Pelisivut.org keskustelu - Pelit Pelinteko ja muu jutustelu
Toukokuu 18, 2012, 06:57:03 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nurkan luontokuvat: http://www.nurkka.org nyt blogimuodossa.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Kuka spiel winzip?  (Äänestys päättynyt: Syyskuu 02, 2008, 22:27:08 )
038j - 10 (55.6%)
638n - 5 (27.8%)
847f - 3 (16.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 18

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 48h pelintekokamppailu #53b - Äänestys  (Luettu 2234 kertaa)
pokkepoo
Jäsen
*

Profiili
« : Elokuu 31, 2008, 22:27:08 »

Tähti48h pelintekokamppailu #53b - ÄänestysTähti

Kamppailuaihe: http://www.pelisivut.org/keskustelu/index.php/topic,1054.0.html

Latauslinkki: http://up.servut.us/10012.7y995ru77

Äänestysaikaa 48h.

PS. Muistakaa toki äänestäessänne ottaa huomioon, että kilpailun aihe oli hillo.

TähtiParas voittakoon!Tähti
tallennettu
metalfusion
Jäsen500

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 01, 2008, 06:17:58 »

038j, parhautta <3
tallennettu
Chaos
ProJäsen

Koiraleuka

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Syyskuu 01, 2008, 14:45:00 »

Puhtaalla äänestyksellä mennään? Mahtanee mennä puolueelliseksi.
tallennettu

~Nykyinen nimimerkki Raverider~
pokkepoo
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 01, 2008, 14:55:09 »

Puhtaalla äänestyksellä mennään? Mahtanee mennä puolueelliseksi.
Yleensä puolueettomuuden takaamiseks pyydän ihmisiä jättämään nimensä pois teoksista, mutta tällä kertaa ei tullut muistettua.
Äänestyksen lisäksi valitsen tietty myös oman suosikkini, mutta erilliseen raatiin minulla ei ole aikaa kasata (satunaisihmisistä koostuva raati päätyy vain samaan tulokseen, kuin äänestyskin).
Pientä turvaa puolueettomulle tuo tietty se, että tulokset ovat (pitäisi) maskeerattu äänestyksen päättymiseen saakka, joten toisten ääniä ei näe ennen sitä.
Omaa analyysiä peleistä saa toki esittää tässä jos haluaa.
tallennettu
Arekk
Jäsen100
**

~Retro~

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Syyskuu 01, 2008, 19:41:37 »

Poninhoitopeli oli hauska.
Oksennutin liikaa poniani ja se kuoli Tongue

Perunapelikin oli hyvä. Paljon eri aseita ja hauska idea
laittaa konehuone taustaksi.

Sen viimeisen hillopelin ideaa en oikein tajunnut.
Jäin vain jonkun hillotipan alle jumiin. Undecided
tallennettu

Dysposin
ProJäsen

enkeli

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Syyskuu 01, 2008, 19:44:58 »

Oksennutin liikaa poniani ja se kuoli Tongue
Olet vastuuton poninomistaja. Toivottavasti et koskaan saa oikeaa ponia Sad
Itse syötän mieluummin ponin ylipainoiseksi ja katson, kun se kuolee masennukseen. Se on hyvin opettavaista.
tallennettu

crew #TPOA
Ihminen
Jäsen300

112

Profiili
« Vastaus #6 : Syyskuu 01, 2008, 20:46:30 »

perunapeli oli paras
tallennettu
liitin
ProJäsen

Your favourite clown

Profiili
« Vastaus #7 : Syyskuu 01, 2008, 22:55:31 »

"Musiikit löytyivät modarchivesta, artistien nimiä ei."

Good going. Oikeasti voisi sitä nyt sen verran nähdä vaivaa, että mainitsisi edes artistien nimet. "potato.mod" on Eric Bergin sävellys, "gameover.it" on hyochanin ja "bosse.mod" Oystein Roghellin. Nämäkin tiedot sai, kun vaivautui vilkaisemaan biisien sample-listausta, johon module-artistit yleensä puumerkkinsä jättävät.

Vähemmän hauskaa on myös se, että biisit ovat hirveitä, ja mm. "gameover.it" 1h-pikaträkkäyskompoa varten tehty (joka sitten vieläpä onkin kolmikosta paras). Ja vielä vähemmän hauskaa on se, että pelin tekijät ovat ilmeisesti etsineet biisejä "potato"-hakusanalla. Wtf?

Muuten peli oli hyvä tho'.
tallennettu

You're goddamn right I'm living in the fucking past!
Startti
Valvoja

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Syyskuu 02, 2008, 15:14:11 »

"Musiikit löytyivät modarchivesta, artistien nimiä ei."
Toisaalta tämä sitten kyseenalaistaa koko 48h-konseptin, jossa peliin liittyvä materiaali tehdään kahdessa vuorokaudessa.. Toisaalta säännöt nyt olivat mitä olivat (jälleen kerran). Tällä nyt haen sitä, että rispektit ponipelin tekijöille noin neljän tunnin kokonaishaksista (musankin teko tähän laskien). Itse pelihän on muutenkin kaikista paras vaikken mitään ole testannut.
tallennettu

Varo ninjaa!
Chaos
ProJäsen

Koiraleuka

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Syyskuu 02, 2008, 16:03:46 »

Vähemmän hauskaa on myös se, että biisit ovat hirveitä, ja mm. "gameover.it" 1h-pikaträkkäyskompoa varten tehty (joka sitten vieläpä onkin kolmikosta paras). Ja vielä vähemmän hauskaa on se, että pelin tekijät ovat ilmeisesti etsineet biisejä "potato"-hakusanalla. Wtf?

Ok. Minä oon auttamattoman huono käyttämään modarchivea, ennen ne artistit näkyivät kunnolla. Ite en biisejä ettinyt, mutta omasta mielestä ne sopivat loistavasti peliin. Mut joo, mitenkä vuan. Smiley

Startilla on hyvä pointti, ja rispektiä ponipelille tosiaan siitä että biisi on aikarajassa tehty. Mutta yleisesti ottaen pelintekijät eivät tee itse musiikkiaan vaikka olisi kuinka paljon aikaa, niin en sitten tiedä onko loppujen lopuksi tällaisella väliä. Ohan se vähän epäreilua kyl.
tallennettu

liitin
ProJäsen

Your favourite clown

Profiili
« Vastaus #10 : Syyskuu 02, 2008, 16:26:44 »

Startilla on hyvä pointti, ja rispektiä ponipelille tosiaan siitä että biisi on aikarajassa tehty. Mutta yleisesti ottaen pelintekijät eivät tee itse musiikkiaan vaikka olisi kuinka paljon aikaa, niin en sitten tiedä onko loppujen lopuksi tällaisella väliä. Ohan se vähän epäreilua kyl.
Mun pointtini ei suinkaan ollut se, etteikö noita saisi käyttää (josta päästään jo aivan toisenlaiseen keskusteluun) vaan se, ettei tekijöitä oltu edes jaksettu mainita.

Yleensä sellanen nyrkkisääntö pätee vähän kaikkeen vastaavaan, että mikäli ei ole lupaa, niin silloin et käytä. Mut ilmeisesti oon aikalailla yksinäisellä ristiretkellä tämänkin asian suhteen, joten jääkööt tämä tähän. Tottahan sekin kyl, että ketäpä paskat TGF-tuotokset ees kiinnostaiskaan.

Ps. Oma suosikkini oli luonnollisesti erittäin puolueellisesti Ponini.
tallennettu

You're goddamn right I'm living in the fucking past!
Chaos
ProJäsen

Koiraleuka

Profiili WWW
« Vastaus #11 : Syyskuu 02, 2008, 17:03:19 »

Mun pointtini ei suinkaan ollut se, etteikö noita saisi käyttää (josta päästään jo aivan toisenlaiseen keskusteluun) vaan se, ettei tekijöitä oltu edes jaksettu mainita.

Yleensä sellanen nyrkkisääntö pätee vähän kaikkeen vastaavaan, että mikäli ei ole lupaa, niin silloin et käytä. Mut ilmeisesti oon aikalailla yksinäisellä ristiretkellä tämänkin asian suhteen, joten jääkööt tämä tähän. Tottahan sekin kyl, että ketäpä paskat TGF-tuotokset ees kiinnostaiskaan.

Jees. Noh, tästä on varmaan turha jatkaa keskustelua. Pitää muistaa mainita nuo artistit sitten kun jaksaa päivittää ton readmen. Kiitoksia heidän nimistään kuitenkin, itse en olisi löytänyt.
tallennettu

Torava
Valvoja

Profiili WWW
« Vastaus #12 : Syyskuu 02, 2008, 21:08:21 »

Pöh, 038j:n takia paketista tuli näköjään ihan järjettömän kokoinen kolmelle pelille. Eikö kuvia olisi voitu pakata vähän paremmin? Oma ääni meni 847f:lle. Se oli kaikista hilloisin.
tallennettu
pokkepoo
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #13 : Syyskuu 03, 2008, 02:18:05 »

Tähti48h pelintekokamppailu #53b - ÄänestysTähti

038j aka Pentti Peruna: Hillon Metsästys
Onnittelut voitosta herroille Chaos ja Gokotti

En valitettavasti anna omaa ääntäni millekkään peleistä.

TähtiKansa on puhunut!Tähti
tallennettu
TooMuch
Jäsen300

DD

Profiili
« Vastaus #14 : Syyskuu 03, 2008, 09:51:44 »

Oma ääni meni perunalle, koska oli eniten pelattava noista. Poniki oli ihan kiva ekat 10sec. Jos saisi jatkettua kiinnostusta siitä niin siinä olisi seuraava Tamagotchi. Kolmas varsinainen hillopeli meni vähän oudoks ja ehkä tajusin lopulta ideankin. Ei sekään siis ihan huono ollut. Hyviä kaikki noinkin lyhyessä ajassa tehdyiks, onnea kuitenkin voittajille!
tallennettu

Toomuch-> liikaako?
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!