Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 22, 2012, 06:03:22 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: [PELI] "nimetön" vuoropohjainen netti strategia...  (Luettu 2725 kertaa)
gokotti
Jäsen300

Khänädän majava...

Profiili
« : Huhtikuu 22, 2010, 20:24:53 »

Tässä olen väännellyt tämmöistä tällä kertaa MMF2:lla.
Pelissä on kaksi joukkuetta, punainen ja keltainen. Pelin luonti on vielä suoran ip:n kautta, mutta katsoo jos sitä saa paranneltua vielä...
Pelin idea, on tehdä siirtonsa vuorollaan. Omalla vuorolla voi mm. vallata lippuja, mistä saa vuoron päätteeksi rahaa, tappaa viholaisia sekä vääntää lisää ukkoja. Peli päättyy kun viholliselta loppuu ukot ja rahat.

Genreksi taidan lyödä lukkoon perinteisen ritarit ja taikurit teeman.

HAETAAN PIKSELIGRAAFIKOITA JA/TAI "ÄÄNINÄYTTELIJÖITÄ".
tallennettu

En minä ainakaan.
Kraton
ProJäsen

Profiili
« Vastaus #1 : Huhtikuu 29, 2010, 20:39:05 »

Peliä on tullut testailtua tesmailtua jo pitkän aikaa netin välityksellä ja voin naama suorassa sanoa että peli toimii kuin Viivi Pumpanen takaapäin.
tallennettu
Harlad
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 30, 2010, 17:01:45 »

miks graffat ovat simppelit?
ja miks punasella lukee tämä "HAETAAN PIKSELIGRAAFIKOITA JA/TAI "ÄÄNINÄYTTELIJÖITÄ"." kun eihän tuo tieto ole totta?
tallennettu
Kari InterActive
Jäsen300

Sainigma

Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 30, 2010, 20:02:38 »

tallennettu

Woah, big!
siiseli
Jäsen500

:|

Profiili
« Vastaus #4 : Toukokuu 30, 2010, 20:05:38 »

Miten tämä tieto ei ole totta?
tallennettu

Yarr~
Harlad
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #5 : Toukokuu 30, 2010, 20:32:33 »

Miten tämä tieto ei ole totta?

No katsos silloin vuonna käpy tilanne oli periaatteessa sama jossa kraton kamuineen päivineen ylläpitivät sivua jossa heidän tga/mmf pelei lojui ja itseäni silloin kiinnosti liittyä mukaan ja saada oppia "osaavilta" mutta tylynä vastauksena tuli ettei tarvita nyyppejä graafikoita/"koodareita" ja pärjäävät ihan omalla porukallaan ja nyt mainostetaan ett tarvitaan graafikoita ja "ääni-näyttelijöitä".
tallennettu
Kari InterActive
Jäsen300

Sainigma

Profiili
« Vastaus #6 : Toukokuu 30, 2010, 20:44:33 »

Eipä sitä tarvi kaikista osaamattomimpiin koodareihin tai graafikoihin tyytyä, vaikka ilmaispelien tekeminen vapaaehtoistyötä onkin. Lisäksi viestissäsi haisee, että Kratonin porukat ei tuolloin muinaisina aikoina edes etsinyt lisää porukkaa tiimiin, vaan yritit muuten vaan tunkea mukaan. Kaikenlaiset henkilökohtaiset kaunat kannattaa pitää ihan asianomaisten välisenä tietona, eikä tulla niistä foorumille kuuluttamaan.
tallennettu

Woah, big!
Harlad
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #7 : Toukokuu 30, 2010, 20:58:47 »

Eipä sitä tarvi kaikista osaamattomimpiin koodareihin tai graafikoihin tyytyä, vaikka ilmaispelien tekeminen vapaaehtoistyötä onkin. Lisäksi viestissäsi haisee, että Kratonin porukat ei tuolloin muinaisina aikoina edes etsinyt lisää porukkaa tiimiin, vaan yritit muuten vaan tunkea mukaan. Kaikenlaiset henkilökohtaiset kaunat kannattaa pitää ihan asianomaisten välisenä tietona, eikä tulla niistä foorumille kuuluttamaan.

Tietääkseni en ole osaamattomin ja muinaisina aikoina eivät todellakaa etsineet porukkaa koska ei missään niin ilmoitettu ja sinuna en puhuisi mistään "kaunasta" koska mulla ei ole mitää kaunoja häntä tai muita jäseniä kohti. Ystävällisesti voinet siis jättää omat henkilökohtaiset kaunasi minua kohti itsellesi etkä yrittää lapsellisesti ärsyttää kopiomalla minun käyttiskuvaketta ja muokkaamalla sitä osaamattomuudellasi.
 Wink
tallennettu
Dysposin
ProJäsen

enkeli

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Toukokuu 30, 2010, 21:23:23 »

Aivan, kaunattomuudesta on hienoimpana osoituksena tuo Picon kanssa yhteistyönä tehty avatar. Mielestäni on lapsellista kopioida toisten kuvia ja muokata niistä avatar itselleen vain ärsyttääkseen.
tallennettu

crew #TPOA
siiseli
Jäsen500

:|

Profiili
« Vastaus #9 : Toukokuu 30, 2010, 21:27:54 »

Ehkä Gokotti kaipaa jotain standardeja artistiensa suhteen? Ehkä artistien käyttäytymismallitkin voivat vaikuttaa, sillä joidenkin kanssa on vaan vaikea työskennellä.
tallennettu

Yarr~
Harlad
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #10 : Toukokuu 30, 2010, 21:28:47 »

Aivan, kaunattomuudesta on hienoimpana osoituksena tuo Picon kanssa yhteistyönä tehty avatar. Mielestäni on lapsellista kopioida toisten kuvia ja muokata niistä avatar itselleen vain ärsyttääkseen.

Ei se ärsytä picoa, pico on niitä huume heeboja jotka on iloisia kokoajan eivätkä puhu joutavia kuten me tässä nyt Smiley
Ja on muuten nätti!

Lainaus
joidenkin kanssa on vaan vaikea työskennellä.

Ei voi tietää ennenkuin kokeilee.  Smiley
tallennettu
Kari InterActive
Jäsen300

Sainigma

Profiili
« Vastaus #11 : Toukokuu 30, 2010, 21:29:33 »

Tietääkseni en ole osaamattomin
http://img366.imageshack.us/img366/1567/vhgrafiali4.png

miks graffat ovat simppelit?
ja miks punasella lukee tämä "HAETAAN PIKSELIGRAAFIKOITA JA/TAI "ÄÄNINÄYTTELIJÖITÄ"." kun eihän tuo tieto ole totta?
mulla ei ole mitää kaunoja häntä tai muita jäseniä kohti.

Ystävällisesti

etkä yrittää lapsellisesti ärsyttää kopiomalla minun käyttiskuvaketta

ja muokkaamalla sitä osaamattomuudellasi.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2010, 21:38:45 kirjoittanut Kari InterActive » tallennettu

Woah, big!
Pico
Jäsen500

z0r

Profiili
« Vastaus #12 : Toukokuu 30, 2010, 21:40:58 »

Olen ilmalaiva.
tallennettu

Tärkkelysperunan Kosto Cheesy
gokotti
Jäsen300

Khänädän majava...

Profiili
« Vastaus #13 : Toukokuu 30, 2010, 21:41:27 »

Ollaan saatu kasaan kyllä pätevää grafiikkaa. Katso myöhemmin miten tekee. Tällä hetkellä pitäs "porata" reikä palomuuriin et pääsis taas testaileen projua.
tallennettu

En minä ainakaan.
Dysposin
ProJäsen

enkeli

Profiili WWW
« Vastaus #14 : Toukokuu 30, 2010, 22:09:39 »

öööh.. ?
Kuvassa saattaisi ehkä mahdollisesti jopa kenties olla keskeneräistä/väliaikaista grafiikkaa. "Ollaan saatu kasaan" != "Kuvassa on". Joka tapauksessa tuskin pääset graafikoksi ainakaan tällä tavalla.
tallennettu

crew #TPOA
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!