Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 22, 2012, 05:32:10 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: [PROJEKTI] City Wars  (Luettu 1194 kertaa)
Kumisoft
Tulokas+
*

Profiili
« : Tammikuu 22, 2010, 22:13:15 »

Elikkäs,

aloitin tässä nyt sitten uutta projektia tekemään, peli on nimeltään City Wars. Pelissä soditaan kaupungissa ja räiskitään läpi erilaisia kenttiä.
Valitettavasti ei ole nettipeli. Mutta kaksinpeliä voi ehkä pelata (siis myös kaksi ruutua).

Kommentteja!  Smiley Ja kysymyksiä!
tallennettu
dj jonex
Jäsen300

wnb

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Tammikuu 22, 2010, 22:40:05 »

Nyt kun tunti sitten aloitit ja jäädytit edellisen? Suunnittelehan ensin vähän pidemmälle, ja postaa vasta sitten, kun jotain (edes se suunnitelma) on kasassa.
tallennettu
Kumisoft
Tulokas+
*

Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 23, 2010, 10:38:19 »

Pakkohan se on. Mutta olin suunnitellut kaksi ideaa: Key Hero, joka piti jäädyttää kun en osannut ehdä ja tämä on nyt se minun toinen idea!
Mut kiitti vaan tost sun antamasta "innostuksesta"  Sad
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 23, 2010, 10:47:41 kirjoittanut Kumisoft » tallennettu
dj jonex
Jäsen300

wnb

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Tammikuu 23, 2010, 11:54:35 »

Et tainnut miettiä ollenkaan ennen topicin aloittamista, onko Keyhero mahdollista toteuttaa taidoillasi. Sitä tässä haen takaa. Ensin suunnitelmat / jotain aikaan, sitten vasta suitsuttamaan projektia nettiin. Suunnittelu on myös ihan hyvä tehdä, vaikkei sitä aikoisikaan julkaista netissä. Tiedät sitten vähän, mitä olet tekemässä, mitä osaat tehdä, ja mikä on tekemisesi päämäärä.

Ja ihan hyvä, jos tämä projekti nyt sitten jatkuu. Sille ei vaan ole mitään takeita, kun tietää, että tekijän suunnitelmat ovat yhtä kuin aloitusviesti eli yhtä kuin ei mitään. Miksi minun pitäisi sitten innostua tästä projektista? Tai ylipäätään olla kiinnostunut?

En mitenkään halua lannistaa, mutta kokemuksesta voin sanoa, että reilusti alle kymmenes tällä tavalla alkaneista projekteista on loppujen lopuksi valmistunut. Mulla on omalla kovalevyllänikin projekteja, joita olen nyhrännyt monta viikkoa, mutta siltikään niistä ei ole tullut mitään. Toivottavasti tämä nyt valmistuu, eikä jäädy kahden päivän kuluttua, kun ei jaksanutkaan tehdä/projektitiedostot korruptoituivat/ei osannutkaan tehdä tms. Noh, joka tapauksessa, tsemppiä vaan kovasti projektille! :]
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!