paint
Tulokas+

jaa mitäs tähänki pitäis kirjottaa
|
 |
« : Huhtikuu 29, 2009, 08:09:47 » |
|
katos kun olisin ladannut gimpin mutta mun kone hajoaa mistä tahansa ladatusta jutusta niin että pystyykö paintilla tekemään hienoja kuviä?   ukkeli
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2009, 08:53:27 kirjoittanut paint »
|
tallennettu
|
|
|
|
mikeful
Jäsen100

Noppa
|
 |
« Vastaus #1 : Huhtikuu 29, 2009, 09:39:53 » |
|
Johan toki. Ei se työkalu taiteilijaa tee. Taitava tyyppi saa hienoja kuvia aikaan huonollakin työkalulla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MMOs are 95% tedium and 5% awesome.
|
|
|
|
Dysposin
|
 |
« Vastaus #2 : Huhtikuu 29, 2009, 16:35:04 » |
|
Ei pysty, paintissa on koodekki joka tekee kuvista rumia automaattisesti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
crew #TPOA
|
|
|
|
Nurkka
|
 |
« Vastaus #3 : Huhtikuu 29, 2009, 16:44:58 » |
|
katos kun olisin ladannut gimpin mutta mun kone hajoaa mistä tahansa ladatusta jutusta niin että pystyykö paintilla tekemään hienoja kuviä?   ukkeli Paintilla saa tosi hienoja kuvia. Vähän niin kuin mikefulin avatari.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Muistetaan taas ne säännöt
|
|
|
|
Pico
|
 |
« Vastaus #4 : Huhtikuu 29, 2009, 16:55:55 » |
|
Paintti on ihan yhtä hyvä ohjelma kuin mikään muukaan jos teet pixelarttia mutta jos teet jotain muuta niin sitten kannattaa ladata vaikka se gimp tämän olen tehnyt paintilla:  :|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tärkkelysperunan Kosto Cheesy
|
|
|
wkoa
Jäsen

|
 |
« Vastaus #5 : Toukokuu 21, 2009, 14:49:19 » |
|
Eihän paint mikään "oikea" kuvankäsittelyohjelma ole. Siis kuvia saa ja pystyy tekemään, mutta vaatii turhan paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Esim ilmainen GIMP huomattavasti nokkelampi softa. Mutta onnistuuhan se Paintilläkin: http://www.youtube.com/watch?v=4hXVcCUoAH0
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
siiseli
|
 |
« Vastaus #6 : Toukokuu 21, 2009, 15:04:43 » |
|
Kyllä sillä hyviä kuvia saa aikaan jos osaa. Ihan "oikea" se kuitenkin on, vaikka ominaisuuksiltaan riisuttu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yarr~
|
|
|
|
Pico
|
 |
« Vastaus #7 : Toukokuu 21, 2009, 18:48:38 » |
|
katos kun olisin ladannut gimpin mutta mun kone hajoaa mistä tahansa ladatusta jutusta niin että pystyykö paintilla tekemään hienoja kuviä?   ukkeli trolli?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tärkkelysperunan Kosto Cheesy
|
|
|
|
sami
|
 |
« Vastaus #8 : Toukokuu 23, 2009, 00:37:04 » |
|
Paintilla pystyy tekemään ihan yhtä hyviä kuvia kuin heksaeditorilla (eli ihan minkä tahansa kuvan). Tosin formaattituki on parempi heksaeditoreissa kuin paintissa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
OHI ON! TJ 0
|
|
|
|
TimVolt
|
 |
« Vastaus #9 : Toukokuu 23, 2009, 10:57:39 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Harlad
Jäsen

|
 |
« Vastaus #10 : Joulukuu 03, 2009, 09:24:58 » |
|
katos kun olisin ladannut gimpin mutta mun kone hajoaa mistä tahansa ladatusta jutusta niin että pystyykö paintilla tekemään hienoja kuviä? Undecidedukkeli Paint on paras koska se ei sisällä mitään turhaa ylimääräistä moskaa mutta mikäli haluatte jotain pika muokkausta,efektiä ja layereita niin ladatkaa kevyt paint.net ohjelma
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
liitin
|
 |
« Vastaus #11 : Joulukuu 03, 2009, 18:05:35 » |
|
Piirsin jouluaiheisen käyttäjäkuvakkeenikin paintilla, joten kyllä pystyy, jos vain on riittävän taitava.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You're goddamn right I'm living in the fucking past!
|
|
|
Harlad
Jäsen

|
 |
« Vastaus #12 : Joulukuu 03, 2009, 18:12:44 » |
|
Piirsin jouluaiheisen käyttäjäkuvakkeenikin paintilla, joten kyllä pystyy, jos vain on riittävän taitava.
Mukavaa ett olet tykästynyt mun käyttäjäkuvakkeeseeni mut en tiedä salliiko lisenssi käyttää sitä koska se on mun tekemä. :F
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
liitin
|
 |
« Vastaus #13 : Joulukuu 03, 2009, 18:17:26 » |
|
Mukavaa ett olet tykästynyt mun käyttäjäkuvakkeeseeni mut en tiedä salliiko lisenssi käyttää sitä koska se on mun tekemä. :F
Hmm. En taida ymmärtää mitä tarkoitat. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You're goddamn right I'm living in the fucking past!
|
|
|
Harlad
Jäsen

|
 |
« Vastaus #14 : Joulukuu 03, 2009, 18:41:09 » |
|
Hmm. En taida ymmärtää mitä tarkoitat.  No koska olet kopioinut "työni" ja muokannu sitä niin vähän ett sen tunnistaa mun alkuperäiseks työksi joka on töhritty huonolla huumorilla. Joten olisitko ystävällinen ja vaihtaisit kuvaketta? Sillä yleensä ei tykätä moisesta touhusta ja äkkiä heiluu banaania jos huono käytös jatkuu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|