Joo ei ihan usko mennyt Euroviisuihin kun Islannin laatukipale kuitenkin kärkikahinoissa oli. Norjan ylivoima kaikesta ennakkopuheesta huolimatta yllätti. Mut joo, Suomelle sitten peräpään paikka.. hihhei.
Itseasiassa itse olin jokseenkin jopa yllättynyt esitysten laadusta. Positiivisia kokemuksia mm. Viro, Islanti, Norja, Ranska (tämä varmasti jakaa mielipiteitä, mutta itse diggasin todella laulajan tulkinnasta ja koko esityksen yleistunnelmasta, ja biisin noste saavutettiin melko erinomaisesti ilman valtavia jousimattoja etc.)
Lisäksi In A Way-positiivisia: UK (Erinomainen laulaja, täysin virheetön suoritus ja sovitus myös, mutta ilmeettömän tuntoinen sävellys.), Kreikka (Perus Euro-poppia. Biisi hiton imelä, mutta kinda done right. En siltikään pystyisi kuuntelemaan tätä kahta/kolmea kertaa enempää.

)
Suomen vika sija kyllä täysin sickness ottaen huomioon tuon fieldin. Paremmalla live-esiintymisellä, eli paremmat taustalaulajat ja paremmat 'rapit' + sitä vitun euroviisu-kilkettä, niin helposti Top-6 imo.
Ps. Noh, lisätään nyt vielä, että Euroviisu-standardien mukaisesti mukana myös 65-70% täyttä paskoo.