Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 18, 2012, 07:19:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käytännön pilat yms.  (Luettu 6593 kertaa)
Pico
Jäsen500

z0r

Profiili
« : Marraskuu 28, 2008, 16:03:03 »

Oletteko te epäihmiset tehneet koskaan käytännön piloja? jos olette niin jakakaa kokemukset kanssamme.

Ite muistan ku tehtiin riparilla sellane pikkukälli. Laitettiin yhen isosen sänkyyn kaikkea mahollista, mm. leipää, tyhjiä pulloja, jalkapallo, pari karkkia, kiviä, sukkia, kenkiä, jne jne. Tämä kaveri kumminkin huomasi rojut yöllä kun oli menossa nukkumaan, nalkkiin jäätiin Sad.

Ylä-alsteella on tietenki tehty perus piloja köksässä, mm vaihettu sokeri suolaan, laitettu pullien sisään valkkosipulin kynsiä. Ylä-asteella kans pistin koulun jokaiseen vessaan sen vessasuihkutsydeemi homman sinne lavuaarin alle ja teippasin sen napin pohjaan.
tallennettu

Tärkkelysperunan Kosto Cheesy
gokotti
Jäsen300

Khänädän majava...

Profiili
« Vastaus #1 : Marraskuu 28, 2008, 18:59:22 »

Intissä oli nimeltämainitsematon alikessu viikon ampumaratapäivystyksessä ja kukaan ei oikeen tykänny siitä, niin intin kaapeissa kun on semmonen pullonkorkin kokonen reikä, niin siitä se ajatus sitten lähti. Puoli pulloa "hyvä tuli"-sytytysnestettä meni kaappin sisälle. Lisäks mehua ja muuta hauskaa nestettä ja oli helvetin hauskaa. Lisäksi sulatettiin kyseisen alikin punkan tyynylle 2 tuubia huulirasvaa. Kaapin välistä saatiin pöllittyä pyyhe ja kirjoiteltiin siihen nimettömänä terveisiä. Parasta koko hommassa, ettei jäänyt koskaan kiinni. Smiley
tallennettu

En minä ainakaan.
metalfusion
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 28, 2008, 20:38:01 »

Melko julmaa, eikä yhtään kivaa tommonen perseily. :I
tallennettu
rcmasta
Jäsen500

IT'S OVER NINE HUNDRED!!!

Profiili
« Vastaus #3 : Marraskuu 28, 2008, 20:42:24 »

Kaverille tuli tuossa taannoin tehtyä jekku, mutta jääköön mainitsematta arkaluontoisen sisältönsä vuoksi; tupakkaan se liittyi. Ei noita sen kummallisempia ole tullut harrasteltua, välillä kavereiden kesken harmittomia pikkupiloja. Omalle kohdalle joskus vuosia sitten sattui, että kaverit lähtivät jotain juomista hakemaan, kun itse löhösin koneen ääressä, pyysin heitä tuomaan kaakaota, niin nämä keksivät laittaa sekaan pippuria ja suolaa. Huomauttivat vasta juotuani hyvänmakuisen kaakaon. Meni reisille, se oli oikeasti hyvää, eivät onnistuneet tekemään toista samanlaista.
tallennettu

Liberate vos ex inferis.
dj jonex
Jäsen300

wnb

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Marraskuu 29, 2008, 15:00:38 »

Noh, armeija nyt poiki ties minkälaisia pikku piloja, joista nyt mainittavan arvoisena pidän AUKin lopulla hieman paisuneen partavaahtojekun, jonka ansiosta joka kerta, kun kaappi oli unohtunut auki, jostain varusteesta löytyi joko sisä- tai ulkopuolelta partavaahtoa (tai myöhemmässä vaiheessa myös hammastahnaa, yskänlääkettä ym.). Kai niitä muitakin löytyy, mutta tuo nyt on ainut tuoreessa muistissa.
tallennettu
Dysposin
ProJäsen

enkeli

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Marraskuu 29, 2008, 16:17:32 »

Ei nyt suoraan muistu kummempia mieleen, kerran käärittiin tupakan sisään tulitikun kärkiä ja tarjottiin jollekin.
tallennettu

crew #TPOA
Pico
Jäsen500

z0r

Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 29, 2008, 18:05:50 »

Ei nyt suoraan muistu kummempia mieleen, kerran käärittiin tupakan sisään tulitikun kärkiä ja tarjottiin jollekin.

Joskus laitettiin papaatteja röökin sisälle ja tarjottiin jollekkin.
tallennettu

Kari InterActive
Jäsen300

Sainigma

Profiili
« Vastaus #7 : Marraskuu 29, 2008, 19:23:59 »

Miittiporukoiden epävirallisena taitelijana tullu aika usein piirrettyä herrasmiespeniksiä/kyrpiä/hakaristejä/ratkasukaavoja/monimutkasia taideteoksia ekana nukahtavien ihmisten paljaille pinnoille, primäärisesti kasvoille.
tallennettu

Woah, big!
siiseli
Jäsen500

:|

Profiili
« Vastaus #8 : Marraskuu 29, 2008, 20:18:34 »

Esimerkiksi minun
tallennettu

Yarr~
liitin
ProJäsen

Your favourite clown

Profiili
« Vastaus #9 : Marraskuu 30, 2008, 01:33:14 »

No tää oli tää yks kerta ku kaadoin kaverin kaljaan suolaa sillä aikaa ku se oli kusella.

EDIT: Ja joo, huijasin juomaan. Näin tapahtui.
tallennettu

You're goddamn right I'm living in the fucking past!
Eicca
Jäsen300

bris

Profiili
« Vastaus #10 : Tammikuu 12, 2009, 21:20:26 »

Kaverit kusivat 0,5l limupulloon siis KAVERIT KUSIVAT, mä en tehny mitään siis en mitään!!11 Ja joku mummo meinas juoda sen, ku sanottiin että se oli omenamehua. Syyksi se sano, että auringossa lämmenny liikaa, muuten ois juonu (:

Nii ja yläasteella piirsin peniksen mun matikan kokeeseen ja kirjotin nimen tilalle yhen luokkalaisen nimen ja sille valitettiin.

Edit: Niin joo ja tossa lähellä muutama kaveri ja joitain, joita en tunne työns yhen äijän perseeseen kolikoita ku se sammu ja sitä on siitä lähtien kutsuttu pajatsoks. : D
tallennettu
TooMuch
Jäsen300

DD

Profiili
« Vastaus #11 : Tammikuu 13, 2009, 22:12:18 »

Edit: Niin joo ja tossa lähellä muutama kaveri ja joitain, joita en tunne työns yhen äijän perseeseen kolikoita ku se sammu ja sitä on siitä lähtien kutsuttu pajatsoks. : D
Tuommosis tilanteis se on melkeenpä nolompaa noille pilan tekijöille ku itse uhrille imo..
tallennettu

Toomuch-> liikaako?
Shadé
Jäsen100
**

MADNESS

Profiili
« Vastaus #12 : Tammikuu 13, 2009, 23:50:53 »

Kusin 0,5l limupulloon ja joku mummo meinas juoda sen, ku sanottiin että se oli omenamehua. Syyksi se sano, että auringossa lämmenny liikaa, muuten ois juonu (:

Nii ja yläasteella piirsin peniksen mun matikan kokeeseen ja kirjotin nimen tilalle yhen luokkalaisen nimen ja sille valitettiin.

Edit: Niin joo ja tossa lähellä muutama kaveri ja minä tungettiin yhen äijän perseeseen kolikoita ku se sammu ja sitä on siitä lähtien kutsuttu pajatsoks. : D

Fix'd.
tallennettu
gokotti
Jäsen300

Khänädän majava...

Profiili
« Vastaus #13 : Tammikuu 14, 2009, 08:57:58 »

Periaatteessa en tehnyt tahallani, mut lähin asunnolta lomalle ja olin keitellyt spagettia siinä. No en tajunnut katsoa että onko spagetit auki, niin aukaisin vielä toisesta päästä. Sitä pussia piti sitten pidellä varovasti. Kämppis seuraavan kerran oli hieman hiilenä, kun oli tiputtanu muutama spagettia lattialle. Jejee. Smiley
tallennettu

En minä ainakaan.
Pico
Jäsen500

z0r

Profiili
« Vastaus #14 : Tammikuu 14, 2009, 15:45:35 »

Mut on huijattu juomaan kahvia jossa on vitusti fairya mmm... Sitten oon juonu kaverini kusta. Tämä kysy että haluanko limua, niin jäin tekemään jotain hänen huoneeseensa. Sitten kun tää jäbä palas ni se sano et oli vaan jaffaa, sit juotiin. Sitten tää mun kaveri kertoo että se kusi siihen lasiin ja laitto poretabletin siihen. En kyllä koskaan saanut tietää mitä kaveri ite joi... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.

Ala-asteella tehtiin silleen et joku istu tuolille niin vedettiin se tuoli alta ja pistettiin HELVETIN NOPEE roskis siihen tilalle. Sit kaikki lens sinne roskikseen Sad

tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!