : Kesäkuu 10, 2010, 15:46:10 »

Muurahaisille olen tehnyt joskus pienenä "verikokeita" tikkataulun tikalla. Eivät selvinneet. Tänään yksi perkele tarrasi paljaaseen jalkapöytääni, niin otin ja revin kahtia.

Itikoita ja kärpäsiä ei pysty edes laskemaan. Ja muita vittupäitä, mitä nimitetään hyönteisiksi ja hämähäkeiksi en edes muista milloin ja mitä.

Yhden pikkulinnun viime kesänä onnistuin ampumaan navetan katolle ilmakolla. Sulat pölähti hassusti. Sitten piti onkia se katolta ja vein muurahaispesään. Ei jääny luitakaan.

Ja kerran työnantajan koira löysi räkätin poikasen, kanto sen esille, mut samalla rikko siltä niskat. Piti polkasta kumikengällä litteäks sen pää. Tuntu rapsakalta kyllä polkee.

Jäniksiä on joku >10 jäänyt auton alle. Onneks eivät oo rikkonu syyläriä vielä mistään.

Ihmisiä ei ole vielä tarvinnut tappaa...
tallennettu

En minä ainakaan.
Kari InterActive
Jäsen300

Sainigma

Profiili
« Vastaus #6 : Kesäkuu 10, 2010, 17:05:53 »

En ole koskaan elämäni aikana vahingoittanut ketään/mitään; Olen ystävä kaikille eläville olennoille!
tallennettu

Woah, big!
rcmasta
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #7 : Kesäkuu 10, 2010, 23:48:07 »

Tänään murhasin koppakuoriaisen raa-asti hukuttamalla. Pidin sitä kastelukannussa veden alla kepillä tökkien. Katsoin kun se yritti epätoivoisesti päästä pintaan. Yritykset kovenivat, aivan kuin paniikki olisi vallannut tuon pienen mielen. Lopulta koppakuoriaisen ruumis oli niin vettynyt, että se painui jokaisen pinnallepääsy yrityksen jälkeen takaisin pohjaan. Pari sätkäisyä ja koppakuoriainen oli eloton.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
pinstripe
Jäsen100
**

For Great Justice

Profiili
« Vastaus #8 : Kesäkuu 11, 2010, 17:07:22 »

Tapan tälläkin hetkellä aikaa vastaamalla vitun turhaan triidiin.
tallennettu
rcmasta
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #9 : Kesäkuu 11, 2010, 20:38:27 »

Mutta voiko jotain tappaa, jos se ei ole konkreettista ja elävää?
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
dj jonex
Jäsen300

wnb

Profiili WWW
« Vastaus #10 : Kesäkuu 12, 2010, 08:32:33 »

Kuvainnollisesti ainakin :/
tallennettu
Torava
Valvoja

Profiili WWW
« Vastaus #11 : Kesäkuu 14, 2010, 01:47:41 »

Olen massamurhannut verenhimoisia hyttyisiä. Tunnen itseni sankariksi.
tallennettu
vozER
Jäsen
*

Wototot

Profiili
« Vastaus #12 : Kesäkuu 17, 2010, 00:10:20 »

Tekee mieli murhata joku söpö orava ku lueskelen tätä topickia
tallennettu

CoDaaja.
Kraton
ProJäsen

Profiili
« Vastaus #13 : Kesäkuu 17, 2010, 21:03:35 »

Vois tehdä vaikka semmoisen viikottaisen haasteen, että jokainen tappaa jonkun olennon ja paras julistetaan haasteen voittajaksi  Cheesy
tallennettu
rcmasta
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #14 : Kesäkuu 17, 2010, 21:58:31 »

Kannustetaanko täällä laittomuuksiin? Eläinrääkkäyksestä saa mojovat rapsut.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!